abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 november 2015 @ 16:59:42 #201
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157862753
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ah, mijn fout. Ik las 'de' in plaats van 'die'. Nee, die satanische elite zoals in de OP bestaat niet.

[..]

De vrijmetselarij bestaat ja. Een oom van me zit erbij. Ga ik niet ontkennen.

[..]

Nee.
bijna elke grote stad heeft wel zo'n clubje.
Soort van studenten vereniging voor ouderen ;)
Er staat nog een vraag voor u open!!
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:01:16 #202
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157862789
De MSM verafschuwen, maar dan wel iets in godbetert de DailyMail direct geloven. Hoe yellow paper wil je het hebben?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_157862819
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou, dan zal ik je toch weer even moeten vragen wat beeldmateriaal in te kijken:
Nee.
quote:
[..]

Mijn overgrootopa zat erbij hoorde ik onlangs.
En? Was die ook satanisch en eng en zo?
quote:
[..]

O nee..? Dus die artikelen in de Dailymail zijn onzin volgens jou
Dat geldt voor wel meer in dat blaadje. De Telegraaf is er niks bij.
quote:
en het feit dat er generaals, ondernemers, industriëlen, staatshoofden, veel Amerikaanse presidenten en zelfs koninklijken bij hebben gezeten doet jou niet denken dat deze zeer machtige mensen wellicht niet hun invloed hiermee uitoefenden..?
Het is een elitair clubje ja. Zeer zeker. Dat zegt alleen niets behalve dat de kans groot is dat die gasten wel netwerken daar.
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:03:28 #204
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157862833
quote:
14s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:23 schreef jogy het volgende:
En even op een klein zijspoor; de christelijke religie proberen te valideren omdat er satanisme bestaat is een beetje een kromme manier van denken eigenlijk.

En mij bekruipt steeds meer het gevoel dat als het elitaire satanisme bestaat het niet heel veel meer is dan een geritualiseerd bijgeloof tussen gelijkgestemde psychopaten die het ook nog eens geweldig vinden als artiesten dan wel niet volledig onbewust een dansje doen voor degene die erover gaan. Dat gecombineerd met na aap gedrag tussen artiesten/regisseurs maakt dat waarschijnlijk meer dan de helft van de zogenaamde occulte boodschappen gemaakt zijn omdat het er coolio uit ziet.

Blijft de rest nog over, inclusief de occult aandoende symbolen op geld, bij overheden en een x aantal bedrijven (waarbij hetzelfde geldt trouwens, een deel zou best daadwerkelijk bij een elitair hobbyclubje kunnen zitten waar ze nogal geilen op symboliek (en machtsmisbruik)). Dus zullen we zeggen dat een bedrijf als Apple gewoon zonder enige occulte bijbedoelingen het apple-logo heeft bedacht want cool maar CBS daadwerkelijk deel is van het 'clubje' zeg maar.

Zo wordt er ook een soort omnipotent beeld geschept van de 'elite' terwijl die er helemaal niet is.
Goede post. Kan ik me goed in vinden.

Zoals Lichtkogel en consorten nu doen, komt het net over alsof we een elite hebben met een macht zo groot als God zo ongeveer. ;P Maar dit is veel logischer wat mij betreft.

óf je moet gaan geloven dat de Satan een soort entiteit is die de mensheid kan beïnvloeden op één of ander metafyfisch niveau. Dus dat de Satansgeest nu heel machtig is, en mensen daarom in hun geest allemaal worden beïnvloed om Iluminati-symboliek te gaan gebruiken. Feestorganisatoren en medewerkers van Q-Dance die de decoratie verzorgen, ze allemaal in hun inspiratie beïnvloed worden door de Satan!

Maar ja, dan wordt het ook steeds gekker.

Ik weet nog wel destijds dat er op een ander forum over uitgaan en feesten en zo, ooit een medewerker van Q-Dance zelf antwoord gaf op vragen over waarom er Illuminati-symboliek op die feesten werd gebruikt. Het antwoord was simpelweg dat die jongens die daar werken het mooie kunst vonden en inspirerend. In de context van zo'n magisch feest, is er niets mooiers dan het occulte erbij te betrekken.

Ik zag dat topic een poosje terug vooral over feesten ging, dus daar reageer ik effe voornamelijk op nu. :P
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:03:47 #205
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157862836
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:59 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou, dan zal ik je toch weer even moeten vragen wat beeldmateriaal in te kijken:

[..]

Mijn overgrootopa zat erbij hoorde ik onlangs.

[..]

O nee..? Dus die artikelen in de Dailymail zijn onzin volgens jou en het feit dat er generaals, ondernemers, industriëlen, staatshoofden, veel Amerikaanse presidenten en zelfs koninklijken bij hebben gezeten doet jou niet denken dat deze zeer machtige mensen wellicht niet hun invloed hiermee uitoefenden..?
http://www.dailymail.co.uk/home/index.html
kijk gewoon even naar de frontpage van de daily mail.

headline : Indian billionaire's son marries in huge £14 million three-day ceremony in Florence... but is banned from arriving by ELEPHANT because of health and safety

dus.... :+
pi_157862840
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:59 schreef theguyver het volgende:

[..]

bijna elke grote stad heeft wel zo'n clubje.
Soort van studenten vereniging voor ouderen ;)
Mwoah, meer een soort rituele psychologische steun voor mensen die dat blijkbaar fijn vinden. Mijn ding zou het niet zijn.
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:08:18 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157862917
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:03 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mwoah, meer een soort rituele psychologische steun voor mensen die dat blijkbaar fijn vinden. Mijn ding zou het niet zijn.
was ook maar een simpele vergelijking, ;)
pi_157862990
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 16:54 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Nou, tijd voor de kritische vragen richting de claim in de OP dus.
Nou, 'go ahead' zou ik zeggen!
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:13:41 #209
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157863034
Vind het meer een sekteachtig iets eerlijk gezegd, voor de wat beter gestelden. Koos Werkeloos zul je er niet snel tegenkomen waarschijnlijk

http://www.vrijmetselarij.nl/Kennismaken.aspx

mooi pandje aan de Vondelstraat, ze boeren dus goed

Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157863087
Ik stel voor dat we dit topic voortzetten met de veronderstelling dat er een elite bestaat die een grote invloed heeft op allerlei zaken in de wereld.

Dit forum zou niet bestaan zonder die veronderstelling, dus die veronderstelling in twijfel trekken past niet in dit subforum. Dat past beter in NWS bijvoorbeeld.

Ik stel voor dat mensen die niet in zo'n elite geloven afzien van berichten plaatsen en simpelweg meelezen, hun eigen onderzoek doen en eigen conclusie trekken, en wanneer zij overtuigd zijn pas mee beginnen te posten.
pi_157863119
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:11 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Nou, 'go ahead' zou ik zeggen!
Ja, doe ik al een paar dagen, maar die lijken niet aan te komen.

Nog maar een keer: wat is er zo typisch satanistisch aan de veronderstelde doelen?
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:17:59 #212
189978 controlaltdelete
pi_157863123
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:16 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Ik stel voor dat we dit topic voortzetten met de veronderstelling dat er een elite bestaat die een grote invloed heeft op allerlei zaken in de wereld.

Dit forum zou niet bestaan zonder die veronderstelling, dus die veronderstelling in twijfel trekken past niet in dit subforum. Dat past beter in NWS bijvoorbeeld.

Ik stel voor dat mensen die niet in zo'n elite geloven afzien van berichten plaatsen en simpel meelezen, hun eigen conclusie trekken, en wanneer zij overtuigd zijn pas mee beginnen te posten.
Helemaal mee eens ^O^
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157863127
quote:

Ik stel voor dat mensen die niet in zo'n elite geloven afzien van berichten plaatsen en simpelweg meelezen, hun eigen onderzoek doen en eigen conclusie trekken, en wanneer zij overtuigd zijn pas mee beginnen te posten.

Een circlejerk dus?
pi_157863139
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:13 schreef controlaltdelete het volgende:
Vind het meer een sekteachtig iets eerlijk gezegd, voor de wat beter gestelden. Koos Werkeloos zul je er niet snel tegenkomen waarschijnlijk

http://www.vrijmetselarij.nl/Kennismaken.aspx

mooi pandje aan de Vondelstraat, ze boeren dus goed

[ afbeelding ]
Het is een elitair clubje ja. Als metselaar ga je er geen plek vinden.
pi_157863158
quote:

Je stelt voor om alles maar gewoon blind aan te nemen en de mensen die dat niet doen moeten hun mond houden? Klinkt als iets waar men in BNW juist tegen zegt te ageren.
pi_157863249
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:18 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Een circlejerk dus?
Nee, elimineren van ruis.

Alle tijd en energie die men steekt in het overtuigen van hen die voornamelijk willen debunken, is wat mij betreft verspild, want belemmert om dieper op zaken in te gaan. Men is gedwongen aan de oppervlakte te blijven om hen die niet overtuigd zijn om te krijgen, terwijl de meest klare feiten weggewuifd worden als onzin.

Een alternatief is om een speciaal topic te openen: bewijs voor het bestaan van een elite. En dat men daar verder kan.
pi_157863289
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:17 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, doe ik al een paar dagen, maar die lijken niet aan te komen.

Nog maar een keer: wat is er zo typisch satanistisch aan de veronderstelde doelen?
Doe dan ZELF eens wat onderzoek ernaar man... wat wil je nou? Dat alles op een presenteerblaadje aangereikt wordt?

Hier alvast een documentaire om mee te beginnen dan:

Rest van de opvolgende delen kan je vinden op youtube.
-
pi_157863331
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:25 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Doe dan ZELF eens wat onderzoek ernaar man... wat wil je nou? Dat alles op een presenteerblaadje aangereikt wordt?

Ja, doe ik dus al 18 jaar. Vandaar mijn verbazing over de OP en de rest van je claims. Die sluiten op geen enkele manier aan bij wat satanisme is.
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:30:06 #219
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157863413
quote:

Die bestaat ook, kijk naar koningshuis en rijke famillies.
Daarvoor verwijs ik je naar het BNW / Bilderberg-conferentie 2015 van start
;)
  vrijdag 27 november 2015 @ 17:40:32 #220
189978 controlaltdelete
pi_157863628
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:23 schreef Ali_Kannibali het volgende:

[..]

Nee, elimineren van ruis.

Alle tijd en energie die men steekt in het overtuigen van hen die voornamelijk willen debunken, is wat mij betreft verspild, want belemmert om dieper op zaken in te gaan. Men is gedwongen aan de oppervlakte te blijven om hen die niet overtuigd zijn om te krijgen, terwijl de meest klare feiten weggewuifd worden als onzin.

Een alternatief is om een speciaal topic te openen: bewijs voor het bestaan van een elite. En dat men daar verder kan.
Vrees dat je je verzoek op je buik kan schrijven :{

[ Bericht 1% gewijzigd door Dance99Vv op 27-11-2015 21:25:25 ]
pi_157863651
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:26 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ja, doe ik dus al 18 jaar. Vandaar mijn verbazing over de OP en de rest van je claims. Die sluiten op geen enkele manier aan bij wat satanisme is.
Jaja, dat doe je dus al 18 jaar... wat vind je van 9-11? Ali Baba en de 40 rovers of een inside job?
-
pi_157863691
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Maar wil je dan echt een subforum waarin mensen zonder enige tegenspraak allerlei verhalen plaatsen waar vervolgens alleen mensen op reageren die dat ook allemaal geloven? Kan hoor, maar dat 'wij zijn tenminste kritisch en geloven niet alles zomaar' kan dan echt in zijn volledigheid de vuilnisbak in.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 27-11-2015 21:26:15 ]
pi_157863703
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:41 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Jaja, dat doe je dus al 18 jaar... wat vind je van 9-11? Ali Baba en de 40 rovers of een inside job?
Niet satanistisch. Echt op geen enkele manier.
pi_157863707
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:40 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ja, vraag me af wat die lui hier eigenlijk doen als ze het toch nergens mee eens kunnen zijn.

Kunnen ze niet beter op een discussieforum voor auto's gaan posten dan? :D

[ Bericht 2% gewijzigd door Dance99Vv op 27-11-2015 21:26:42 ]
-
pi_157863723
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 17:44 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Ja, vraag me af wat die lui hier eigenlijk doen als ze het toch nergens mee eens kunnen zijn.

Kunnen ze niet beter op een discussieforum voor auto's gaan posten dan? :D
Vanwaar die angst voor kritische vragen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')