Dit is weer een zuiperslied.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:41 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vroeg me al af wat het thema was..
Ik ook en een nog oudere hippie zus, maar die hadden weer niet die muziek die ze daar draaiden.. Zoveel hadden we niet aan LPs thuis...quote:
Juist, een typisch zuiperslied dus.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
Doe een nacht zonder Reggae.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik verwacht al de hele tijd iets van 'Sweet Smoke', maar is nog niet voorbij gekomen.
Ben er nog niet uit welke chill out.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 01:54 schreef chufi het volgende:
[..]
De nacht is wel gelijk 2 uur korter..
Om eerlijk te zijn valt het me een beetje tegen... Misschien omdat het maar een halve dag is...quote:
Het moet weer op gang komen, is een hele schok dit voor gemiddelde 40+ 'er.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn valt het me een beetje tegen... Misschien omdat het maar een halve dag is...
Maar ja ik ga dat verder ook niet meer bijhouden..
Ja zeker ... Maar ook leuk te zien dat er zich meer mensen opeens melden dat ze ook al 40+ zijn ...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het moet weer op gang komen, is een hele schok dit voor gemiddelde 40+ 'er.
Wordt de redding van Fok! dit.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja zeker ... Maar ook leuk te zien dat er zich meer mensen opeens melden dat ze ook al 40+ zijn ...
Schuim heeft ook wel een goede, "middelbaar"quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Denk het wel ... Een hoop 40+ die er nog rondlopen... Special mn signature aangepast
Maar die is opeens weer uit de picturequote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:47 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Schuim heeft ook wel een goede, "middelbaar"
Duikt vanzelf wel weer keer op.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar die is opeens weer uit de picture
Dat zijn we van je vrienden gewendquote:Op dinsdag 5 januari 2016 02:53 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Duikt vanzelf wel weer keer op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |