staat er iemand achter mij dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks heftigs gebeurt vannacht dus je kunt je nog even omdraaien
zitten bij calimero in zijn knapzakquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je loopt nog niet krom van de slotjes enzo? Mooi.
dat is echt jaren '50quote:
lol... In vorige topic hadden FANN en ik het erover om een topic te openen van 40+ bekende mensen die WEL goed zijn opgedroogd... ik had Christian Bale als voorbeeld gesteldquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:38 schreef sacha het volgende:
[..]
spiksplinternieuw gebouw, gisteren in gebruik genomen
eh... ik weet niet meer wie het gisteren zei, maar deze is er al 40+ / Cool mothafok!kas van boven de 40......quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol... In vorige topic hadden FANN en ik het erover om een topic te openen van 40+ bekende mensen die WEL goed zijn opgedroogd... ik had Christian Bale als voorbeeld gesteld![]()
Hehehe... dan zal ik niet openen...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ik weet niet meer wie het gisteren zei, maar deze is er al 40+ / Cool mothafok!kas van boven de 40......
dus ik denk het niet dan.... hoewel mothafokkers een beetje raar klinkt voor vrouwen![]()
maar zal wel goed zijn dan...
Je kan die vent waar je het over had daar wel posten natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehe... dan zal ik niet openen...
Dat was ik natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ik weet niet meer wie het gisteren zei, maar deze is er al 40+ / Cool mothafok!kas van boven de 40......
dus ik denk het niet dan.... hoewel mothafokkers een beetje raar klinkt voor vrouwen![]()
maar zal wel goed zijn dan...
Welke foto?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
O ja, hoe kon ik jou vergetenmaar die foto mag je zelf dan posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |