Telling bonequote:Op maandag 4 januari 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Catweazle was m'n held.
[ afbeelding ]
Ja, Catwezle was ookquote:Op maandag 4 januari 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Catweazle was m'n held.
[ afbeelding ]
Electrickity!!!quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik voel een generatiekloof, catweazle was voor mijn tijd
quote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Voor mij ook, mijn held was Swiebertje.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoeft voor mij niet zo dat soort topicsquote:Op maandag 4 januari 2016 18:19 schreef FANN het volgende:
Hadden jullie dit topic al gezien?
Héél lief van Tong ook trouwens....
FB / Ons Yvonneke gaat onder het mes vandaag. Ga er voor koningin....
dat kan... ik vind het een lief topicquote:Op maandag 4 januari 2016 21:42 schreef just me het volgende:
[..]
Hoeft voor mij niet zo dat soort topics
Wicky de Viking & Emielquote:Op maandag 4 januari 2016 21:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor mij ook, mijn held was Swiebertje.
Catweazle was gewoon een beetje eh... viezig.quote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
ik ben geen modquote:Op maandag 4 januari 2016 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
40+ / mijn buurman belt steeds aan deze mag nog dicht
Oops die was voor Sasquote:
komt goed hoor, laat het maar eventjes uitrazenquote:Op maandag 4 januari 2016 21:45 schreef just me het volgende:
[..]
40+ / mijn buurman belt steeds aan deze mag nog dicht
Jij weet ook allesquote:Op maandag 4 januari 2016 21:46 schreef FANN het volgende:
[..]zal ze vast wel gezien hebben dus zal wel goed komen
Beetje gewend aan extra knopjesquote:Op maandag 4 januari 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
komt goed hoor, laat het maar eventjes uitrazen
nou ja, dit keer had ik het bij het rechte eindquote:
quote:Op maandag 4 januari 2016 21:47 schreef sacha het volgende:
[..]
komt goed hoor, laat het maar eventjes uitrazen
Geef je nu toe dat je het meestal NIET bij het juiste eind hebtquote:Op maandag 4 januari 2016 21:48 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja, dit keer had ik het bij het rechte eind
[..]
is er nog een gezellige crewchatquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |