Geen idee. Opvoeding misschien, ook weinig tv e.d. Ik heb altijd al niet veel gehad met gedweep van muziek en tv/filmsterren of het kijken van stomme tvprogramma's, altijd een wantrouwen gehad voor politici nu nog veel meer, door de Mh17 viel het kwartje pas goed.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:17 schreef Chewie het volgende:
[..]
Maar hoe komt het dat jij totaal niet vatbaar bent voor die invloeden?
Dat weet je al op het moment dat hij het woord complex in de mond neemt. Complex hoe? Complex in vergelijking met wat? Dat we iets niet begrijpen betekent niet dat iets automatisch complex is.quote:Op donderdag 26 november 2015 15:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dit is zo'n kromme manier van redeneren..
Dus eigenlijk zijn "ze" niet zo almachtig als wat hier beweerd word?quote:Op donderdag 26 november 2015 15:27 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Geen idee. Opvoeding misschien, ook weinig tv e.d. Ik heb altijd al niet veel gehad met gedweep van muziek en tv/filmsterren of het kijken van stomme tvprogramma's, altijd een wantrouwen gehad voor politici nu nog veel meer, door de Mh17 viel het kwartje pas goed.
Het gaat heeeeel moeilijk worden om de boel te veranderen. Eerste punt is dat de massa eens wakker moet worden uit media-hypnose waarin ze gehouden worden. edit: dat gaat wel heel ver over de grenzen van FOK! Doe maar niet meer.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:03 schreef theguyver het volgende:
Maar wat ik me nu een beetje afvraag, moeten we nu allemaal maar alles op gaan geven zodat we niet beinvloed kunnen worden door satan?
Ik bedoel zoals ik het nu zie word je in feite door alles in het alledaagse leven beinvloed.
De elite heeft de macht in handen, en het beste kunnen we gewoon het beste op een hutje op de hei gaan wonen.
Alles wat we hier eigenlijk posten kan vol met subliminale berichten zitten, en als we die al aanklikken zoals filmpjes worden we al onbewust beinvloed.
En waarom ben jij niet vatbaar voor die hypnose? Je bevestigd zelfs dat je naar satanische dancefeestjes gaat, wat maakt jou onaantastbaar?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:08 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het gaat heeeeel moeilijk worden om de boel te veranderen. Eerste punt is dat de massa eens wakker moet worden uit media-hypnose waarin ze gehouden worden.
Dit kan je ook prima complex noemen:quote:Op donderdag 26 november 2015 15:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dit is zo'n kromme manier van redeneren.. alsof het geloof dat DNA spontaan is ontstaan absurder is dan het idee dat er wel een ontwerper geweest moet zijn die altijd bestaan heeft met als excuus het idee dat het universum altijd bestaan heeft ondenkbaar is en er dus wel een eeuwige 'architect' geweest moet zijn. Houston, we've got a problem.
Nee hoor niks moeilijks aan.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:08 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het gaat heeeeel moeilijk worden om de boel te veranderen. Eerste punt is dat de massa eens wakker moet worden uit media-hypnose waarin ze gehouden worden. edit: dat gaat wel heel ver over de grenzen van FOK! Doe maar niet meer.
Het is al te laat hoor, iedereen heeft er al naar geluisterd!quote:Op donderdag 26 november 2015 16:31 schreef Jigzoz het volgende:
Maar nog steeds niemand die enig idee heeft wat er dan moet gaan gebeuren als alle popmuziekluisteraars bekeerd zijn tot het satanisme? Wat is nou het veronderstelde doel? Concreet? Want dwepen met wat symboliek... Nou ja, als dat alles is...
Inner worlds, Outer Worlds gekeken?quote:Op donderdag 26 november 2015 16:22 schreef ATuin-hek het volgende:
Dit kan je ook prima complex noemen:
Dat de wereld er dan zo uit komt te zien:quote:Op donderdag 26 november 2015 16:31 schreef Jigzoz het volgende:
Maar nog steeds niemand die enig idee heeft wat er dan moet gaan gebeuren als alle popmuziekluisteraars bekeerd zijn tot het satanisme? Wat is nou het veronderstelde doel? Concreet? Want dwepen met wat symboliek... Nou ja, als dat alles is...
Waarom zou de elite dat willen?quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:03 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat de wereld er dan zo uit komt te zien:
Dat is inderdaad complex ja, erg mooi zelfs.quote:Op donderdag 26 november 2015 16:22 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dit kan je ook prima complex noemen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noord-Korea is de voorbeeldstaat voor De Elite? Of hun eigen pilot?quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:17 schreef Lichtkogel het volgende:
Omdat ze dan de volledige macht hebben over de bevolking?
Zie bijvoorbeeld Noord-Korea.
Ik wens ze veel succesquote:Op vrijdag 27 november 2015 13:17 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ja? Ze willen van Nederland een soort Noord-Korea maken? Ik heb het idee dat ze meer hebben aan een bevolking die wél productief is.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:17 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |