abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157834180
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:25 schreef totnutoe het volgende:

[..]

hij? denk je dat de eventuele god ergens ver weg is?
Geen idee waar hij is. Vooralsnog hebben we geen signaal van hem mogen ontvangen toch?
Anderzijds, als je kijkt naar de complexiteit van het leven en hoe de natuur op elkaar afgestemd is, is toch wellicht al een aanwijzing ervoor. Als je alleen al kijkt naar hoe DNA is gecodeerd/opgebouwd, dan is dat te complex om 'per toeval' te ontstaan. Je zou verwachten dat hiervoor een architect aan te pas heeft moeten komen.
-
pi_157834197
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:23 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Klinkt allemaal prachtig, maar dat is hoe de mens verleid wordt naar de duisternis he?
Als men komt met punten als 'het is de bedoeling hell on earth' te creeeren en 'you are all doomed' dan zullen mensen er niet echt geïnteresseerd in raken he?
Wat is hier nou weer de logica van? Als het slecht is, dan heb jij dus gelijk en als het goed is, dan doen ze alsof, dus dan heb jij weer gelijk. Ik hoop dat je de fout in die redenering ziet.
quote:
Gezien jouw onderschrift 'Angel to some, demon to others' zie ik dat je de eerste regel van het Satanisme al overtreed, daar je je niet houdt aan het "One should strive to act with compassion and empathy towards all creatures"
'Het' satanisme bestaat niet. Letterlijke volgers snappen het basisprincipe niet. Geen enkele vorm van satanisme is gericht op het volgen van regels. Ook satanische 'regels' niet.
quote:
[..]

Individualisme is toch gewoon 'ieder voor zich' in plaats van 'samen in de maatschappij' ?
Lijkt me niet de meest gezellige houding om aan te nemen.
Alstublieft.
quote:
[..]

Alles wat met Satanisme te maken heeft druist in tegen de menselijkheid.
Juist niet.
quote:
Daarvoor hoef je alleen maar even voor naar de werken van Anton Lavey of Aleister Crowley te kijken:

[ afbeelding ]
Ja, ken ik. Gelezen. Als je ze ook gelezen had, dan zou je dit soort dingen niet beweren.
pi_157834554
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:26 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Hoezo kijk je die dan niet?? Je ziet Christine Lagarde van het IMF een numerologische code afgeven.. niemand weet wat ze ermee bedoelde. Echter zal dus wel aan de elite besteed zijn.
Ja, komt doordat ik in het verleden iets te vaak wél geposte filmpjes ging bekijken. Zit je zo weer een kwartier (maar veel vaker veel langer) te wachten op het argument dat vervolgens niet komt. Vandaar: zeg het maar gewoon.
  donderdag 26 november 2015 @ 14:47:42 #104
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157834617
quote:
10s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:29 schreef Chewie het volgende:

[..]

En hoe weet jij dan dat het een code is? Ben je toevallig elite, je stelt namelijk ook al dat je gewoon naar satanische dancefeestjes kunt gaan zonder beïnvloed te worden door de muziek, licht en beelden?
Maar Bij welke groep moet ik dat nu bekijken?
Als ik ons muziek topic bekijk zijn de pop dance trance artiesten die in de ban zijn van de Illuminatie.
Als ik naar een rock metal concert ga luister ik naar satanistische muziek.

Tja zit er nog maar 1 ding op!
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_157834681
O, trouwens: 666 blijkt gebaseerd te zijn op een fout. Het echte nummer van het beest is 616.

Beetje kut van al die geheime numerologie en zo, maar dat valt vast wel weer recht te breien.
pi_157834769
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:47 schreef theguyver het volgende:

[..]

Maar Bij welke groep moet ik dat nu bekijken?
Als ik ons muziek topic bekijk zijn de pop dance trance artiesten die in de ban zijn van de Illuminatie.
Als ik naar een rock metal concert ga luister ik naar satanistische muziek.

Tja zit er nog maar 1 ding op!
Bij welke groep hoort deze ellende dan?

Maar misschien kun je net zoals lichtkogel gewoon niet beïnvloedbaar zijn, heb je toch leuke feestjes en kun je achteraf de makke schapen belachelijk maken op een forum.

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2015 14:53:50 ]
  donderdag 26 november 2015 @ 14:55:23 #107
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157834811
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:50 schreef Jigzoz het volgende:
O, trouwens: 666 blijkt gebaseerd te zijn op een fout. Het echte nummer van het beest is 616.

Beetje kut van al die geheime numerologie en zo, maar dat valt vast wel weer recht te breien.
:D lol wut?
Moet lucifer nu zijn complete reclame campagne overhoop gooien ;(

Gussie :'(
pi_157834850
Gaat de contributie zeker weer omhoog
pi_157834868
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:55 schreef theguyver het volgende:

[..]

:D lol wut?
Moet lucifer nu zijn complete reclame campagne overhoop gooien ;(

Gussie :'(
Nou, we hebben in ieder geval wel een verklaring voor het feit dat de grootschalige sataniseringscampagne nog niet echt wil lukken.

En de satanische elite zich maar afvragen: waarom lukt het nou niet?

VERKEERDE NUMMER, SUKKELS!

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 26-11-2015 14:58:07 ]
  donderdag 26 november 2015 @ 14:58:52 #110
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157834906
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:53 schreef Chewie het volgende:

[..]

Bij welke groep hoort deze ellende dan?

Maar misschien kun je net zoals lichtkogel gewoon niet beïnvloedbaar zijn, heb je toch leuke feestjes en kun je achteraf de makke schapen belachelijk maken op een forum.
Ja bij geen enkele groep dus kunnen we gewoon veilig naar luisteren zonder beinvloed te worden..

Maar het moet vast een grapje van de duivel zijn geweest dat dit zo'n ongekend populair nummer werd!
https://nl.wikipedia.org/wiki/Zanger_Rinus

Ik ben nogal een rocker metal head, Ik heb nu niet echt een bepaalde neiging om ineens mijn buurman te offeren aan satan of zo..
En schoonmoeder had ik al niet dus....
  donderdag 26 november 2015 @ 15:04:14 #111
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157834997
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:58 schreef theguyver het volgende:

[..]

Ja bij geen enkele groep dus kunnen we gewoon veilig naar luisteren zonder beinvloed te worden..

Maar het moet vast een grapje van de duivel zijn geweest dat dit zo'n ongekend populair nummer werd!

Ik ben nogal een rocker metal head, Ik heb nu niet echt een bepaalde neiging om ineens mijn buurman te offeren aan satan of zo..
Wacht maar tot je je trigger krijgt. Is allemaal onbewust natuurlijk.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_157835045
quote:

Ja als je bij DWDD komt dan moet je je ziel wel verkocht hebben aan de duivel

quote:
Maar maar... dat past helemaal niet in lichtkogels straatje
pi_157835160
quote:

[..]

Ik hou van heel veel soorten muziek en metal gaat er bij mij ook wel in hoor. Iron Maiden.. heerlijk.

Maar ook hun concerten barsten van de symboliek.. hier het nummer "Revelations" van hun Flight 666 tour:
-
  donderdag 26 november 2015 @ 15:15:25 #114
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157835206
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Wacht maar tot je je trigger krijgt. Is allemaal onbewust natuurlijk.
:{ zit daar een tijdslimiet op?

En nu je het zegt waar luisteren terroristen dan naar?
Ik bedoel ze vereren Allah of te wel dezelfde god als de christenen , alleen hun regeltjes zijn wat anders geïnterpreteerd!
  donderdag 26 november 2015 @ 15:16:46 #115
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_157835236
quote:

[..]

Je weet nog niet eens half hoe beïnvloed je bent [edit] :@

[ Bericht 2% gewijzigd door jogy op 26-11-2015 15:50:00 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 26 november 2015 @ 15:17:13 #116
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157835249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Dag El_Mata, beschik je ook nog over inhoud of blijf je als "nog niet gelovige" alleen maar religieuze argumenten gebruiken? :')
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:33 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Huh? Is hij Mata? Maar Mata was toch op grootse wijze vertrokken?
Even voor de duidelijkheid, er zijn meerdere kloonscans over het account van Lichtkogel heen gehaald (Sorry Lichtkogel :P ) en allen zonder resultaat.

Daarbij komen zijn standpunten ook totaal niet overeen, daar heb je geen kloonscan voor nodig om dat te zien en het taalgebruik wijkt ook af.

Dus mata beweerders zien spoken (Al is het spook van mata nog wel te voelen als je heel stil bent en zijn naam drie keer uitspreekt om 3 uur 's nachts voor je computerscherm), op zich wel grappig dat mata zo'n indruk achter heeft gelaten dat iedereen die een beetje goed kan babbelen en tegendraads is meteen een mata wordt. Nu weer terug naar de normale programmering.

quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:41 schreef Jigzoz het volgende:
...èèèn weer lief doen.
En dat. :).

quote:
0s.gif Op [url=http://forum.fok.nl/topic/2265765
/1/999#p157834681]donderdag 26 november 2015 14:50[/url] schreef Jigzoz het volgende:

Goede info dit. (Of is het een satire-site? :@ )
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  donderdag 26 november 2015 @ 15:17:23 #117
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157835254
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 22:50 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat zijn niet allemaal satanisten nu. Ik heb er zelf ook een keer rondgelopen en ben ook geen Satanist toch?? Echter, veel mensen zijn gemakkelijk te beïnvloeden, en door een constante stroom van dit soort gekkigheid te voeren door de media en in bijv. het uitgaansleven zullen er toch velen zijn die het uiteindelijk allemaal wel 'interessant' gaan vinden. Rome is ook niet in 1 dag gebouwd..
Ik denk eerder dat die thematiek op feesten zoals Qlimax voortkomen uit een atheïstische wereldview die de meesten er tegenwoordig op nahouden. De angst voor dergelijke 'duisternis' is weg, omdat er niet meer in geloofd wordt. En dus kun je er dan vrijelijk mee spelen...

Overigens zou het denk ik een stuk minder goed passen om positieve, 'leuke' beelden te vertonen in zo'n zaal waar keiharde, duistere dansmuziek wordt gedraaid. Hardcore/Hardstyle heeft altijd al een duistere thematiek gehad qua decoratie in de zaal en zo. Ook wordt in die muziek veel gebruikt gemaakt van samples uit horrorfilms en zo. Dus ja, dat hoort ook gewoon een beetje bij elkaar.
Op trancefeesten is dat al wel heul anders. ;) Op technofeesten kom je dit ook niet tegen, of op housefeesten. Sluit daar veel minder aan bij het thema.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157835263
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je weet nog niet eens half hoe je beïnvloed je bent [edit] :@
Maar hoe komt het dat jij totaal niet vatbaar bent voor die invloeden?

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 26-11-2015 15:50:24 ]
  donderdag 26 november 2015 @ 15:19:48 #119
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157835326
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:15 schreef theguyver het volgende:

[..]

:{ zit daar een tijdslimiet op?

En nu je het zegt waar luisteren terroristen dan naar?
Ik bedoel ze vereren Allah of te wel dezelfde god als de christenen , alleen hun regeltjes zijn wat anders geïnterpreteerd!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onikaan ni ov dovah
pi_157835357
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:19 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
All hail to the hypnotoad _O_ _O_ _O_ _O_

beetje jammer van het teleurstellende derde seizoen :P
  donderdag 26 november 2015 @ 15:21:33 #121
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157835359
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Je weet nog niet eens half hoe beïnvloed je bent :@
Ja want ik ben ook echt satan aan het vereren de hele dag!

Ik word echt zwaar beinvloed!!
Gisteren zelfs nog!
Ik gaf een zwerver een broodje en een muesli reep!

Dat kan toch niet!!!
})

[ Bericht 5% gewijzigd door jogy op 26-11-2015 15:50:41 ]
pi_157835361
quote:
14s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:17 schreef jogy het volgende:

Goede info dit. (Of is het een satire-site? :@ )
Nee, was jaren geleden al in het nieuws.
pi_157835390
quote:

[..]

Weet jij eigenlijk wél hoe beïnvloed je bent?

[ Bericht 7% gewijzigd door jogy op 26-11-2015 15:50:55 ]
pi_157835419
quote:

[..]

Sterke opmerking weer.

[ Bericht 25% gewijzigd door jogy op 26-11-2015 15:51:27 ]
Conscience do cost.
pi_157835429
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 14:29 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Geen idee waar hij is. Vooralsnog hebben we geen signaal van hem mogen ontvangen toch?
Anderzijds, als je kijkt naar de complexiteit van het leven en hoe de natuur op elkaar afgestemd is, is toch wellicht al een aanwijzing ervoor. Als je alleen al kijkt naar hoe DNA is gecodeerd/opgebouwd, dan is dat te complex om 'per toeval' te ontstaan. Je zou verwachten dat hiervoor een architect aan te pas heeft moeten komen.
Dit is zo'n kromme manier van redeneren.. alsof het geloof dat DNA spontaan is ontstaan absurder is dan het idee dat er wel een ontwerper geweest moet zijn die altijd bestaan heeft met als excuus het idee dat het universum altijd bestaan heeft ondenkbaar is en er dus wel een eeuwige 'architect' geweest moet zijn. Houston, we've got a problem.
  donderdag 26 november 2015 @ 15:27:19 #126
189978 controlaltdelete
pi_157835487
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:17 schreef Chewie het volgende:

[..]

Maar hoe komt het dat jij totaal niet vatbaar bent voor die invloeden?
Geen idee. Opvoeding misschien, ook weinig tv e.d. Ik heb altijd al niet veel gehad met gedweep van muziek en tv/filmsterren of het kijken van stomme tvprogramma's, altijd een wantrouwen gehad voor politici nu nog veel meer, door de Mh17 viel het kwartje pas goed.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_157835498
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dit is zo'n kromme manier van redeneren..
Dat weet je al op het moment dat hij het woord complex in de mond neemt. Complex hoe? Complex in vergelijking met wat? Dat we iets niet begrijpen betekent niet dat iets automatisch complex is.

[ Bericht 26% gewijzigd door Dance99Vv op 26-11-2015 15:41:40 (niet op de m/v) ]
Conscience do cost.
  donderdag 26 november 2015 @ 15:40:20 #128
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157835769
Weer even een bezem doorheen, wordt mij een beetje te jolig hier.
Vrijheid
  donderdag 26 november 2015 @ 15:52:00 #129
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_157836062
Plop, continue. :).
Vrijheid
pi_157836198
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:27 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Geen idee. Opvoeding misschien, ook weinig tv e.d. Ik heb altijd al niet veel gehad met gedweep van muziek en tv/filmsterren of het kijken van stomme tvprogramma's, altijd een wantrouwen gehad voor politici nu nog veel meer, door de Mh17 viel het kwartje pas goed.
Dus eigenlijk zijn "ze" niet zo almachtig als wat hier beweerd word?

Ik heb overigens ook niks met gedweep met muziek, filmsterren en tv programma's. Heb wel bepaalde bands en acteurs die ik goed vind en kijk ook wel graag bepaalde series (mijn alltime favoriet is nog steeds Babylon 5, wat overigens een uitstekende BNW serie is gezien dit onderwerp).

Maar de zogenaamde symbolisme die door sommigen hier gezien word (en die ook duidelijk invloed op deze mensen heeft anders discussieer je er niet op deze manier over) zie ik niet of heel anders, geen diepere betekenis maar gewoon een vorm van aandachttrekkerij.
  donderdag 26 november 2015 @ 16:03:35 #131
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157836268
Maar wat ik me nu een beetje afvraag, moeten we nu allemaal maar alles op gaan geven zodat we niet beinvloed kunnen worden door satan?

Ik bedoel zoals ik het nu zie word je in feite door alles in het alledaagse leven beinvloed.
De elite heeft de macht in handen, en het beste kunnen we gewoon het beste op een hutje op de hei gaan wonen.

Alles wat we hier eigenlijk posten kan vol met subliminale berichten zitten, en als we die al aanklikken zoals filmpjes worden we al onbewust beinvloed.
pi_157836362
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:03 schreef theguyver het volgende:
Maar wat ik me nu een beetje afvraag, moeten we nu allemaal maar alles op gaan geven zodat we niet beinvloed kunnen worden door satan?

Ik bedoel zoals ik het nu zie word je in feite door alles in het alledaagse leven beinvloed.
De elite heeft de macht in handen, en het beste kunnen we gewoon het beste op een hutje op de hei gaan wonen.

Alles wat we hier eigenlijk posten kan vol met subliminale berichten zitten, en als we die al aanklikken zoals filmpjes worden we al onbewust beinvloed.
Het gaat heeeeel moeilijk worden om de boel te veranderen. Eerste punt is dat de massa eens wakker moet worden uit media-hypnose waarin ze gehouden worden. edit: dat gaat wel heel ver over de grenzen van FOK! Doe maar niet meer.

[ Bericht 20% gewijzigd door jogy op 26-11-2015 16:16:06 ]
-
pi_157836518
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:08 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het gaat heeeeel moeilijk worden om de boel te veranderen. Eerste punt is dat de massa eens wakker moet worden uit media-hypnose waarin ze gehouden worden.

En waarom ben jij niet vatbaar voor die hypnose? Je bevestigd zelfs dat je naar satanische dancefeestjes gaat, wat maakt jou onaantastbaar?

[ Bericht 4% gewijzigd door jogy op 26-11-2015 16:16:44 ]
  donderdag 26 november 2015 @ 16:22:55 #134
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_157836682
quote:
1s.gif Op donderdag 26 november 2015 15:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dit is zo'n kromme manier van redeneren.. alsof het geloof dat DNA spontaan is ontstaan absurder is dan het idee dat er wel een ontwerper geweest moet zijn die altijd bestaan heeft met als excuus het idee dat het universum altijd bestaan heeft ondenkbaar is en er dus wel een eeuwige 'architect' geweest moet zijn. Houston, we've got a problem.
Dit kan je ook prima complex noemen:

Onikaan ni ov dovah
  donderdag 26 november 2015 @ 16:24:50 #135
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157836729
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:08 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Het gaat heeeeel moeilijk worden om de boel te veranderen. Eerste punt is dat de massa eens wakker moet worden uit media-hypnose waarin ze gehouden worden. edit: dat gaat wel heel ver over de grenzen van FOK! Doe maar niet meer.
Nee hoor niks moeilijks aan.

Smijt je telefoon modem PC tv radio stuk.

het wotrd alleen lastig als je zware Loewe beeldbuis hebt, verder valt het reuze mee!

[ Bericht 35% gewijzigd door Dance99Vv op 26-11-2015 17:14:11 (joligheid verwijderd (offtopic)) ]
pi_157836741
-edit- commentaar in FB en in BNW kun je niet ALLES aan de kaak stellen, dat moet je nu wel duidelijk zijn.

[ Bericht 88% gewijzigd door Dance99Vv op 26-11-2015 17:11:11 ]
-
pi_157836851
Maar nog steeds niemand die enig idee heeft wat er dan moet gaan gebeuren als alle popmuziekluisteraars bekeerd zijn tot het satanisme? Wat is nou het veronderstelde doel? Concreet? Want dwepen met wat symboliek... Nou ja, als dat alles is...
pi_157836889
-edit reactie op verwijderde post

[ Bericht 97% gewijzigd door Dance99Vv op 26-11-2015 17:15:13 ]
  donderdag 26 november 2015 @ 16:36:24 #139
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157836953
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:31 schreef Jigzoz het volgende:
Maar nog steeds niemand die enig idee heeft wat er dan moet gaan gebeuren als alle popmuziekluisteraars bekeerd zijn tot het satanisme? Wat is nou het veronderstelde doel? Concreet? Want dwepen met wat symboliek... Nou ja, als dat alles is...
Het is al te laat hoor, iedereen heeft er al naar geluisterd!
OOIT, radio tv op straat, overal hoor je het!

Dat kan je moeilijk ontkennen, we zijn allemaal al beinvloed.

De enige die dat misschien niet hebben gedaan zijn mensen die daadwerkelijk ver van de bewoonde wereld leven, en dan maar zeuren dat zij raar zijn ;)
  donderdag 26 november 2015 @ 16:45:41 #140
189978 controlaltdelete
pi_157837168
-edit- reactie op verwijderde post + offtopic

[ Bericht 97% gewijzigd door Dance99Vv op 26-11-2015 17:19:09 ]
  donderdag 26 november 2015 @ 16:49:46 #141
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_157837249
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:22 schreef ATuin-hek het volgende:
Inner worlds, Outer Worlds gekeken? ;)
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_157837267
En weer open.

[ Bericht 94% gewijzigd door Dance99Vv op 27-11-2015 00:47:26 ]
There is only one religion
pi_157857969
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:31 schreef Jigzoz het volgende:
Dat de wereld er dan zo uit komt te zien:
-
pi_157857998
Ik prefereer toch zombies maar ziet er goed uit. Waarom zijn mensen daar precies tegen?
Conscience do cost.
pi_157858109
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:03 schreef Lichtkogel het volgende:

[..]

Dat de wereld er dan zo uit komt te zien:
Waarom zou de elite dat willen?
pi_157858211
quote:
0s.gif Op donderdag 26 november 2015 16:22 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is inderdaad complex ja, erg mooi zelfs.

Echter DNA is nog een heel stuk complexer, daar er leven in zit.
Zou dat zomaar 'per toeval' ontstaan zijn of zou er een 'programmeur' voor aan te pas zijn gekomen..?

Questions...questions.. :)
-
pi_157858231
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:10 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waarom zou de elite dat willen?
Omdat ze dan de volledige macht hebben over de bevolking?
Zie bijvoorbeeld Noord-Korea.
-
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:18:32 #148
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_157858257
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 november 2015 13:17 schreef Lichtkogel het volgende:

Noord-Korea is de voorbeeldstaat voor De Elite? Of hun eigen pilot?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  vrijdag 27 november 2015 @ 13:19:59 #149
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_157858293
quote:

[..]

Ik wens ze veel succes ;)
Not going to happen!
pi_157858374
quote:

[..]

Ja? Ze willen van Nederland een soort Noord-Korea maken? Ik heb het idee dat ze meer hebben aan een bevolking die wél productief is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')