Telling bonequote:Op maandag 4 januari 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Catweazle was m'n held.
[ afbeelding ]
Ja, Catwezle was ookquote:Op maandag 4 januari 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Catweazle was m'n held.
[ afbeelding ]
Electrickity!!!quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik voel een generatiekloof, catweazle was voor mijn tijd
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor mij ook, mijn held was Swiebertje.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoeft voor mij niet zo dat soort topicsquote:Op maandag 4 januari 2016 18:19 schreef FANN het volgende:
Hadden jullie dit topic al gezien?
Héél lief van Tong ook trouwens....
FB / Ons Yvonneke gaat onder het mes vandaag. Ga er voor koningin....
dat kan... ik vind het een lief topicquote:Op maandag 4 januari 2016 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet zo dat soort topics
Wicky de Viking & Emielquote:Op maandag 4 januari 2016 21:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor mij ook, mijn held was Swiebertje.
Catweazle was gewoon een beetje eh... viezig.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ben geen modquote:Op maandag 4 januari 2016 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
40+ / mijn buurman belt steeds aan deze mag nog dicht
Oops die was voor Sasquote:
komt goed hoor, laat het maar eventjes uitrazenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
40+ / mijn buurman belt steeds aan deze mag nog dicht
Jij weet ook allesquote:Op maandag 4 januari 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]zal ze vast wel gezien hebben dus zal wel goed komen
Beetje gewend aan extra knopjesquote:Op maandag 4 januari 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
komt goed hoor, laat het maar eventjes uitrazen
nou ja, dit keer had ik het bij het rechte eindquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
komt goed hoor, laat het maar eventjes uitrazen
Geef je nu toe dat je het meestal NIET bij het juiste eind hebtquote:Op maandag 4 januari 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, dit keer had ik het bij het rechte eind
[..]
is er nog een gezellige crewchatquote:
Uit Lonnebergen...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Emiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiillllllllllllllllllllll !!!!!!![]()
[ afbeelding ]
Dat heb je goed gedaan Fann.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
Hebben jullie hier iets aan?
Ik heb het topic een schopje gegeven ...
40+ / Welke TV serie uit de '70 .....
Ik ben wel 40+, maar nog niet dement.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
omdat jullie het over serie hadden dacht ik ... ejjjjjjjj daar was een topic overquote:Op maandag 4 januari 2016 22:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben wel 40+, maar nog niet dement.
Maar dank je...
40+ is terug en jij gaat weer als vanouds schoppen?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat jullie het over serie hadden dacht ik ... ejjjjjjjj daar was een topic over![]()
ik heb net ook het poezie album topic een schopje gegeven, maar da's vast niks voor jou
nou jah... liefdevol omhoogduwen danquote:Op maandag 4 januari 2016 22:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
40+ is terug en jij gaat weer als vanouds schoppen?
quote:
dan kunnen andere mensen daar posten, er waren een hoop nieuwe user, ik heb al in die topics gepost,quote:
Deze was anders ook wel lachen.... en van Tong natuurlijkquote:Op maandag 4 januari 2016 22:24 schreef FANN het volgende:
[..]
dan kunnen andere mensen daar posten, er waren een hoop nieuwe, ik heb al in die topics gepost,
en een nieuw topic openen is dan ook zo zinloos, dan moet je weer hetzelfde gaan posten als ''toen'' vind ik ook een beetje stom![]()
en ik heb geen zin om opnieuw foto's te maken van mijn poezie album, dat ook
gewoon een schoppie gevenquote:Op maandag 4 januari 2016 22:25 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Deze was anders ook wel lachen.... en van Tong natuurlijk
40+ / Post hier foto's van 40-plussers die slecht zijn opgedroogd.
Er is alleen al ruim 1200 dagen niet in gepost hahahaha
Ik zal mijn pussy albums maar niet showen...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:19 schreef FANN het volgende:
[..]
omdat jullie het over serie hadden dacht ik ... ejjjjjjjj daar was een topic over![]()
ik heb net ook het poezie album topic een schopje gegeven, maar da's vast niks voor jou
Je balboekje?quote:Op maandag 4 januari 2016 22:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik zal mijn pussy albums maar niet showen...
Zag in mijn mega oude post lijstje deze ook nog als aanvulling misschien op die van jou:quote:Op maandag 4 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
ow... dan hebben we dubbel, da's ook weer niet allesquote:Op maandag 4 januari 2016 22:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zag in mijn mega oude post lijstje deze ook nog als aanvulling misschien op die van jou:
40+ / De ultieme serie voor 40+ers. Mijn favoriete serie ooit.
Jij bent echt lang weggeweest...quote:Op maandag 4 januari 2016 22:31 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Zag in mijn mega oude post lijstje deze ook nog als aanvulling misschien op die van jou:
40+ / De ultieme serie voor 40+ers. Mijn favoriete serie ooit.
Zo is Fann.quote:Op maandag 4 januari 2016 22:20 schreef Mickeys het volgende:
[..]
40+ is terug en jij gaat weer als vanouds schoppen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |