quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:36 schreef chufi het volgende:
Je hoeft geen 40 te zijn hoor...
Als dit je tenminste lekker lijkt....Dat ziet er hoogst onsmakelijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Je hoeft geen 40 te zijn hoor...
Als dit je tenminste lekker lijkt....Die pan is nogal zwart.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien onder een kloon nog actief? Soms gebeurt dat.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:40 schreef chufi het volgende:
Kingtoppie was voor het laatst actief in april 2014... R&P.. Wel echt zn ding...
Hahaha ja we kennen Piet ook onder vele gedaantes...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Misschien onder een kloon nog actief? Soms gebeurt dat.
1999quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:43 schreef chufi het volgende:
Maar Isa jij was er wel vroeg bij hier ook op FoK!...
Ah, met zwarte inkt er doorheen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar oh zo lekker... Paella negra ... oftewel in inktvis tinctuur....
Hier printen we ermee.. Daar in Spanje eten ze het opquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:48 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ah, met zwarte inkt er doorheen.
En je loopt de rest van de dag met een zwarte tongquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier printen we ermee.. Daar in Spanje eten ze het op
Ben te lui om printer aan te sluiten.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarom... Tis echt erg,,, Men verwacht maar van iedereen dat ze alles zelf uit printen.. En dat alles digitaal gaat... Reminds me... Ik moet mn inboedelverzekering opzeggen... is de duurste die er bestaat... dankzij een legacy van mn pa....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben te lui om printer aan te sluiten.
Verzekeringen opzeggen is kwestie van risico afwegen, in A'dam West lijkt inboedel me wel raadzaam.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarom... Tis echt erg,,, Men verwacht maar van iedereen dat ze alles zelf uit printen.. En dat alles digitaal gaat... Reminds me... Ik moet mn inboedelverzekering opzeggen... is de duurste die er bestaat... dankzij een legacy van mn pa....
Ben helemaal in vorm nu.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:55 schreef chufi het volgende:
Maar voor nu terusten... Bijna tot 4 uur... zie dat de muziek alweer 2 uur langer doorgaat,.. Dat trek ik niet meer
Is dat niet ongezond, inkt etenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 03:49 schreef chufi het volgende:
Dat is volgens mij ook met inktvis inkt..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 04:05 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is dat niet ongezond, inkt etenAl heb ik wel eens zwarte pasta gehad.
Ik ben nog ff op Radio aan het draaien.http://radio49.nl/listen.plsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 04:13 schreef Isabeau het volgende:
Slaap lekker! Ik moet hier nog tot 7 uur en ik denk dat ik naar huis wandel ipv fiets. Het is hier een ijsbaan.
quote:
staat er iemand achter mij dan?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Volgens mij is er niks heftigs gebeurt vannacht dus je kunt je nog even omdraaien
zitten bij calimero in zijn knapzakquote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je loopt nog niet krom van de slotjes enzo? Mooi.
dat is echt jaren '50quote:
lol... In vorige topic hadden FANN en ik het erover om een topic te openen van 40+ bekende mensen die WEL goed zijn opgedroogd... ik had Christian Bale als voorbeeld gesteldquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:38 schreef sacha het volgende:
[..]
spiksplinternieuw gebouw, gisteren in gebruik genomen
eh... ik weet niet meer wie het gisteren zei, maar deze is er al 40+ / Cool mothafok!kas van boven de 40......quote:Op dinsdag 5 januari 2016 10:38 schreef Mickeys het volgende:
[..]
lol... In vorige topic hadden FANN en ik het erover om een topic te openen van 40+ bekende mensen die WEL goed zijn opgedroogd... ik had Christian Bale als voorbeeld gesteld![]()
Hehehe... dan zal ik niet openen...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ik weet niet meer wie het gisteren zei, maar deze is er al 40+ / Cool mothafok!kas van boven de 40......
dus ik denk het niet dan.... hoewel mothafokkers een beetje raar klinkt voor vrouwen![]()
maar zal wel goed zijn dan...
Je kan die vent waar je het over had daar wel posten natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:27 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Hehehe... dan zal ik niet openen...
Dat was ik natuurlijkquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ik weet niet meer wie het gisteren zei, maar deze is er al 40+ / Cool mothafok!kas van boven de 40......
dus ik denk het niet dan.... hoewel mothafokkers een beetje raar klinkt voor vrouwen![]()
maar zal wel goed zijn dan...
Welke foto?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:31 schreef FANN het volgende:
[..]
O ja, hoe kon ik jou vergetenmaar die foto mag je zelf dan posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |