We hebben deze van tong ook al....quote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.. was geintje...
we kunnen natuurlijk ook een topic openen van 40 plussers die wél goed zijn opgedroogd!
o jahquote:Op maandag 4 januari 2016 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben deze van tong ook al....
40+ / Cool mothafok!kas van boven de 40......
Die moest toch niks van 40+ hebben?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:25 schreef chufi het volgende:
[..]
We hebben deze van tong ook al....
40+ / Cool mothafok!kas van boven de 40......
Je weet het nooit .. Maar stiekem denk ik van wel ... Hij is tenslotte ook al 53quote:Op maandag 4 januari 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moest toch niks van 40+ hebben?
Volgens de ingrediëntenlijst 19% roomkaas....quote:Op maandag 4 januari 2016 23:19 schreef drakin het volgende:
[..]
roomkaas in een gebakje? gatver, dat hoort op toast.
Was het wel 40+ roomkaas?
Ik denk dat Tong na het afgelopen jaar ook blij is dat hij überhaupt in 40+ mag/kan posten.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die moest toch niks van 40+ hebben?
Dus van die 19% ga je al van je stokje? En waarom zeggen ze de naam niet danquote:Op maandag 4 januari 2016 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de ingrediëntenlijst 19% roomkaas....
De Frambozen Cheesecake.... als de naam er bijgestaan had dan had ik het er ook niet op gewaagd trouwens.
Ben altijd aardig tegen 'm maar hij snapt het niet.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Tong na het afgelopen jaar ook blij is dat hij überhaupt in 40+ mag/kan posten.
Oh? Ik heb hem niet zo gevolgd.. Kom hem af en toe ergens tegen... Ik heb geen problemen met hem...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat Tong na het afgelopen jaar ook blij is dat hij überhaupt in 40+ mag/kan posten.
40+ net weer open, wie is top starter?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh? Ik heb hem niet zo gevolgd.. Kom hem af en toe ergens tegen... Ik heb geen problemen met hem...
Ja klopt hij heeft er inmiddels een aantal geopend..quote:Op maandag 4 januari 2016 23:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
40+ net weer open, wie is top starter?
Dat is prima maar zet je dan niet eerst af tegen 40+ subforum en maak gewoon lol hier.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:46 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja klopt hij heeft er inmiddels een aantal geopend..
Das tong...Ik kan me er niet druk om maken...quote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is prima maar zet je dan niet eerst af tegen 40+ subforum en maak gewoon lol hier.
Zeik niet zo Pietquote:Op maandag 4 januari 2016 23:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dat is prima maar zet je dan niet eerst af tegen 40+ subforum en maak gewoon lol hier.
Wel leuk om mee te nemen als ik op visite gaquote:Op maandag 4 januari 2016 23:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Volgens de ingrediëntenlijst 19% roomkaas....
De Frambozen Cheesecake.... als de naam er bijgestaan had dan had ik het er ook niet op gewaagd trouwens.
Ja gewoon jaoers want even geen aandachtquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef FANN het volgende:
[..]
ach ja... straks is het nieuwe er weer vanaf ...
Leuke serie heh? Of vind je het niks?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:08 schreef chufi het volgende:
Die Weeds afleveringen gaan best wel snel
Als je klaar bent met die serie kan je deze nog kijken als je wil Shameless (TV Series 2011ÃĸÂÂ ) - IMDbquote:
Heeft hier nooit gedraaid?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je klaar bent met die serie kan je deze nog kijken als je wil Shameless (TV Series 2011ÃĸÂÂ ) - IMDb
is ook héél leuk
Die zijn uit het assortiment, deze zijn er nu wel.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel leuk om mee te nemen als ik op visite gada's Woensdag dus bij Oudste zus
eerst effe langs de Hema dus, zijn ze gelijk uit de rode cijfers
Ook goed!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zijn uit het assortiment, deze zijn er nu wel.
ow... downloaden kan ookquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee doe ik niet aan.. Ik heb al film1 en UPC MyPrime... en de rest donwload ik wel
Bedoel je deze Shameless (TV Series 2004ÃĸÂÂ2013) - IMDbquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je klaar bent met die serie kan je deze nog kijken als je wil Shameless (TV Series 2011ÃĸÂÂ ) - IMDb
is ook héél leuk
'T is anders, vage eind 60's begin 70's shit.quote:
Dus met andere woorden niks...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
'T is anders, vage eind 60's begin 70's shit.
Dat zeg ik niet, ik heb in mijn verre verleden een periode gehad dat ik veel naar zulke muziek luisterde.quote:
Mo nog iets kleiner zelfsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen was jij nog klein sjoefje man.
Ja, maar qua muziek was ik er vroeg bij, en wij schelen niet zoveel hoor.quote:
Ik had zin om vaag te doen en 40+ ook weer open.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik heb in mijn verre verleden een periode gehad dat ik veel naar zulke muziek luisterde.
Ik werd altijd bijgespijkerd, wanneer ik op logeren moest bij de dokter omdat mn ouders weer eens weg gingen..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar qua muziek was ik er vroeg bij, en wij schelen niet zoveel hoor.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had zin om vaag te doen en 40+ ook weer open.
Ik heb een oudere broer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd altijd bijgespijkerd, wanneer ik op logeren moest bij de dokter omdat mn ouders weer eens weg gingen..
Daar werd me voor zover ik me nog kan herinneren... o.a. Velvet Underground, John Cale , Kevin Ayers, Nico en Todd Rundgren gedraaid...
Ik vroeg me al af wat het thema was..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ [url=https://sites.google.com/site/subculturen20steeeuw/_/rsrc/1433530954882/home/jaren-60/Hippie.jpg?height=220&width=320https://sites.google.com/(...)width=320]afbeelding[/url] ]
Typische 'blowersmuziek' ook.
Dit is weer een zuiperslied.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat het thema was..
Ik ook en een nog oudere hippie zus, maar die hadden weer niet die muziek die ze daar draaiden.. Zoveel hadden we niet aan LPs thuis...quote:
Juist, een typisch zuiperslied dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Doe een nacht zonder Reggae.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik verwacht al de hele tijd iets van 'Sweet Smoke', maar is nog niet voorbij gekomen.
Ben er nog niet uit welke chill out.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
De nacht is wel gelijk 2 uur korter..
Om eerlijk te zijn valt het me een beetje tegen... Misschien omdat het maar een halve dag is...quote:
Het moet weer op gang komen, is een hele schok dit voor gemiddelde 40+ 'er.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn valt het me een beetje tegen... Misschien omdat het maar een halve dag is...
Maar ja ik ga dat verder ook niet meer bijhouden..
Ja zeker ... Maar ook leuk te zien dat er zich meer mensen opeens melden dat ze ook al 40+ zijn ...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het moet weer op gang komen, is een hele schok dit voor gemiddelde 40+ 'er.
Wordt de redding van Fok! dit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker ... Maar ook leuk te zien dat er zich meer mensen opeens melden dat ze ook al 40+ zijn ...
Schuim heeft ook wel een goede, "middelbaar"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het wel ... Een hoop 40+ die er nog rondlopen... Special mn signature aangepast
Maar die is opeens weer uit de picturequote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schuim heeft ook wel een goede, "middelbaar"
Duikt vanzelf wel weer keer op.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die is opeens weer uit de picture
Dat zijn we van je vrienden gewendquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duikt vanzelf wel weer keer op.
Voelt een stuk beter. alhoewel ik in CUL me redelijk op mn gemak voelde... Maar eten dingen deelden we voorheen hier ook al...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:02 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Maakt niet uit man, het wel weer gezellig zo in 40+ terug.
Ben CUL steeds meer gaan waarderen in die tijd.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Voelt een stuk beter. alhoewel ik in CUL me redelijk op mn gemak voelde... Maar eten dingen deelden we voorheen hier ook al...
We moeten ze gewoon af en toe op blijven zoeken.. Hebben ze wel verdiendquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben CUL steeds meer gaan waarderen in die tijd.
Ik check het pizza topic regelmatig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:08 schreef chufi het volgende:
[..]
We moeten ze gewoon af en toe op blijven zoeken.. Hebben ze wel verdiend
OK en ik Robs American catering dinges ... En wat eten we vandaag ... Of broodquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:11 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik check het pizza topic regelmatig.
Mijn voornaamgenoot is ook geniaal daar.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:12 schreef chufi het volgende:
[..]
OK en ik Robs American catering dinges ... En wat eten we vandaag ... Of brood
Wel verdrietig soms... Dan weer Iwanius...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn voornaamgenoot is ook geniaal daar.
Die is ook vermakelijk met zijn verzonnen verhalen .quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wel verdrietig soms... Dan weer Iwanius...
Als je hem een dag volgt met zn post qua eten dan hoef je een week niet meer te etenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:17 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die is ook vermakelijk met zijn verzonnen verhalen .
De flessen vooraf alleen al.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Als je hem een dag volgt met n post qua eten dan hoef je een week niet meer te eten
Ach ja ... Who cares...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:21 schreef Piet_Piraat het volgende:
*plop en dat is dan 500 Euro mijnheer.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:08 schreef chufi het volgende:
We moeten ze gewoon af en toe op blijven zoeken.. Hebben ze wel verdiend
Ja dat is jammer helaas... Maar hier zijn we inmiddels allemaal liefhebbersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook een heel leuk forum! Mensen die dol zijn op eten zijn denk ik vaak ook gewoon leuke mensen. Mijn vooroordeel hoor(ik heb een gekke ex die niets gaf om eten
dat had een teken moeten zijn)
Wanneer ik iets klaargemaakt heb dan komt er topic van.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het is ook een heel leuk forum! Mensen die dol zijn op eten zijn denk ik vaak ook gewoon leuke mensen. Mijn vooroordeel hoor(ik heb een gekke ex die niets gaf om eten
dat had een teken moeten zijn)
Herkenbaarquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vergeet altijd pics te maken voordat het op is.
Ik maak pas sinds we in CUL zaten af en toe pics... Heb er eigenlijk best wel een hoop gepost... vind ik van me zelfquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
Vergeet altijd pics te maken voordat het op is.
Heb een telefoon waarmee ik pics kan maken maar wanneer er ben dan vergeet ik 't steeds weer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Ik ga ook regelmatig uit eten en dan denk ik: oh ja, had ik niet eigenlijk foto's moeten maken voor ons topicje op FOK!
We vangen alles op hier.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag hier overigens 'legaal' posten, maar dat onderschrift van chufi is nog niet mijn lijfspreuk. Zeg maar.
Je hoeft geen 40 te zijn hoor...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:31 schreef Isabeau het volgende:
Ik mag hier overigens 'legaal' posten, maar dat onderschrift van chufi is nog niet mijn lijfspreuk. Zeg maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:36 schreef chufi het volgende:
Je hoeft geen 40 te zijn hoor...
Als dit je tenminste lekker lijkt....Dat ziet er hoogst onsmakelijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hoeft geen 40 te zijn hoor...
Als dit je tenminste lekker lijkt....Die pan is nogal zwart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien onder een kloon nog actief? Soms gebeurt dat.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:40 schreef chufi het volgende:
Kingtoppie was voor het laatst actief in april 2014... R&P.. Wel echt zn ding...
Hahaha ja we kennen Piet ook onder vele gedaantes...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien onder een kloon nog actief? Soms gebeurt dat.
1999quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:43 schreef chufi het volgende:
Maar Isa jij was er wel vroeg bij hier ook op FoK!...
Ah, met zwarte inkt er doorheen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar oh zo lekker... Paella negra ... oftewel in inktvis tinctuur....
Hier printen we ermee.. Daar in Spanje eten ze het opquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, met zwarte inkt er doorheen.
En je loopt de rest van de dag met een zwarte tongquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier printen we ermee.. Daar in Spanje eten ze het op
Ben te lui om printer aan te sluiten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarom... Tis echt erg,,, Men verwacht maar van iedereen dat ze alles zelf uit printen.. En dat alles digitaal gaat... Reminds me... Ik moet mn inboedelverzekering opzeggen... is de duurste die er bestaat... dankzij een legacy van mn pa....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben te lui om printer aan te sluiten.
Verzekeringen opzeggen is kwestie van risico afwegen, in A'dam West lijkt inboedel me wel raadzaam.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarom... Tis echt erg,,, Men verwacht maar van iedereen dat ze alles zelf uit printen.. En dat alles digitaal gaat... Reminds me... Ik moet mn inboedelverzekering opzeggen... is de duurste die er bestaat... dankzij een legacy van mn pa....
Ben helemaal in vorm nu.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:55 schreef chufi het volgende:
Maar voor nu terusten... Bijna tot 4 uur... zie dat de muziek alweer 2 uur langer doorgaat,.. Dat trek ik niet meer
Is dat niet ongezond, inkt etenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:49 schreef chufi het volgende:
Dat is volgens mij ook met inktvis inkt..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 04:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat niet ongezond, inkt etenAl heb ik wel eens zwarte pasta gehad.
Ik ben nog ff op Radio aan het draaien.http://radio49.nl/listen.plsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 04:13 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker! Ik moet hier nog tot 7 uur en ik denk dat ik naar huis wandel ipv fiets. Het is hier een ijsbaan.
quote:
staat er iemand achter mij dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks heftigs gebeurt vannacht dus je kunt je nog even omdraaien
zitten bij calimero in zijn knapzakquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je loopt nog niet krom van de slotjes enzo? Mooi.
dat is echt jaren '50quote:
lol... In vorige topic hadden FANN en ik het erover om een topic te openen van 40+ bekende mensen die WEL goed zijn opgedroogd... ik had Christian Bale als voorbeeld gesteldquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:38 schreef sacha het volgende:
[..]
spiksplinternieuw gebouw, gisteren in gebruik genomen
eh... ik weet niet meer wie het gisteren zei, maar deze is er al 40+ / Cool mothafok!kas van boven de 40......quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol... In vorige topic hadden FANN en ik het erover om een topic te openen van 40+ bekende mensen die WEL goed zijn opgedroogd... ik had Christian Bale als voorbeeld gesteld![]()
Hehehe... dan zal ik niet openen...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ik weet niet meer wie het gisteren zei, maar deze is er al 40+ / Cool mothafok!kas van boven de 40......
dus ik denk het niet dan.... hoewel mothafokkers een beetje raar klinkt voor vrouwen![]()
maar zal wel goed zijn dan...
Je kan die vent waar je het over had daar wel posten natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehe... dan zal ik niet openen...
Dat was ik natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ik weet niet meer wie het gisteren zei, maar deze is er al 40+ / Cool mothafok!kas van boven de 40......
dus ik denk het niet dan.... hoewel mothafokkers een beetje raar klinkt voor vrouwen![]()
Welke foto?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
O ja, hoe kon ik jou vergetenmaar die foto mag je zelf dan posten
Tis nog 12 uur geweest iddquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
foto van jezelf
was een grapje
misschien is het daar nog te vroeg voor
Ouderdom komt echt wel met de noodzakelijke gebreken hahahaquote:
Ditoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan die vent waar je het over had daar wel posten natuurlijkik ben al geweest daaro
past er goed in die ventquote:
Ze post zichzelfquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
past er goed in die vent![]()
deze mag van mij wel dicht, dat wordt een speelplek voor pubers
40+ / Oma's Sexy & Gewaagd #1
Sas???
Ik kan me als man anders ook niet identificeren met die benaming.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Tja, wat moet je daarvan zeggen, als je zegt dat je dat niet anders verwacht had ben je een xenofoob/racist.quote:Slachtoffer: Ze waren met hun handen overal. Ik had vingers in al mijn lichaamsopeningen
Zulke benamingen horen in ONZ en niet in 40+, maar ook dat is weer niet meer dan mijn eigen bescheiden mening.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:44 schreef chufi het volgende:
Misschien dat Sas de titel iets van fatsoeneren..
Daar heb je gelijk in.. Maar ja je weet wie het topic geopend heeft...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke benamingen horen in ONZ en niet in 40+, maar ook dat is weer niet meer dan mijn eigen bescheiden mening.
Ja, dat weet ik.......quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.. Maar ja je weet wie het topic geopend heeft...
dus....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.. Maar ja je weet wie het topic geopend heeft...
Goed en middag, en, is die Harry nu inmiddels verdwenen en de boel weer op orde?quote:
Harry moet nog terugkomen om de boel te kitten, dank voor de reminderquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed en middag, en, is die Harry nu inmiddels verdwenen en de boel weer op orde?
Harry is "mijn" handige Harry, de klusjesman zeg maarquote:
ow, ik dacht een nieuwe usertquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:06 schreef just me het volgende:
[..]
Harry moet nog terugkomen om de boel te kitten, dank voor de reminder
[..]
Harry is "mijn" handige Harry, de klusjesman zeg maar
deze harry heet eigenlijk Daan, maar handige harry bekt beterquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ow, ik dacht een nieuwe usert![]()
mijn belastingharry heet echt Harry
Dat heeft ie toch zeker zo gepiept, neem ik aan (gevaarlijk).quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:06 schreef just me het volgende:
[..]
Harry moet nog terugkomen om de boel te kitten, dank voor de reminder
[..]
Harry is "mijn" handige Harry, de klusjesman zeg maar
Ja hij had gezegd deze week terug te komen, maar vergeten het jaar erbij te noemenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch zeker zo gepiept, neem ik aan (gevaarlijk).
Is ie op wintersport?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hij had gezegd deze week terug te komen, maar vergeten het jaar erbij te noemen
neuh, schoolvakanties zijn over en hij heeft de zorg over zijn kinderenquote:
En het zal denk ik aan mij liggen, maar wie is dat mokkel? Ze komt me wel vaag bekend voor, maar verder dan dat komen mijn grijze cellen nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb even een cool mokkel in dat 40+ mothafocka topic gegooid, ik zie daar veel teveel kerels......
En die Agnetha is toch echt inmiddels wel overdatum. Sorry.
Ze schrijft mooie nummers, heeft een stem als een engel en is om op te eten, is dat nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En het zal denk ik aan mij liggen, maar wie is dat mokkel? Ze komt me wel vaag bekend voor, maar verder dan dat komen mijn grijze cellen niet![]()
![]()
Nope, ik vind haar niet om op te eten, maar dat komt misschien omdat ik mij niet voel aangetrokken door het vrouwelijk geslacht... Ik ga er nog wel even over piekerenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze schrijft mooie nummers heeft een stem als een engel en is om op te eten, is dat niet voldoende?
Dat laatste is geen verrassing voor me.....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nope, ik vind haar niet om op te eten, maar dat komt misschien omdat ik mij niet voel aangetrokken door het vrouwelijk geslacht... Ik ga er nog wel even over piekeren
edit: ow... tja, dat had ik nooit zelf kunnen bedenken. En helaas, niet mijn "ding". Gelukkig dat smaken verschillen
Lijkt me slecht voor de ijzersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:25 schreef drakin het volgende:
De elfstedentocht is ook aan de gang vandaag
https://www.facebook.com/events/816411021818761/816556095137587/
Het laagje op straat is op de meeste plekken dik genoegquote:
Ach, het is doen alsof, waarom niet gewoon wachten tot een echte Elfstedentocht, die zijn nu eenmaal niet jaarlijks, al dit soort kunstgrepen halen de lol en originaliteit een beetje er vanaf, vind ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Het laagje op straat is op de meeste plekken dik genoeg
Het zal vanavond wel weer hoofdonderwerp van DWDD wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, het is doen alsof, waarom niet gewoon wachten tot een echte Elfstedentocht, die zijn nu eenmaal niet jaarlijks, al dit soort kunstgrepen halen de lol en originaliteit een beetje er vanaf, vind ik.
Ik heb nogal wat moeite met Matthijs, beetje nare man vind ik het.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zal vanavond wel weer hoofdonderwerp van DWDD worden
Zitten leuke stukjes/opmerkingen tussen op die groep. Meestal negeer ik elfstedengrappen maar nu doen er zelfs meerdere provincies mee, en dat er geschaatst kan worden in Friesland kan niemand omheen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, het is doen alsof, waarom niet gewoon wachten tot een echte Elfstedentocht, die zijn nu eenmaal niet jaarlijks, al dit soort kunstgrepen halen de lol en originaliteit een beetje er vanaf, vind ik.
ik ook, ik kijk dat programma nooit, ik tolereer hem nog net bij de Top2000 a gogoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat moeite met Matthijs, beetje nare man vind ik het.
Als ik kijk, probeer ik zijn ego te negeren, als de gasten interessant zijn lukt dat ook regelmatig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ook, ik kijk dat programma nooit, ik tolereer hem nog net bij de Top2000 a gogo
Ik mag hem ook niet zo hoor... Het programma stelt niets meer voor en er zitten altijd dezelfde gasten. Slechts zelden dat ik nog blijf hangenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat moeite met Matthijs, beetje nare man vind ik het.
Dat ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet zo hoor... Het programma stelt niets meer voor en er zitten altijd dezelfde gasten. Slechts zelden dat ik nog blijf hangen
Ik vond hem dit (vorig) jaar minder erg dan afgelopen jaren. Maar DWDD zou ik nooit voor Matthijs kijken. Met matige gasten is het af en toe ook een vreselijke zitquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ook, ik kijk dat programma nooit, ik tolereer hem nog net bij de Top2000 a gogo
ik heb nog maar 1 a gogo van afgelopen jaar gezien ( wel met het juiste nummerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem dit (vorig) jaar minder erg dan afgelopen jaren. Maar DWDD zou ik nooit voor Matthijs kijken. Met matige gasten is het af en toe ook een vreselijke zit
Split enz?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb nog maar 1 a gogo van afgelopen jaar gezien ( wel met het juiste nummer) de rest gaan we binnenkort kijken
Ik zag ze vanmiddag dus het lag nog vers in mijn geheugen, Heb (eindelijk ECHT) 2 weken vakantiequote:
heerlijk. Ik heb anderhalve week vakantie gehad, maar dat vloog om met de feestdagen, huizenjacht en een verjaardag.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag ze vanmiddag dus het lag nog vers in mijn geheugen, Heb (eindelijk ECHT) 2 weken vakantie
Verstandiger inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:07 schreef drakin het volgende:
Ik heb geen idee wie irri is, en dat hou ik ook zo
Die terugblik filmpjes zijn altijd wel leuk, de rest van het programma is verschrikkelijk clichématig...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb nog maar 1 a gogo van afgelopen jaar gezien ( wel met het juiste nummer) de rest gaan we binnenkort kijken
Carisce van Houten haat ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet zo hoor... Het programma stelt niets meer voor en er zitten altijd dezelfde gasten. Slechts zelden dat ik nog blijf hangen
Linkse v(c)ara shitquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die terugblik filmpjes zijn altijd wel leuk, de rest van het programma is verschrikkelijk clichématig...
Het is van de NTR...quote:
Ik vind vooral de minidocumentaires soms wel leuk. Die terugblikfilmpjes boeien me niet zo, dan luister ik liever gewoon naar eigen keuze een paar liedjes..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die terugblik filmpjes zijn altijd wel leuk, de rest van het programma is verschrikkelijk clichématig...
Ohh dat is nieuwquote:
Ja het is nog steeds een linkse kut zooiquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:30 schreef chufi het volgende:
Bestaat de VARA eigenlijk nog wel? Want het stamt wel af van de Vara-school
Met terugblikfilmpjes bedoel ik die mini docu's...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is van de NTR...
[..]
Ik vind vooral de minidocumentaires soms wel leuk. Die terugblikfilmpjes boeien me niet zo, dan luister ik liever gewoon naar eigen keuze een paar liedjes..
Vertel dan eensquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met terugblikfilmpjes bedoel ik die mini docu's...
Welke en wat voor docu'squote:
En uiteindelijk zien we boer John terug in "Boer zoekt vrouw" en gaat hij er alsnog met de buurvrouw vandoor?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:58 schreef Soury het volgende:
Best een leuke voor Fann http://www.tvgids.nl/2Doc%3A_Geboren_boeren/programma/19771351/
Oh die was gisterenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:58 schreef Soury het volgende:
Best een leuke voor Fann http://www.tvgids.nl/2Doc%3A_Geboren_boeren/programma/19771351/
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En uiteindelijk zien we boer John terug in "Boer zoekt vrouw" en gaat hij er alsnog met de buurvrouw vandoor?![]()
O, Kim Wilde over Kids In America, Wanda Jackson over Let's Have A Party, Phil Collins over In The Air Tonight en nog wat van die oude meuk...quote:
Boer John is gelukkig getrouwd met Anita en is een beroemde TV boer van Talpaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En uiteindelijk zien we boer John terug in "Boer zoekt vrouw" en gaat hij er alsnog met de buurvrouw vandoor?![]()
Ow... tja... ik kan dat tegenwoordig ook niet allemaal meer bijhouden...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Boer John is gelukkig getrouwd met Anita en is een beroemde TV boer van Talpa
Die kunnen me rug op. Wat ik wel leuk vond was docu van Marlon Brando. Amy Winehouse en Sinatraquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, Kim Wilde over Kids In America, Wanda Jackson over Let's Have A Party, Phil Collins over In The Air Tonight en nog wat van die oude meuk...
Dat zijn een ander soort docu's, niet mini...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kunnen me rug op. Wat ik wel leuk vond was docu van Marlon Brando. Amy Winehouse en Sinatra
Je hoeft het niet te vertellen hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn een ander soort docu's, niet mini...
Zeg dan niksquote:
en Florisquote:Op maandag 4 januari 2016 21:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor mij ook, mijn held was Swiebertje.
Fillum van Ome Willumquote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik voel een generatiekloof, catweazle was voor mijn tijd
Florisquote:Op maandag 4 januari 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Catweazle was m'n held.
[ afbeelding ]
Ik was heftig verliefd op die donkerequote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en Floris
[..]
Fillum van Ome Willum
[..]
Floris
[ afbeelding ]
zo'n yoga-figuurquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was heftig verliefd op die donkere
Ja wat moet je ermeequote:
en hij kon toveren/goochelenquote:
Ik dacht even dat hij al dood was btw.Ik maak nog een kansquote:
Tilburg dacht ikquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jos Bergman (Haarlem, 24 april 1940)
sorry haarlemquote:
Op wie was jij verliefd als kindquote:
goeie vraagquote:
verschillendequote:
The Lone Ranger? Tonto?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
en een Indiaan in één of andere tv serie, maar ik weet niet meer hoe die serie heette
géén ideequote:
Centennial?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
en een Indiaan in één of andere tv serie, maar ik weet niet meer hoe die serie heette
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:35 schreef FANN het volgende:
Als dit Tonto was dan is het hem niet![]()
[ afbeelding ]
De mijne was leuker
bij mij ookquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
JA!Volgens mij zat ik met deze 's nachts bij het kampvuur
![]()
in mijn dromen dan![]()
[ afbeelding ]
dat hele verhaal & die serie kan ik niet navertellen maar die indiaan!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Die serie zegt me niet eens wat.
Wij hadden thuis dan ook geen kampvuur...
Winnetouquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
Neeheee... lees nou effe terugquote:
Toch fijn dat je dat weer ongegeneerd in 40+ kan bekennen...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Centennial of heette die Indiaan Winnetou? Dat weet ik ook al niet meer
Ik vergeet écht veelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch fijn dat je dat weer ongegeneerd in 40+ kan bekennen...
Klei Bakje?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef FANN het volgende:
Ik weet nog wel hoe dat meisje heette, volgens mj ging ie daarmee![]()
clay basket, was ook een lekker dingik wist bijna niet op wie ik nou verliefd was, maar het werd toch de Indiaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paulusbloot.jpgandere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:54 schreef Treehut362 het volgende:
Paulus heeft er een op formaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paulusbloot.jpg![]()
Hij gaat die mensen die hij bezocht heeft nu 20 jaar later weer opzoeken... maar je zal wel eerstquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:31 schreef Leandra het volgende:
*Overdag is hij een degelijke ambtenaar, maar 's nachts rijdt hij meisjes van plezier naar hun klanten*
/Jambersstem
Ik ben benieuwd.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:54 schreef Treehut362 het volgende:
een hansopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paulusbloot.jpg![]()
raar woord![]()
Nee, was bij Showroom!quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij gaat die mensen die hij bezocht heeft nu 20 jaar later weer opzoeken... maar je zal wel eerst
stukjes oud materiaal zien![]()
Die man die niet geloofde dat er iemand op de maan was geweest was niet bij hem toch?
die is trouwens misschien al dood, die was toen al stokoud![]()
is alweer 20 jaar geleden
Ik zag een ander "nieuwsbericht" en er kwamen weer allerlei (nachtmerrie) herinneringen boven drijvenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
Leuk!!!
http://www.nu.nl/media/41(...)andse-televisie.html
De Belgische televisiemaker Paul Jambers keert terug op de Nederlandse televisie. Vanaf half januari is hij weer te zien bij RTL.
Dat onthulde de inmiddels 70-jarige Jambers dinsdag in de radioshow van Tim Klijn op Radio 10.
Voor het programma keert Jambers terug bij de vaak excentrieke figuren die de Belg interviewde voor zijn reportageprogramma Jambers, dat tussen 1992 en 1998 door RTL werd uitgezonden.
"Die mensen die ik vroeger heb geīnterviewd, ga ik nu twintig jaar later nog een keer interviewen", aldus de journalist.
Jambers maakte de serie eigenlijk alleen voor de Belgische televisie, totdat RTL aan de deur klopte.
"Dat was ook voor mij een totale verrassing", laat Jambers weten. De eerste van dertien afleveringen is op 18 januari te zien bij RTL7.
ow... die kan ik me helemaal niet herinnerenquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zag een ander "nieuwsbericht" en er kwamen weer allerlei (nachtmerrie) herinneringen boven drijven![]()
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)m-op-idool-te-lijken
quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:32 schreef chufi het volgende:
De terugblik kan natuurlijk het begin zijn van een nieuwe reeks
Was dat niet met Jeroen Pauw en heette dat niet "5 jaar na dato" of zoiets?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:34 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
we hadden toch ook zoiets over die Nederlandse''sterren'' ?
Weet dus niet meer hoe dat programma heette
Ik weet niet meer, was met Mimi Kok en Pommetje Horlepiepquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Was dat niet met Jeroen Pauw en heette dat niet "5 jaar na dato" of zoiets?
Dat is er nu ook weer...quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Was dat niet met Jeroen Pauw en heette dat niet "5 jaar na dato" of zoiets?
Ja en nu?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Klik maar op deze![]()
40+ / Paul Jambers (70) maakt zijn comeback op de Nederlandse televisie.
ik heb ook geen TV gids, ik heb dat gegoogeld, weet ik het zelf ook meteen én kan ik het niet vergeten, tenminste niet als ik vergeet op Fok te kijkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet... Ik heb al tijden geen tv-gids meer
18e maar hoe laat en waar geen idee...quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ook geen TV gids, ik heb dat gegoogeld, weet ik het zelf ook meteen én kan ik het niet vergeten, tenminste niet als ik vergeet op Fok te kijken
Staat in de OP schelequote:Op woensdag 6 januari 2016 11:16 schreef chufi het volgende:
[..]
18e maar hoe laat en waar geen idee...
Ok dank je wel Fannquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Staat in de OP schele
Twintig jaar Jambers is op maandag 18 januari om 22.00 uur te zien op RTL7
Dat het alweer 20 jaar geleden is verbaast me eigenlijk, want B doet hilarische en perfecte Jambers imitaties, en die is 24quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij gaat die mensen die hij bezocht heeft nu 20 jaar later weer opzoeken... maar je zal wel eerst
stukjes oud materiaal zien![]()
Die man die niet geloofde dat er iemand op de maan was geweest was niet bij hem toch?
die is trouwens misschien al dood, die was toen al stokoud![]()
is alweer 20 jaar geleden
Ik meen dat Edwin Evers hem ook altijd nadoet op de radioquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat het alweer 20 jaar geleden is verbaast me eigenlijk, want B doet hilarische en perfecte Jambers imitaties, en die is 24
Echt, als hij bij me in de auto zit doe ik het af en toe bijna in m'n broek van het lachen door dat soort dingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |