Ik heb het over Mickelsquote:Op maandag 4 januari 2016 20:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Groothuizen is van september, dus dan ben je al geen late leerling.
Zeker een leuk topic.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Late leerling , maar ze zat een paar klassen lager neem ik aan.
Wel een leuk topic "met wie zat jij op school"
Ik heb er een paar maar mijn laptop zit bij de dokter.quote:
ik heb denk ik alleen Gijs Staverman in het lijstje staan.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb er een paar maar mijn laptop zit bij de dokter.
Sorry... heb naast "met Angela op school te hebben gezeten" ook nog in de klas gezeten met Guusje Nederhorst (ja, zij van GTST en van postbankblauw past bij jou reclame, die niet meer leeft)quote:Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Late leerling , maar ze zat een paar klassen lager neem ik aan.
Wel een leuk topic "met wie zat jij op school/in de klas"
Ook leuk alles helptquote:Op maandag 4 januari 2016 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb denk ik alleen Gijs Staverman in het lijstje staan.
oeh!quote:Op maandag 4 januari 2016 20:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb denk ik alleen Gijs Staverman in het lijstje staan.
*zucht*quote:Op maandag 4 januari 2016 20:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
hele aardige gozer, en zijn broer kende ik ook goed...
EDwin olderiekerinkquote:
misschien is ze een tijd ziek geweest toen ze op school zatquote:Op maandag 4 januari 2016 20:35 schreef Leandra het volgende:
Ik zie Angela Groothuizen hier op een foto van de 6de klas lagere school van schooljaar 1970/1971 staan....
Wel heel bijzonder dat ze kennelijk 8 jaar over de havo heeft gedaan en dan ook nog als zo'n goede leerling werd beschouwd dat ze op uitwisseling naar de VS mocht.
Tja... ik zat echt in de brugklas toen zij in het eindexamen jaar zat... maar goed... zoekresultaten over de school toen leveren niets op (jan van scorel college). Ik weet nog wel dat ze toen nog op het eindexamen feest heeft opgetreden. Ik meende nog met de oude band wat toen ter ziele ging omdat ze net begonnen was met de Dolly Dotsquote:Op maandag 4 januari 2016 20:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
misschien is ze een tijd ziek geweest toen ze op school zat
de Dolly Dotsquote:Op maandag 4 januari 2016 20:51 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Tja... ik zat echt in de brugklas toen zij in het eindexamen jaar zat... maar goed... zoekresultaten over de school toen leveren niets op (jan van scorel college). Ik weet nog wel dat ze toen nog op het eindexamen feest heeft opgetreden. Ik meende nog met de oude band wat toen ter ziele ging omdat ze net begonnen was met de Dolly Dots
Je reet krabben lukt nog wel?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:05 schreef fietsie het volgende:
Ik heb even een bejaardenstoel gepakt.
Ramenkrabben kan gewoon niet meer als je 40+ bent blijkbaar...
Met links wel. Met rechts naar de linkerkant minder goed.quote:
Ja ik ga in de herkansingquote:
Heb je nog last van fantoompijn?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Met links wel. Met rechts naar de linkerkant minder goed.
Wow, nog in dezelfde kleuren als dat ene album (LP) van Doe Maarquote:
Zou het toeval zijn?quote:Op maandag 4 januari 2016 21:08 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Wow, nog in dezelfde kleuren als dat ene album (LP) van Doe Maar
quote:
Ja het geeft een nieuwe dimensie.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:09 schreef tsjuster het volgende:
Leuk dat 40+ terug is! Ik val ook net een maand in de categorie en mistte het al!
beetje beduimeldquote:Op maandag 4 januari 2016 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voila niet mijn hele verzameling btw wel de dikke
Ja wat wil je nouquote:
Ruim 30 jaar oud en vaak uitgeleend. Dat ik ze nog heb is al een wonderquote:Op maandag 4 januari 2016 21:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Respect hoor, heb geen idee waar die van mij gebleven zijn.
Q&Qquote:Op maandag 4 januari 2016 21:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
Na Q&Q ben ik afgehaakt met TV kijken.
die kocht ik echt altijd.. geweldig bladquote:Op maandag 4 januari 2016 21:13 schreef Soury het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Voila niet mijn hele verzameling btw wel de dikke. Don Martin als favo
Catweazle was m'n held.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Q&Q
Ik wil dat die muziek op m'n begrafenis gedraaid wordt.
Zo simpel, zo mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |