Tis nog 12 uur geweest iddquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:39 schreef FANN het volgende:
[..]
foto van jezelf
was een grapje
misschien is het daar nog te vroeg voor
Ouderdom komt echt wel met de noodzakelijke gebreken hahahaquote:
Ditoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:28 schreef FANN het volgende:
[..]
Je kan die vent waar je het over had daar wel posten natuurlijkik ben al geweest daaro
past er goed in die ventquote:
Ze post zichzelfquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
past er goed in die vent![]()
deze mag van mij wel dicht, dat wordt een speelplek voor pubers
40+ / Oma's Sexy & Gewaagd #1
Sas???
Ik kan me als man anders ook niet identificeren met die benaming.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 11:16 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... ik weet niet meer wie het gisteren zei, maar deze is er al 40+ / Cool mothafok!kas van boven de 40......
dus ik denk het niet dan.... hoewel mothafokkers een beetje raar klinkt voor vrouwen![]()
maar zal wel goed zijn dan...
Tja, wat moet je daarvan zeggen, als je zegt dat je dat niet anders verwacht had ben je een xenofoob/racist.quote:Slachtoffer: Ze waren met hun handen overal. Ik had vingers in al mijn lichaamsopeningen
Zulke benamingen horen in ONZ en niet in 40+, maar ook dat is weer niet meer dan mijn eigen bescheiden mening.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:44 schreef chufi het volgende:
Misschien dat Sas de titel iets van fatsoeneren..
Daar heb je gelijk in.. Maar ja je weet wie het topic geopend heeft...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zulke benamingen horen in ONZ en niet in 40+, maar ook dat is weer niet meer dan mijn eigen bescheiden mening.
Ja, dat weet ik.......quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.. Maar ja je weet wie het topic geopend heeft...
dus....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in.. Maar ja je weet wie het topic geopend heeft...
Goed en middag, en, is die Harry nu inmiddels verdwenen en de boel weer op orde?quote:
Harry moet nog terugkomen om de boel te kitten, dank voor de reminderquote:Op dinsdag 5 januari 2016 12:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Goed en middag, en, is die Harry nu inmiddels verdwenen en de boel weer op orde?
Harry is "mijn" handige Harry, de klusjesman zeg maarquote:
ow, ik dacht een nieuwe usertquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:06 schreef just me het volgende:
[..]
Harry moet nog terugkomen om de boel te kitten, dank voor de reminder
[..]
Harry is "mijn" handige Harry, de klusjesman zeg maar
deze harry heet eigenlijk Daan, maar handige harry bekt beterquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:10 schreef sacha het volgende:
[..]
ow, ik dacht een nieuwe usert![]()
mijn belastingharry heet echt Harry
Dat heeft ie toch zeker zo gepiept, neem ik aan (gevaarlijk).quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:06 schreef just me het volgende:
[..]
Harry moet nog terugkomen om de boel te kitten, dank voor de reminder
[..]
Harry is "mijn" handige Harry, de klusjesman zeg maar
Ja hij had gezegd deze week terug te komen, maar vergeten het jaar erbij te noemenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat heeft ie toch zeker zo gepiept, neem ik aan (gevaarlijk).
Is ie op wintersport?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:33 schreef just me het volgende:
[..]
Ja hij had gezegd deze week terug te komen, maar vergeten het jaar erbij te noemen
neuh, schoolvakanties zijn over en hij heeft de zorg over zijn kinderenquote:
En het zal denk ik aan mij liggen, maar wie is dat mokkel? Ze komt me wel vaag bekend voor, maar verder dan dat komen mijn grijze cellen nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:46 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb even een cool mokkel in dat 40+ mothafocka topic gegooid, ik zie daar veel teveel kerels......
En die Agnetha is toch echt inmiddels wel overdatum. Sorry.
Ze schrijft mooie nummers, heeft een stem als een engel en is om op te eten, is dat nietquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:55 schreef Mickeys het volgende:
[..]
En het zal denk ik aan mij liggen, maar wie is dat mokkel? Ze komt me wel vaag bekend voor, maar verder dan dat komen mijn grijze cellen niet![]()
![]()
Nope, ik vind haar niet om op te eten, maar dat komt misschien omdat ik mij niet voel aangetrokken door het vrouwelijk geslacht... Ik ga er nog wel even over piekerenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ze schrijft mooie nummers heeft een stem als een engel en is om op te eten, is dat niet voldoende?
Dat laatste is geen verrassing voor me.....quote:Op dinsdag 5 januari 2016 13:58 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Nope, ik vind haar niet om op te eten, maar dat komt misschien omdat ik mij niet voel aangetrokken door het vrouwelijk geslacht... Ik ga er nog wel even over piekeren
edit: ow... tja, dat had ik nooit zelf kunnen bedenken. En helaas, niet mijn "ding". Gelukkig dat smaken verschillen
Lijkt me slecht voor de ijzersquote:Op dinsdag 5 januari 2016 14:25 schreef drakin het volgende:
De elfstedentocht is ook aan de gang vandaag
https://www.facebook.com/events/816411021818761/816556095137587/
Het laagje op straat is op de meeste plekken dik genoegquote:
Ach, het is doen alsof, waarom niet gewoon wachten tot een echte Elfstedentocht, die zijn nu eenmaal niet jaarlijks, al dit soort kunstgrepen halen de lol en originaliteit een beetje er vanaf, vind ik.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 15:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Het laagje op straat is op de meeste plekken dik genoeg
Het zal vanavond wel weer hoofdonderwerp van DWDD wordenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, het is doen alsof, waarom niet gewoon wachten tot een echte Elfstedentocht, die zijn nu eenmaal niet jaarlijks, al dit soort kunstgrepen halen de lol en originaliteit een beetje er vanaf, vind ik.
Ik heb nogal wat moeite met Matthijs, beetje nare man vind ik het.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zal vanavond wel weer hoofdonderwerp van DWDD worden
Zitten leuke stukjes/opmerkingen tussen op die groep. Meestal negeer ik elfstedengrappen maar nu doen er zelfs meerdere provincies mee, en dat er geschaatst kan worden in Friesland kan niemand omheen.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, het is doen alsof, waarom niet gewoon wachten tot een echte Elfstedentocht, die zijn nu eenmaal niet jaarlijks, al dit soort kunstgrepen halen de lol en originaliteit een beetje er vanaf, vind ik.
ik ook, ik kijk dat programma nooit, ik tolereer hem nog net bij de Top2000 a gogoquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat moeite met Matthijs, beetje nare man vind ik het.
Als ik kijk, probeer ik zijn ego te negeren, als de gasten interessant zijn lukt dat ook regelmatig.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ook, ik kijk dat programma nooit, ik tolereer hem nog net bij de Top2000 a gogo
Ik mag hem ook niet zo hoor... Het programma stelt niets meer voor en er zitten altijd dezelfde gasten. Slechts zelden dat ik nog blijf hangenquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nogal wat moeite met Matthijs, beetje nare man vind ik het.
Dat ook.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet zo hoor... Het programma stelt niets meer voor en er zitten altijd dezelfde gasten. Slechts zelden dat ik nog blijf hangen
Ik vond hem dit (vorig) jaar minder erg dan afgelopen jaren. Maar DWDD zou ik nooit voor Matthijs kijken. Met matige gasten is het af en toe ook een vreselijke zitquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:37 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ook, ik kijk dat programma nooit, ik tolereer hem nog net bij de Top2000 a gogo
ik heb nog maar 1 a gogo van afgelopen jaar gezien ( wel met het juiste nummerquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond hem dit (vorig) jaar minder erg dan afgelopen jaren. Maar DWDD zou ik nooit voor Matthijs kijken. Met matige gasten is het af en toe ook een vreselijke zit
Split enz?quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb nog maar 1 a gogo van afgelopen jaar gezien ( wel met het juiste nummer) de rest gaan we binnenkort kijken
Ik zag ze vanmiddag dus het lag nog vers in mijn geheugen, Heb (eindelijk ECHT) 2 weken vakantiequote:
heerlijk. Ik heb anderhalve week vakantie gehad, maar dat vloog om met de feestdagen, huizenjacht en een verjaardag.quote:Op dinsdag 5 januari 2016 17:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag ze vanmiddag dus het lag nog vers in mijn geheugen, Heb (eindelijk ECHT) 2 weken vakantie
Verstandiger inderdaadquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:07 schreef drakin het volgende:
Ik heb geen idee wie irri is, en dat hou ik ook zo
Die terugblik filmpjes zijn altijd wel leuk, de rest van het programma is verschrikkelijk clichématig...quote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik heb nog maar 1 a gogo van afgelopen jaar gezien ( wel met het juiste nummer) de rest gaan we binnenkort kijken
Carisce van Houten haat ikquote:Op dinsdag 5 januari 2016 16:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik mag hem ook niet zo hoor... Het programma stelt niets meer voor en er zitten altijd dezelfde gasten. Slechts zelden dat ik nog blijf hangen
Linkse v(c)ara shitquote:Op dinsdag 5 januari 2016 18:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die terugblik filmpjes zijn altijd wel leuk, de rest van het programma is verschrikkelijk clichématig...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |