Centennial?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
en een Indiaan in één of andere tv serie, maar ik weet niet meer hoe die serie heette
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:35 schreef FANN het volgende:
Als dit Tonto was dan is het hem niet![]()
[ afbeelding ]
De mijne was leuker
bij mij ookquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:38 schreef FANN het volgende:
[..]
JA!Volgens mij zat ik met deze 's nachts bij het kampvuur
![]()
in mijn dromen dan![]()
[ afbeelding ]
dat hele verhaal & die serie kan ik niet navertellen maar die indiaan!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:43 schreef MadMaster het volgende:
Die serie zegt me niet eens wat.
Wij hadden thuis dan ook geen kampvuur...
Winnetouquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
en een Indiaan in één of andere tv serie, maar ik weet niet meer hoe die serie heette
Neeheee... lees nou effe terugquote:
Toch fijn dat je dat weer ongegeneerd in 40+ kan bekennen...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Centennial of heette die Indiaan Winnetou? Dat weet ik ook al niet meer
Ik vergeet écht veelquote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toch fijn dat je dat weer ongegeneerd in 40+ kan bekennen...
Klei Bakje?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:58 schreef FANN het volgende:
Ik weet nog wel hoe dat meisje heette, volgens mj ging ie daarmee![]()
clay basket, was ook een lekker dingik wist bijna niet op wie ik nou verliefd was, maar het werd toch de Indiaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paulusbloot.jpg🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:54 schreef Treehut362 het volgende:
Paulus heeft er een op formaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paulusbloot.jpg![]()
Hij gaat die mensen die hij bezocht heeft nu 20 jaar later weer opzoeken... maar je zal wel eerstquote:Op woensdag 6 januari 2016 01:31 schreef Leandra het volgende:
*Overdag is hij een degelijke ambtenaar, maar 's nachts rijdt hij meisjes van plezier naar hun klanten*
/Jambersstem
Ik ben benieuwd.
quote:Op woensdag 6 januari 2016 08:54 schreef Treehut362 het volgende:
een hansopjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.paulusbloot.jpg![]()
raar woord![]()
Nee, was bij Showroom!quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij gaat die mensen die hij bezocht heeft nu 20 jaar later weer opzoeken... maar je zal wel eerst
stukjes oud materiaal zien![]()
Die man die niet geloofde dat er iemand op de maan was geweest was niet bij hem toch?
die is trouwens misschien al dood, die was toen al stokoud![]()
is alweer 20 jaar geleden
Ik zag een ander "nieuwsbericht" en er kwamen weer allerlei (nachtmerrie) herinneringen boven drijvenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 23:47 schreef FANN het volgende:
Leuk!!!
http://www.nu.nl/media/41(...)andse-televisie.html
De Belgische televisiemaker Paul Jambers keert terug op de Nederlandse televisie. Vanaf half januari is hij weer te zien bij RTL.
Dat onthulde de inmiddels 70-jarige Jambers dinsdag in de radioshow van Tim Klijn op Radio 10.
Voor het programma keert Jambers terug bij de vaak excentrieke figuren die de Belg interviewde voor zijn reportageprogramma Jambers, dat tussen 1992 en 1998 door RTL werd uitgezonden.
"Die mensen die ik vroeger heb geïnterviewd, ga ik nu twintig jaar later nog een keer interviewen", aldus de journalist.
Jambers maakte de serie eigenlijk alleen voor de Belgische televisie, totdat RTL aan de deur klopte.
"Dat was ook voor mij een totale verrassing", laat Jambers weten. De eerste van dertien afleveringen is op 18 januari te zien bij RTL7.
ow... die kan ik me helemaal niet herinnerenquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:13 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Ik zag een ander "nieuwsbericht" en er kwamen weer allerlei (nachtmerrie) herinneringen boven drijven![]()
http://www.rtlnieuws.nl/b(...)m-op-idool-te-lijken
quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:32 schreef chufi het volgende:
De terugblik kan natuurlijk het begin zijn van een nieuwe reeks
Was dat niet met Jeroen Pauw en heette dat niet "5 jaar na dato" of zoiets?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:34 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
we hadden toch ook zoiets over die Nederlandse''sterren'' ?
Weet dus niet meer hoe dat programma heette
Ik weet niet meer, was met Mimi Kok en Pommetje Horlepiepquote:Op woensdag 6 januari 2016 10:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Was dat niet met Jeroen Pauw en heette dat niet "5 jaar na dato" of zoiets?
Dat is er nu ook weer...quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:44 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Was dat niet met Jeroen Pauw en heette dat niet "5 jaar na dato" of zoiets?
Ja en nu?quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Klik maar op deze![]()
40+ / Paul Jambers (70) maakt zijn comeback op de Nederlandse televisie.
ik heb ook geen TV gids, ik heb dat gegoogeld, weet ik het zelf ook meteen én kan ik het niet vergeten, tenminste niet als ik vergeet op Fok te kijkenquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Als ik het niet vergeet... Ik heb al tijden geen tv-gids meer
18e maar hoe laat en waar geen idee...quote:Op woensdag 6 januari 2016 11:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik heb ook geen TV gids, ik heb dat gegoogeld, weet ik het zelf ook meteen én kan ik het niet vergeten, tenminste niet als ik vergeet op Fok te kijken
Staat in de OP schelequote:Op woensdag 6 januari 2016 11:16 schreef chufi het volgende:
[..]
18e maar hoe laat en waar geen idee...
Ok dank je wel Fannquote:Op woensdag 6 januari 2016 11:18 schreef FANN het volgende:
[..]
Staat in de OP schele
Twintig jaar Jambers is op maandag 18 januari om 22.00 uur te zien op RTL7
Dat het alweer 20 jaar geleden is verbaast me eigenlijk, want B doet hilarische en perfecte Jambers imitaties, en die is 24quote:Op woensdag 6 januari 2016 10:08 schreef FANN het volgende:
[..]
Hij gaat die mensen die hij bezocht heeft nu 20 jaar later weer opzoeken... maar je zal wel eerst
stukjes oud materiaal zien![]()
Die man die niet geloofde dat er iemand op de maan was geweest was niet bij hem toch?
die is trouwens misschien al dood, die was toen al stokoud![]()
is alweer 20 jaar geleden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |