Als je klaar bent met die serie kan je deze nog kijken als je wil Shameless (TV Series 2011– ) - IMDbquote:
Heeft hier nooit gedraaid?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je klaar bent met die serie kan je deze nog kijken als je wil Shameless (TV Series 2011– ) - IMDb
is ook héél leuk
Die zijn uit het assortiment, deze zijn er nu wel.quote:Op maandag 4 januari 2016 23:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Wel leuk om mee te nemen als ik op visite gada's Woensdag dus bij Oudste zus
eerst effe langs de Hema dus, zijn ze gelijk uit de rode cijfers
Ook goed!quote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Die zijn uit het assortiment, deze zijn er nu wel.
ow... downloaden kan ookquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee doe ik niet aan.. Ik heb al film1 en UPC MyPrime... en de rest donwload ik wel
Bedoel je deze Shameless (TV Series 2004–2013) - IMDbquote:Op dinsdag 5 januari 2016 00:11 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je klaar bent met die serie kan je deze nog kijken als je wil Shameless (TV Series 2011– ) - IMDb
is ook héél leuk
'T is anders, vage eind 60's begin 70's shit.quote:
Dus met andere woorden niks...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
'T is anders, vage eind 60's begin 70's shit.
Dat zeg ik niet, ik heb in mijn verre verleden een periode gehad dat ik veel naar zulke muziek luisterde.quote:
Mo nog iets kleiner zelfsquote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Toen was jij nog klein sjoefje man.
Ja, maar qua muziek was ik er vroeg bij, en wij schelen niet zoveel hoor.quote:
Ik had zin om vaag te doen en 40+ ook weer open.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet, ik heb in mijn verre verleden een periode gehad dat ik veel naar zulke muziek luisterde.
Ik werd altijd bijgespijkerd, wanneer ik op logeren moest bij de dokter omdat mn ouders weer eens weg gingen..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:34 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, maar qua muziek was ik er vroeg bij, en wij schelen niet zoveel hoor.
quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:34 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik had zin om vaag te doen en 40+ ook weer open.
Ik heb een oudere broer.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik werd altijd bijgespijkerd, wanneer ik op logeren moest bij de dokter omdat mn ouders weer eens weg gingen..
Daar werd me voor zover ik me nog kan herinneren... o.a. Velvet Underground, John Cale , Kevin Ayers, Nico en Todd Rundgren gedraaid...
Ik vroeg me al af wat het thema was..quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ [url=https://sites.google.com/site/subculturen20steeeuw/_/rsrc/1433530954882/home/jaren-60/Hippie.jpg?height=220&width=320https://sites.google.com/(...)width=320]afbeelding[/url] ]
Typische 'blowersmuziek' ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |