Kijk anders even in de eyes of this beholder:quote:Op donderdag 26 november 2015 00:01 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Godvrezend volk he. Zoals gezegd ik zie het meer als het neerzetten van nederigheid tegenover jezelf. Maar je staart je nu blind op alleen deze sculptuur. De rest van het Vaticaan zit vol met mooie afbeeldingen van vredige taferelen. Maar ook de wat meer indrukwekkende stukken zoals deze.
Vergelijk het hier mee:
[ afbeelding ]
Ook zo'n "voel u nederig" effect. Niks negatiefs aan.
Nogmaals - Eye of the beholder.
Duim zit bij die satanist naar binnen. Bij de anderen naar buiten. Bovendien zijn er heel veel interpretaties van deze handbeweging. Net zoals bijvoorbeeld ook de swastika nog onderdeel is van een andere cultuur dan de nazi's. Maar ook dat symbool is "besmet" nu.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:06 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Kijk anders even in de eyes of this beholder:
[ afbeelding ]
Of deze:
[ afbeelding ]
Hetzelfde symbool als wat Satanist Anton Lavey hier opwerpt:
[ afbeelding ]
Als je de bijbel zou hebben gelezen dan is het toch wel duidelijk dat Satan niet de schurk in dat sprookje is.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:10 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het is je hopelijk wel duidelijk dat Satan, mocht ie bestaan, niet degene is waar je je mee moet inlaten? Of ben je nu serieus aan het twijfelen geslagen?
Dat betekend "I love you" op de Filipijnen, waar de Paus net was. Maar geloof wat je wil.quote:Op donderdag 26 november 2015 00:06 schreef Lichtkogel het volgende:
Kijk anders even in de eyes of this beholder:]
Opnieuw opmerkelijk met onze Barry S. Niet veel over te vinden wat de reden is van die littekensquote:Op donderdag 26 november 2015 00:39 schreef Lichtkogel het volgende:
Revelations 13:3
One of the heads of the beast seemed to have had a fatal wound, but the fatal wound had been healed. The whole world was filled with wonder and followed the beast.
Vertaling:
Openbaring 13:3
En ik zag een van zijn hoofden als tot den dood gewond, en zijn dodelijke wonde werd genezen; en de gehele aarde verwonderde zich achter het beest.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Revelations 13:5quote:Op donderdag 26 november 2015 00:39 schreef Lichtkogel het volgende:
Revelations 13:3
One of the heads of the beast seemed to have had a fatal wound, but the fatal wound had been healed. The whole world was filled with wonder and followed the beast.]
Dit inderdaad. De eerdere discussie die ik hier voerde en waar ik 0 inhoudelijk antwoord kreeg sturen enkel aan op een geloofscrisis. Vandaar dat ik zei ik strijd liever met open vizier en dat ik eerlijk aangeef dat ik Dominee ben in de Kerk van het Vliegend Spaghettimonster. Jammer dat de rest zo terughoudend is in hun overtuiging.quote:Op donderdag 26 november 2015 07:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je de bijbel zou hebben gelezen dan is het toch wel duidelijk dat Satan niet de schurk in dat sprookje is.
"Mocht die bestaan" is natuurlijk gezien jouw uitspraken natuurlijk een vreemde opmerking, je kunt wel blijven herhalen dat je niet religieus bent maar al je denkbeelden en uitspraken bewijzen het tegendeel. En dan ook nog de arrogantie hebben om te stellen dat de schapen zo makkelijk te beinvloeden zijn terwijl het wel heel duidelijk is dat jij (maar ook cad) het meest beinvloed worden hierdoor
quote:Op donderdag 26 november 2015 07:24 schreef Chewie het volgende:
[..]
Als je de bijbel zou hebben gelezen dan is het toch wel duidelijk dat Satan niet de schurk in dat sprookje is.
"Mocht die bestaan" is natuurlijk gezien jouw uitspraken een vreemde opmerking, je kunt wel blijven herhalen dat je niet religieus bent maar al je denkbeelden en uitspraken bewijzen het tegendeel. En dan ook nog de arrogantie hebben om te stellen dat de schapen zo makkelijk te beinvloeden zijn terwijl het wel heel duidelijk is dat jij (maar ook cad) het meest beinvloed worden hierdoor
In de bijbel is zelfs god verantwoordelijk te houden (zieke weddenschap) voor de doden die door satan om het leven zijn gekomen. De doden in de bijbel die aan god zijn toe te schrijven plaatsen hem/haar in het rijtje Stalin, Mao en Hitler.quote:
quote:Op donderdag 26 november 2015 09:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
In de bijbel is zelfs god verantwoordelijk te houden (zieke weddenschap) voor de doden die door satan om het leven zijn gekomen. De doden in de bijbel die aan god zijn toe te schrijven plaatsen hem/haar in het rijtje Stalin, Mao en Hitler.
