Kijk maar op Facebook...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:29 schreef FANN het volgende:
[..]
goed zo![]()
even iemand bedenken die slecht op is gedroogd
eh... MM heb jij een recente foto?
Jup. wel van hier... maar eldersquote:
Neh.. was geintje...quote:
Oeh ... ik stem voorquote:Op maandag 4 januari 2016 22:39 schreef FANN het volgende:
[..]
Neh.. was geintje...
we kunnen natuurlijk ook een topic openen van 40 plussers die wél goed zijn opgedroogd!
Eh... ik ben al bijna in verplichte snoezelmodes.... morgen maar eens nieuwe poging wagen om die grijze cellen weer op gang te krijgenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:40 schreef FANN het volgende:
[..]
Als jij al iemand weet mag jij hem openen, ik ben een beetje leeg
Als me iemand te binnen schiet doe ik het wel, anders komt het morgenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:41 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Eh... ik ben al bijna in verplichte snoezelmodes.... morgen maar eens nieuwe poging wagen om die grijze cellen weer op gang te krijgen
Ik zit ondertussen hard na te denken... valt gewoon niet mee.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Als me iemand te binnen schiet doe ik het wel, anders komt het morgen
als je gaat slapen, slaapze alvast
ik weet wel iemand, ik stuur je DMquote:Op maandag 4 januari 2016 22:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zit ondertussen hard na te denken... valt gewoon niet mee.
moet morgen bijtijds op.. heb nog niet zin om naar bed te gaan, maar weet dat als ik het zo niet doe ik morgen weer spijt heb
Onwerkelijk gewoon, zomaar ineens ook uit het niets.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
Wat een dag ook ... Ik kan het nog steeds nauwelijks geloven...
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:46 schreef chufi het volgende:
Wat een dag ook ... Ik kan het nog steeds nauwelijks geloven...
Tsss noem de voorspellende gaven van Sacha maar "niets"quote:Op maandag 4 januari 2016 22:49 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Onwerkelijk gewoon, zomaar ineens ook uit het niets.
quote:
Chuf is Chuf...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]als vanouds heeft hij die rol weer op zich genomen
Dankjequote:
Hmmm dat ben ik dan blijkbaar vergeten ...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:50 schreef Mickeys het volgende:
[..]als vanouds heeft hij die rol weer op zich genomen
Ja toch?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Altijd handig wanneer die Griek slaapt.
Ik heb nog pizza liggen.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:54 schreef drakin het volgende:
Hebben jullie nou geen recepten meer gedeeld en geen kaas meer gehad sinds 40+ terug is?
Lekker!quote:
Geen zuurkool schotel?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en bolognese saus, tonijn en Turkse woost.
quote:Op maandag 4 januari 2016 22:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had iets met kikkererwten, bonen, chorizo en gehakt met oude kaas
Lekker!quote:Op maandag 4 januari 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja en bolognese saus, tonijn en Turkse woost.
En dan zelf opeten?quote:
Ik heb zeker weten geen kaas gehad....quote:Op maandag 4 januari 2016 22:54 schreef drakin het volgende:
Hebben jullie nou geen recepten meer gedeeld en geen kaas meer gehad sinds 40+ terug is?
Kan je niet tegen kaas dan? Of was het bedorven?quote:Op maandag 4 januari 2016 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb zeker weten geen kaas gehad....
Alhoewel, toen ik pas met de jongste een 4-uurtje bij de Hema had gehaald ging ik bijna van m'n stokje toen ik naar huis fietste... bleek er roomkaas in een van die gebakjes te zitten (waar ik dus de helft van gehad had)
Als ik het geweten had had ik dat dus niet gedaan
roomkaas in een gebakje? gatver, dat hoort op toast.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik heb zeker weten geen kaas gehad....
Alhoewel, toen ik pas met de jongste een 4-uurtje bij de Hema had gehaald ging ik bijna van m'n stokje toen ik naar huis fietste... bleek er roomkaas in een van die gebakjes te zitten (waar ik dus de helft van gehad had)
Als ik het geweten had had ik dat dus niet gedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |