* Mickeys is het daarmee eenschquote:
Misdragen is altijd leuk... zeker als "oudje"....quote:Op maandag 4 januari 2016 19:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hey ik mag niet mopperen als ik me zelf misdraag he![]()
Ik zag het aankomen dus had mijn snelheid eerder al ver laten zakken, zodat ik de ruimte had om zelf -wel- even op snelheid te komen voor ik invoegde....
Uhh wattequote:Op maandag 4 januari 2016 19:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misdragen is altijd leuk... zeker als "oudje"....
Ow wacht... vorige week op mijn werk, waar ik al een half jaar werk(te) geloofden ze me niet dat ik 40+ was, tot ik mijn rollator te voorschijn haalde... hilariteit alom![]()
![]()
(Lag aan mijn misdragingen denk ik hahaha)
Het zal wel door het haar komen denk ik... ik heb ook nog lang haar... bijna tot aan mijn achterwerk... dat verwacht je niet voor een bijna 50'erquote:Op maandag 4 januari 2016 19:46 schreef fietsie het volgende:
Ik heb teveel haar op mijn hoofd voor een 40+er hoor ik steeds![]()
En ik schijn niet genoeg rimpels te hebben...
Ik ken datquote:Op maandag 4 januari 2016 19:46 schreef fietsie het volgende:
Niets is hier verplicht hoor... Ik scheer mn hoofdhaar maar, want anders lijkt het kaler...quote:Op maandag 4 januari 2016 19:46 schreef fietsie het volgende:
Nee maar ik werk in een vrouwenorganisatie hequote:Op maandag 4 januari 2016 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets is hier verplicht hoor... Ik scheer mn hoofdhaar maar, want anders lijkt het kaler...
Ik vind dat charmanter dan zo'n lange pluk dood haar iigquote:Op maandag 4 januari 2016 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets is hier verplicht hoor... Ik scheer mn hoofdhaar maar, want anders lijkt het kaler...
precies... lekker simpel..quote:Op maandag 4 januari 2016 19:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Maak je een geintje of heb je écht een rollator?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Misdragen is altijd leuk... zeker als "oudje"....
Ow wacht... vorige week op mijn werk, waar ik al een half jaar werk(te) geloofden ze me niet dat ik 40+ was, tot ik mijn rollator te voorschijn haalde... hilariteit alom![]()
![]()
(Lag aan mijn misdragingen denk ik hahaha)
FANN.... je kent me toch nog wel... tskquote:Op maandag 4 januari 2016 19:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Maak je een geintje of heb je écht een rollator?![]()
Van je motor gesodemieterd
ow geintjequote:Op maandag 4 januari 2016 19:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
FANN.... je kent me toch nog wel... tsk![]()
(was dus geintje, maar ik moest het wel bewijzen met mijn paspoort. Alleen mijn leidinggevende geloofde me, maar ja, die had mijn CV gezien waar het bouw/oprichtingsjaar op stond)
En toen hebben ze je gelijk ontslagen omdat je te oud was?quote:Op maandag 4 januari 2016 19:56 schreef Mickeys het volgende:
[..]
FANN.... je kent me toch nog wel... tsk![]()
(was dus geintje, maar ik moest het wel bewijzen met mijn paspoort. Alleen mijn leidinggevende geloofde me, maar ja, die had mijn CV gezien waar het bouw/oprichtingsjaar op stond)
quote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen hebben ze je gelijk ontslagen omdat je te oud was?
Nou ik denk dat dat gesloten blijftquote:
Nee joh, ik ben te eigenwijs.... en het bleek dat ik dat niet ook van mijn directe collega's mag verwachten....quote:Op maandag 4 januari 2016 19:57 schreef chufi het volgende:
[..]
En toen hebben ze je gelijk ontslagen omdat je te oud was?
Ik schrok me de teringquote:Op maandag 4 januari 2016 20:00 schreef Mickeys het volgende:
Komt misschien omdat ik onderstaande foto als profielfoto heb op mijn FB en behalve de lengte van mijn haar en ietwat meer wallen nog steeds er op schijn te lijken... maar ja, die foto is inmiddels 33 jaar oud
[ afbeelding ]
Ik knal 'm er gewoon tussen.quote:Op maandag 4 januari 2016 19:32 schreef fietsie het volgende:
Vanmorgen weer een staaltje "veilig rijden volgens de platte pet dragende medemens" meegemaakt.
Met 60 invoegen op een snelweg met schoon wegdek, waar 130 wordt gereden op beide banen.
Want langzaam = veilig. Ofzo.
Met het zeik topic ging het mis. Die kunnen we achter ons latenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:01 schreef Leandra het volgende:
Het Tenatopic is volgens mij ook al dicht, dus dan is het openhouden van een zeiktopic niet handig.
Lol... hoe dat zo?quote:
Iedereen ziet toch dat dat een jaren 80 foto is?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:00 schreef Mickeys het volgende:
Komt misschien omdat ik onderstaande foto als profielfoto heb op mijn FB en behalve de lengte van mijn haar en ietwat meer wallen nog steeds er op schijn te lijken... maar ja, die foto is inmiddels 33 jaar oud
[ afbeelding ]
Hoog dolly dot gehalte en dat stuur je zeker niet mee in je cv of qua facebook waar iedereen je kan vindenquote:
Nee dan houdt het op ...quote:Op maandag 4 januari 2016 20:01 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nee joh, ik ben te eigenwijs.... en het bleek dat ik dat niet ook van mijn directe collega's mag verwachten....
Dat vond ik dus ook... zeker met die coupe soleil die erin zat... #80's nostalgie (met die kalote badmuts en haaknaald er toen nog in laten zetten, krijg spontaan weer hoofdpijn als ik daaraan terug denk)quote:Op maandag 4 januari 2016 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Iedereen ziet toch dat dat een jaren 80 foto is?
Ja dat was de druppel, dat hoeft hier niet meer toch?quote:
Ja duh... ik zat toen wel samen met Angela Groothuizen op de middelbare school toen... dus dat Dolly Dot zou maar zo kunnenquote:Op maandag 4 januari 2016 20:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoog dolly dot gehalte en dat stuur je zeker niet mee in je cv of qua facebook waar iedereen je kan vinden
Die foto moet hier 40+ / Foto's als kind #3quote:Op maandag 4 januari 2016 20:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh... ik zat toen wel samen met Angela Groothuizen op de middelbare school toen... dus dat Dolly Dot zou maar zo kunnen
Was je 81quote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef chufi het volgende:
De Dolly Dots ooit nog live gezien in de IJshal in Grunn, Normaal was daar ook....81 of zo moet dat zijn geweest
Volgende sc is voor hemquote:Op maandag 4 januari 2016 20:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waar blijft Kingstown voor de samenvatting?
donequote:Op maandag 4 januari 2016 20:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Die foto moet hier 40+ / Foto's als kind #3
Leukquote:
Je moet nog 50 49 worden en zat samen met Angela Groothuizen (die 56 is) op school?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:06 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ja duh... ik zat toen wel samen met Angela Groothuizen op de middelbare school toen... dus dat Dolly Dot zou maar zo kunnen
Ik in de brugklas, zij in 5 havo.. ik kwam altijd bij haar ouders thuis in de Stetwaard in Alkmaarquote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet nog 50 49 worden en zat samen met Angela Groothuizen (die 56 is) op school?
Late leerling , maar ze zat een paar klassen lager neem ik aan.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je moet nog 50 49 worden en zat samen met Angela Groothuizen (die 56 is) op school?
Je had op de lagere school wat klassen overgeslagen?quote:Op maandag 4 januari 2016 20:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik in de brugklas, zij in 5 havo.. ik kwam altijd bij haar ouders thuis in de Stetwaard in Alkmaar
Groothuizen is van september, dus dan ben je al geen late leerling.quote:Op maandag 4 januari 2016 20:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Late leerling , maar ze zat een paar klassen lager neem ik aan.
Wel een leuk topic "met wie zat jij op school"
Leukquote:Op maandag 4 januari 2016 20:00 schreef Mickeys het volgende:
[ afbeelding ]
Dat jaartje High school was vanuit de middelbare school geregeld. En ze zat bij de dolly dots in haar examen jaar dus ja... het klopt wel hoor. Ik zat in 1979 in de brugklas (12 jarige)quote:Op maandag 4 januari 2016 20:20 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je had op de lagere school wat klassen overgeslagen?
Ze ging in 1979 bij de Dolly Dots en had toen ook al een jaartje High School in de VS achter de rug (na de havo).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |