Het is van de NTR...quote:
Ik vind vooral de minidocumentaires soms wel leuk. Die terugblikfilmpjes boeien me niet zo, dan luister ik liever gewoon naar eigen keuze een paar liedjes..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die terugblik filmpjes zijn altijd wel leuk, de rest van het programma is verschrikkelijk clichématig...
Ohh dat is nieuwquote:
Ja het is nog steeds een linkse kut zooiquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:30 schreef chufi het volgende:
Bestaat de VARA eigenlijk nog wel? Want het stamt wel af van de Vara-school
Met terugblikfilmpjes bedoel ik die mini docu's...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is van de NTR...
[..]
Ik vind vooral de minidocumentaires soms wel leuk. Die terugblikfilmpjes boeien me niet zo, dan luister ik liever gewoon naar eigen keuze een paar liedjes..
Vertel dan eensquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met terugblikfilmpjes bedoel ik die mini docu's...
Welke en wat voor docu'squote:
En uiteindelijk zien we boer John terug in "Boer zoekt vrouw" en gaat hij er alsnog met de buurvrouw vandoor?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:58 schreef Soury het volgende:
Best een leuke voor Fann http://www.tvgids.nl/2Doc%3A_Geboren_boeren/programma/19771351/
Oh die was gisterenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 19:58 schreef Soury het volgende:
Best een leuke voor Fann http://www.tvgids.nl/2Doc%3A_Geboren_boeren/programma/19771351/
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En uiteindelijk zien we boer John terug in "Boer zoekt vrouw" en gaat hij er alsnog met de buurvrouw vandoor?![]()
O, Kim Wilde over Kids In America, Wanda Jackson over Let's Have A Party, Phil Collins over In The Air Tonight en nog wat van die oude meuk...quote:
Boer John is gelukkig getrouwd met Anita en is een beroemde TV boer van Talpaquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:16 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En uiteindelijk zien we boer John terug in "Boer zoekt vrouw" en gaat hij er alsnog met de buurvrouw vandoor?![]()
Ow... tja... ik kan dat tegenwoordig ook niet allemaal meer bijhouden...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:22 schreef chufi het volgende:
[..]
Boer John is gelukkig getrouwd met Anita en is een beroemde TV boer van Talpa
Die kunnen me rug op. Wat ik wel leuk vond was docu van Marlon Brando. Amy Winehouse en Sinatraquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, Kim Wilde over Kids In America, Wanda Jackson over Let's Have A Party, Phil Collins over In The Air Tonight en nog wat van die oude meuk...
Dat zijn een ander soort docu's, niet mini...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kunnen me rug op. Wat ik wel leuk vond was docu van Marlon Brando. Amy Winehouse en Sinatra
Je hoeft het niet te vertellen hoorquote:Op dinsdag 5 januari 2016 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat zijn een ander soort docu's, niet mini...
Zeg dan niksquote:
en Florisquote:Op maandag 4 januari 2016 21:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Voor mij ook, mijn held was Swiebertje.
Fillum van Ome Willumquote:Op maandag 4 januari 2016 21:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik voel een generatiekloof, catweazle was voor mijn tijd
Florisquote:Op maandag 4 januari 2016 21:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Catweazle was m'n held.
[ afbeelding ]
Ik was heftig verliefd op die donkerequote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
en Floris
[..]
Fillum van Ome Willum
[..]
Floris
[ afbeelding ]
zo'n yoga-figuurquote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik was heftig verliefd op die donkere
Ja wat moet je ermeequote:
en hij kon toveren/goochelenquote:
Ik dacht even dat hij al dood was btw.Ik maak nog een kansquote:
Tilburg dacht ikquote:
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 21:23 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Jos Bergman (Haarlem, 24 april 1940)
sorry haarlemquote:
Op wie was jij verliefd als kindquote:
goeie vraagquote:
verschillendequote:
The Lone Ranger? Tonto?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 22:13 schreef FANN het volgende:
en een Indiaan in één of andere tv serie, maar ik weet niet meer hoe die serie heette
géén ideequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |