abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157708917
Er is een hele serie genaamd 9/11 Hidden in Hollywood, welke laat zien dat er in vele films, series, cartoons en shows al gerefereerd werd naar de aanslagen van 9/11.

Klaarblijkelijk zijn er dus mensen geweest die al van de aanslagen afwisten, lang voordat deze ten uitvoer werden gebracht.

See for yourself:

Ben benieuwd naar jullie mening hierover.
-
pi_157709001
En degene die het alarm-telefoonnummer bedacht, moet ook geweten hebben dat op 11 september ooit nog eens een aanslag zou volgen..
Dat kan niet anders.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_157709044
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:36 schreef RM-rf het volgende:
En degene die het alarm-telefoonnummer bedacht, moet ook geweten hebben dat op 11 september ooit nog eens een aanslag zou volgen..
Dat kan niet anders.
Het is zeker merkwaardig te noemen dat het alarmnummer van de VS 911 is ja.

Heb je de video trouwens al gezien?
-
pi_157709343
quote:
Dat kan niet anders.
Dan negeer je voor het gemak kabbalistische betekenis achter de nummer 9/11 :N
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157709354
In deel 2 van 911 Hidden in Hollywood wordt het allemaal al een stuk duidelijker...

-
pi_157709615
Je had toch dat vreemde kaartspel?
Illuminati cardgame die schijnt ook alles te voorspellen wat er nog gaat gebeuren ...
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157709674
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:12 schreef zhe-devilll het volgende:
Je had toch dat vreemde kaartspel?
Illuminati cardgame die schijnt ook alles te voorspellen wat er nog gaat gebeuren ...
Dat klopt ja, het spel kwam uit in 1994 en heeft veel gebeurtenissen die op de kaarten staan al voorspeld:

-
pi_157709690
Ts ben je serieus?
pi_157709701
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:17 schreef loni55 het volgende:
Ts ben je serieus?
Heb je de 2 videos al gezien?
-
pi_157709708
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:16 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat klopt ja, het spel kwam uit in 1994 en heeft veel gebeurtenissen die op de kaarten staan al voorspeld:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Precies die!

//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_157709925
Ik heb die filmpjes bekeken en wat ik me dan afvraag. Mocht het waar zijn, wat is dan het doel ervan. Ander mensen waarschuwen? Zeggen van "Let goed op film X, want is scene Y komt een datum in beeld waarin een aanslag gepleegd wordt." Er staat vaak niet eens een jaartal, een lokatie of een tijd.
ROBODEMONS..................|:(
pi_157710006
quote:
15s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:35 schreef Morrigan het volgende:
Ik heb die filmpjes bekeken en wat ik me dan afvraag. Mocht het waar zijn, wat is dan het doel ervan. Ander mensen waarschuwen? Zeggen van "Let goed op film X, want is scene Y komt een datum in beeld waarin een aanslag gepleegd wordt." Er staat vaak niet eens een jaartal, een lokatie of een tijd.
De elite gebruikt graag numerologie en verbergt het in de media om te laten zien wat voor controle ze over ons hebben. Tevens, door het subliminaal verbergen van het getal 9/11 in de films e.d., zou er meer impact zijn op de bevolking op de dag van de aanslagen..
-
pi_157710039
De film "Fight Club" uit 1999 was ook een zeer belangrijke film van de elite

Hidden in Hollywood part III:
-
pi_157710081
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:42 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

De elite gebruikt graag numerologie en verbergt het in de media om te laten zien wat voor controle ze over ons hebben. Tevens, door het subliminaal verbergen van het getal 9/11 in de films e.d., zou er meer impact zijn op de bevolking op de dag van de aanslagen..
Maar in hoeverre heeft dat dan invloed? Ik vraag me af of de bevolking überhaupt dit soort kleine 'hints' ziet. Zeker omdat er zoveel films zijn waarin ook data, tijden en nummers gebruikt worden.
ROBODEMONS..................|:(
pi_157710105
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:50 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar in hoeverre heeft dat dan invloed? Ik vraag me af of de bevolking überhaupt dit soort kleine 'hints' ziet. Zeker omdat er zoveel films zijn waarin ook data, tijden en nummers gebruikt worden.
Die zien dat niet direct, het gaat ook 'subliminaal' en wordt in het onderbewustzijn opgeslagen.
Zie hier: https://nl.wikipedia.org/wiki/Subliminale_boodschap
-
pi_157710166
quote:
11s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:50 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Maar in hoeverre heeft dat dan invloed? Zeker omdat er zoveel films zijn waarin ook data, tijden en nummers gebruikt worden.
Invloed? geen allemaal achteraf gezocht, weet dat er vooraf ook van allerlei dingen waren m.b.t. 9 23?
Nothing happend

There is only one religion
pi_157710195
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 02:04 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Invloed? geen allemaal achteraf gezocht, weet dat er vooraf ook van allerlei dingen waren m.b.t. 9 23?
Nothing happend

Heb je de 911 Hidden in Hollywood videos ook bekeken? En dan met name deel II en III...?

Want na deze films/series/cartoons e.d. is daadwerkelijk wel wat gebeurd
-
pi_157710205
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 02:04 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Nothing happend

Achteraf gezien was het verhaal behoorlijk gehyped op het net

Net als de Londense Olympische spelen waar ook niets gebeurde
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_157710214
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 02:08 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Heb je de 911 Hidden in Hollywood videos ook bekeken? En dan met name deel II en III...?
Ja maar het zegt niks, anders hadden we 23-9 ook een hell on earth gehad, zoals ik al zei het is achteraf gezocht .
pi_157710216
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 02:09 schreef Ali_boo het volgende:

[..]

Achteraf gezien was het verhaal behoorlijk gehyped op het net

Net als de Londense Olympische spelen waar ook niets gebeurde
Mede vanwege dat 911 al ver van tevoren kennelijk verborgen zat in onze media, zoekt men nu steeds naar referenties voor dingen die wellicht in de toekomst gaan gebeuren. Zo was dat ook met 23/9... echter bleek nergens over te gaan. 911 was the real deal.
-
pi_157710223
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 02:10 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Ja maar het zegt niks, anders hadden we 23-9 ook een hell on earth gehad, zoals ik al zei het is achteraf gezocht .
Het zegt wél wat, want 911 is daadwerkelijk gebeurd en is veelal aan gerefereerd in voorgaande media. Heb je de videos ook gekeken?
-
pi_157710233
Hidden in Hollywood part IV:

-
pi_157710254
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 02:11 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het zegt wél wat, want 911 is daadwerkelijk gebeurd en is veelal aan gerefereerd in voorgaande media. Heb je de videos ook gekeken?
ja , (oude koek hoor)13 11 werd ook al in juni voorspeld, BNW / Wat gaat er maandag gebeuren?!
Maar geloof maar wat je wil geloven , het is oude meuk wat herkauwd wordt.
Neem home alone 2 jongen houdt een adresboek in zijn handen kijkt naar de rechter pagina op de linker bovenaan 7911 , 9-11 !! Soms moet er zo gemanipuleerd worden om ergens 9-11 uit te krijgen . Een klok 9;55 9-11 !! of kwartvoor elf ....9-11 !! Ja zo zie je oveal wel ergens 9-11.
Het is vaak erg gezocht gewoon.

[ Bericht 11% gewijzigd door Dance99Vv op 21-11-2015 02:48:19 ]
pi_157711704
Niet in Hollywood maar in Berlijn viel de muur op jawel 9-11-1989.
Omdat op 9 november (9-11) buitengewoon vaak grote wendingen in de Duitse geschiedenis hebben plaatsgevonden, wordt deze datum ook wel Duitslands Schicksalsdatum genoemd. https://nl.wikipedia.org/wiki/9_november:

Welke belangrijke gebeurtenissen vonden nog meer op 9 november?:
1799 - Staatsgreep van 18 Brumaire in Parijs, waarbij Napoleon in Frankrijk aan de macht komt.
1918 - Novemberrevolution, de Duitse keizer Wilhelm II treedt gedwongen af, einde van het Duitse Keizerrijk; zowel de Duitse Republiek als de Radenrepubliek worden uitgeroepen.
1923 - Bierkellerputsch / Hitlerputsch in München, eerste en mislukte poging van Adolf Hitler en zijn nazi's om de macht in Duitsland te grijpen (in de nacht van 8 op 9 november).
1938 - (Reichs)kristallnacht, de eerste massale geweldpleging tegen Joden en hun eigendommen in nazi-Duitsland (in de nacht van 9 op 10 november).
1939 - Venlo-incident, Twee Engelse spionnen werden vanaf Nederlands grondgebied bij de grensovergang Venlo-Herongen ontvoerd naar nazi-Duitsland door een Duits overvalcommando. Hierdoor werd Nederland betrokken in de Tweede Wereldoorlog.
1960 - John F. Kennedy wordt tot president van de Verenigde Staten gekozen.
1989 - Val van de Berlijnse Muur, begin van het einde voor de veertigjarige DDR.
  zaterdag 21 november 2015 @ 10:20:20 #25
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_157711846
quote:
Dat kan niet anders.
nee 11 september is de gekozen dag omdat 911 het alarmnummer is
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')