Ben groot fan van George Carlin, maar ook voor hem geldt hetzelfde voor ieder ander die in de VS in de showbiz zit en dat is dat men het geloof moet ondermijnen.quote:Op donderdag 26 november 2015 09:21 schreef theguyver het volgende:
[..]
Religie is iets wat we bedacht hebben om dingen die we niet kunnen verklaren een antwoord te geven.
En als de duivel bestaat..
please laat het Elizabeth Hurley wezen![]()
[ afbeelding ]
Oh jawel hoorquote:Op donderdag 26 november 2015 10:41 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Ben groot fan van George Carlin, maar ook voor hem geldt hetzelfde voor ieder ander die in de VS in de showbiz zit en dat is dat men het geloof moet ondermijnen.
Moet zeggen dat zowel de evolutietheorie als het creationisme is beiden nog niet aangetoond..
Dat wil dan nog niet erg lukken. Ik neem aan dat dat veronderstelde plan niet pas gisteren is begonnen, dus je zou toch inmiddels weleens wat resultaat mogen verwachten, maar vraag een willekeurige popmuziekluisteraar wat hij van satanisme vindt en je krijgt nog steeds geen positieve reacties.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:59 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat is om de mensen die gemakkelijk te beïnvloeden zijn naar de duistere kant te leiden en hen geïnteresseerd te krijgen in zaken als Satanisme e.d.
Ik vind het in BNW soms erg moeilijk in te schatten wat er nou serieus bedoeld is en wat niet. Dit is een grap toch?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:19 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat klopt.
F = 6e letter uit alfabet
O = 15e letter uit het alfabet 1 + 5 = 6
X = 24e letter uit het alfabet 2 + 4 = 6
Dat maakt tesamen 666
Op school niet geslagen worden. Wat is daar mis mee? Weet je trouwens waar The Satanic Temple voor staat?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:21 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Het is het feit dat Lucifer gepopulariseerd wordt aan het publiek, waarvan er genoeg zullen zijn die hierdoor geïnteresseerd raken in het ECHTE Satanisme.
Ondertussen hangt men gewoon billboards op in de VS om 'reklame' te maken hiervoor:
[ afbeelding ]
http://thesatanictemple.c(...)ect-children-project
Vooralsnog staan bijvoorbeeld jij en Kassamiep niet onwelwillend tegenover Satanisme heb ik begrepen. Zie daar dus al de voorbeelden ervan.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:41 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat wil dan nog niet erg lukken. Ik neem aan dat dat veronderstelde plan niet pas gisteren is begonnen, dus je zou toch inmiddels weleens wat resultaat mogen verwachten, maar vraag een willekeurige popmuziekluisteraar wat hij van satanisme vindt en je krijgt nog steeds geen positieve reacties.
Dat is geen grap, zo is het hoe met numerologie werkt.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:44 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik vind het in BNW soms erg moeilijk in te schatten wat er nou serieus bedoeld is en wat niet. Dit is een grap toch?
Kijk... daar val je er alweer voor. Omdat the Satanic Temple propageert dat men 'op school niet meer geslagen wordt' zullen velen denken dat men voor de goede zaak staat.quote:[..]
Op school niet geslagen worden. Wat is daar mis mee? Weet je trouwens waar The Satanic Temple voor staat?
Ik luister geen popmuziek en ik kijk vrijwel geen tv. F1 en wat documentaires. dat is het wel.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:46 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Vooralsnog staan bijvoorbeeld jij en Kassamiep niet onwelwillend tegenover Satanisme heb ik begrepen. Zie daar dus al de voorbeelden ervan.
En dan?quote:Het is ook niet een proces wat over een dag plaatsvindt.. het gaat om jaren-/decennialange indoctrinatie via de media en vanzelf dat steeds meer mensen er zich in gaan interesseren.
Dat doen ze ook. Heb je hun doelstellingen wel eens bekeken?quote:Op donderdag 26 november 2015 13:48 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Dat is geen grap, zo is het hoe met numerologie werkt.
[..]
Kijk... daar val je er alweer voor. Omdat the Satanic Temple propageert dat men 'op school niet meer geslagen wordt' zullen velen denken dat men voor de goede zaak staat.
Als dat het enige was: ja. Maar dat is het niet. Ik heb me destijds om heel veel meer redenen 'aangesloten' bij het satanisme.quote:Maar vind je het zelf niet wat overdreven om je aan te sluiten bij het Satanisme om dit probleem tegen te gaan??
The Satanic Temple loopt niet achter de duivel aan. Het zijn atheïsten.quote:Er zijn ook zat andere mogelijkheden om dat aan de kaak te stellen ipv achter de duivel aan te lopen dacht ik zo.
Dat was mijn stelling ook niet. Ik stelde dat bijv. jij en Kassamiep al geïnteresseerd zijn in het Satanisme. Kennelijk begint die jarenlange indoctrinatie al zijn vruchten af te werpen dus.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:50 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik luister geen popmuziek en ik kijk vrijwel geen tv. F1 en wat documentaires. dat is het wel.
Dan leven we straks in 'hell on earth'.quote:[..]
En dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |