ik denk eerder dat ik daarna aan het zuurstof moetquote:
en in het echt ben je nog grappigerquote:Op maandag 4 januari 2016 13:46 schreef RingBewoner het volgende:
Ja, 40+ is echt weer een aanwinst.
Leuker dan deze infantiele bagger in elk geval.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:46 schreef just me het volgende:
[..]
en in het echt ben je nog grappiger
![]()
nooit gehoord van een nieuwe mod ontgroenen ?quote:Op maandag 4 januari 2016 13:48 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Leuker dan deze infantiele bagger in elk geval.
Die positiviteit shit moet bij RB nog even doordringen. Geef hem een tijdje.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:48 schreef just me het volgende:
[..]
nooit gehoord van een nieuwe mod ontgroenen ?
quote:Op maandag 4 januari 2016 13:50 schreef dimmak het volgende:
[..]
Die positiviteit shit moet bij RB nog even doordringen. Geef hem een tijdje.
Moet dat echt op deze manier dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 13:48 schreef just me het volgende:
[..]
hoi, je loopt zeker nog niet zo lang rond hierquote:Op maandag 4 januari 2016 13:54 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Moet dat echt op deze manier dan?
Of ik ben gewoon wat volwassener.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:54 schreef just me het volgende:
[..]
hoi, je loopt zeker nog niet zo lang rond hier
oh dat is wel fijn voor jequote:Op maandag 4 januari 2016 14:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Of ik ben gewoon wat volwassener.
Is er al een nieuwe mod dan?quote:Op maandag 4 januari 2016 13:48 schreef just me het volgende:
[..]
Is dat een 80 plusser, want erg vlot is hij niet.quote:
het is een zij....quote:Op maandag 4 januari 2016 14:05 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Is dat een 80 plusser, want erg vlot is hij niet.
voorzichtig benaderen ?quote:
Pics van jezelf zodat ik conclusies kan trekken over zijn intenties.quote:Op maandag 4 januari 2016 13:37 schreef just me het volgende:
Hij is jong, aantrekkelijk....
hij vraagt of hij een kopje suiker mag lenen, maar volgens mij gebruikt hij helemaal geen suiker?
wat zou hij dan wel willen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |