Volgens mij komt deze foto uit Duitsland. Net over de grens richting Kranenburg waar dat fietstreintje (Draisine) overheen gaat.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:55 schreef Strani het volgende:
Dan kan deze natuurlijk niet ontbreken:
[ afbeelding ]
Het is in Oekrainequote:Op maandag 30 november 2015 15:03 schreef CyberCow het volgende:
[..]
Volgens mij komt deze foto uit Duitsland. Net over de grens richting Kranenburg waar dat fietstreintje (Draisine) overheen gaat.
Ohhh het lijkt er wel heel veel op maar bedankt voor de info. Verder een hele mooie foto.quote:Op maandag 30 november 2015 16:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is in Oekraine
http://inhabitat.com/ukra(...)r-trains-and-lovers/
Even de locaties erbij vermeldquote:Op zaterdag 28 november 2015 16:35 schreef Lichtkogel het volgende:
Kwam ik tegen op een ander forum en vond dit wel fascinerend.. de zogenaamde "Tree tunnels"
The Path Up To the Halnaker Windmill in Sussex
[ afbeelding ]
Bamboo Path in Kyoto, Japan
[ afbeelding ]
Ginkgo Tree Tunnel in Japan
[ afbeelding ]
Yew Tree Tunnel, Carmarthenshire
[ afbeelding ]
The Dark Hedges in Northern Ireland
[ afbeelding ]
Tree Tunnel in Portugal
[ afbeelding ]
Ook bij deze even de locatie dan.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:02 schreef Lichtkogel het volgende:
Tree Tunnel in Sena de Luna, Spain
[ afbeelding ]
Zeker apart jaquote:Op maandag 30 november 2015 20:19 schreef Igen het volgende:
Mooi hoor!
Deze vind ik ook wel apart, gewoon in Nederland:
[ afbeelding ]
Thanx lichtkogelquote:Op maandag 30 november 2015 20:07 schreef Lichtkogel het volgende:
[..]
Even de locaties erbij vermeld
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |