meneer spier voor de keuken, sopje maken, losse onderdelen er in, gasstel in sprayen met meneer spier, even laten inwerken, afnemen met sopjequote:
Wanneer ik mijn muts niet had dan ging ik op eiland wonen.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:47 schreef sacha het volgende:
[..]
meneer spier voor de keuken, sopje maken, losse onderdelen er in, gasstel in sprayen met meneer spier, even laten inwerken, afnemen met sopje
als gasstel droog is: spuitbus rvs reiniger van de A-cé tion, in sprayen, uitpoetsen met keukenpapier#assepoetster
Je hebt een bril nu?quote:Op donderdag 24 december 2015 11:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sinds ik opa ben kijk ik anders.
Dit dus:quote:Op donderdag 24 december 2015 04:41 schreef chufi het volgende:
Soms wordt je hier wakker door sirenes en hard scheurende autos.... Wat nu weer..
weet je tenminste was het wasquote:Op donderdag 24 december 2015 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit dus:
http://www.at5.nl/artikel(...)ging-door-nieuw-west
moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 24 december 2015 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Een overbuurman die heel hard over het fietspad schreurde...
Hij reed echt heel hard... Dat zag ik zelfs zonder mn bril op.. Maar goed dat het zo laat/vroeg was anders had het anders af kunnen lopenquote:
wat een maf figuurquote:Op donderdag 24 december 2015 11:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij reed echt heel hard... Dat zag ik zelfs zonder mn bril op.. Maar goed dat het zo laat/vroeg was anders had het anders af kunnen lopen
Ik heb nog nooit een vaatwasser gehad (ook niet met een gezin met 3 kleine kinderen) en zou er ook geen willen, ik maak nooit zoveel troep en als ik uitgebreid kook was ik tussendoor het meeste al af.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had wel een vaatwasser moeten kiezen i,p.v. een extra kastje, maar ja![]()
ik heb geen bovenkastjes, dus die had ik nodig
Hoe jij sommige dingen brengtquote:Op donderdag 24 december 2015 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vaatwasser gehad (ook niet met een gezin met 3 kleine kinderen) en zou er ook geen willen, ik maak nooit zoveel troep en als ik uitgebreid kook was ik tussendoor het meeste al af.
écht een fijne buurt waar jouw huis staatquote:Op donderdag 24 december 2015 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit dus:
http://www.at5.nl/artikel(...)ging-door-nieuw-west
Hoe breng ik ze dan?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe jij sommige dingen brengt![]()
oké Mo![]()
en Sas, ik heb je tip gezien, meneer Spier dus
Ja, dat mag!quote:Op donderdag 24 december 2015 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe breng ik ze dan?
Ik vind vaatwassers nu eenmaal vrij overbodige apparaten, dat kan/mag toch?
Dat maak jij er vanquote:Op donderdag 24 december 2015 14:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat mag!
Je brengt zulke dingen altijd alsof iedereen die wél een vaatwasser heeft zich zou moeten schamen.
en dat doe je wel vaker met dingen![]()
Niet dat het erg is, want ik moet er vaak om lachen
Oké, dat was mijn vraag dus, of je het ook zo bedoelde... je bedoeld het dus niet zo...quote:Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, dat heb ik niet gezegd, ik spreek louter en alleen voor mezelf en geef helemaal geen enkel oordeel over degenen die er wel een hebben.
Doet ie normaal nooit.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Een overbuurman die heel hard over het fietspad schreurde...
Nu ben ik benieuwd. Hoe kom ik over?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, dat was mijn vraag dus, of je het ook zo bedoelde... je bedoeld het dus niet zo...![]()
Komt wel vaak zo over wist je dat?
Wist ik niet, en als dat zo is dan lezen mensen gewoon niet goed.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, dat was mijn vraag dus, of je het ook zo bedoelde... je bedoeld het dus niet zo...![]()
Komt wel vaak zo over wist je dat?
Laat dat maar aan Fann over.......quote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd. Hoe kom ik over?
eh... moet ik eerlijk zijnquote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd. Hoe kom ik over?
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:06 schreef FANN het volgende:
Volgens mij is de Hema de volgende die failliet gaat trouwens, en nog wel meer winkels,
tot 70% afgeprijsd of 2 stuks voor het geld van 1, gaat niet goed...![]()
is nu wel effe leuk voor de mensen die winkelen, maar niet voor de mensen die daar werken....
Ik snap niet waarom ze die dingen dan vorige week nog verkocht hebben, dat is ronduit aso.quote:De V&D heeft voor 9,5 miljoen euro aan cadeaubonnen in omloop.
nou ja... mensen, ik had het over mezelfquote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wist ik niet, en als dat zo is dan lezen mensen gewoon niet goed.
De laatste psycholoog is niet zomaar in therapie gegaanquote:Op donderdag 24 december 2015 14:07 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... moet ik eerlijk zijndurf ik niet
Dat is ook aso en die mensen die daar werken krijgen dat gejank over zich heenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet waarom ze die dingen dan vorige week nog verkocht hebben, dat is ronduit aso.
Oh, je sprak niet namens iedereen?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja... mensen, ik had het over mezelfikweet niet hoe andere mensen jouw teksten
lezen
oh...quote:Op donderdag 24 december 2015 14:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De laatste psycholoog is niet zomaar in therapie gegaan
Nee, is geen probleem, want ik moet er altijd om lachenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, je sprak niet namens iedereen?
In dat geval lees jij verkeerd en is het jouw 'probleem'.
Van mij mag je mij best een lul vinden, ik zit daar niet zo mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:10 schreef FANN het volgende:
[..]
oh...
ik wilde het net gaan opbiechten, maar nu durf ik helemaal niet meer
dat heb ik toch niet gezegd?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mij mag je mij best een lul vinden, ik zit daar niet zo mee.
Maar ik was helemaal niet van plan om dat te zeggenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben je graag voor.
Weet ik joh, zo erg kan ik ook helemaal niet zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik was helemaal niet van plan om dat te zeggen
daarom...quote:Op donderdag 24 december 2015 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik joh, zo erg kan ik ook helemaal niet zijn.
Nee, we gaan lekker klef doen, helemaal zoals het hoort in een vredige kerststemming.quote:
Dat herken ikquote:Op donderdag 24 december 2015 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vaatwasser gehad (ook niet met een gezin met 3 kleine kinderen) en zou er ook geen willen, ik maak nooit zoveel troep en als ik uitgebreid kook was ik tussendoor het meeste al af.
Dan hoef jij je niet te schamen.quote:
Gelukkig heb ik mijn 10E kadokaart nog weten te verzilveren.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:06 schreef FANN het volgende:
Volgens mij is de Hema de volgende die failliet gaat trouwens, en nog wel meer winkels,
tot 70% afgeprijsd of 2 stuks voor het geld van 1, gaat niet goed...![]()
is nu wel effe leuk voor de mensen die winkelen, maar niet voor de mensen die daar werken....
Ik wacht tot auto thuis is, dan snel krat erbij halen en stuk in de kraag zuipen.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:34 schreef chufi het volgende:
Maar gaan we nu aftellen tot vanavond en dan? Steken we een kaarsje aan, kijken een kerstmis en drinken een glaasje bubbels met een toastje zalm...?
Ik ga ook niet wachten hoor....quote:Op donderdag 24 december 2015 14:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik wacht tot auto thuis is, dan snel krat erbij halen en stuk in de kraag zuipen.
Qua drank ben ik het sinds vorig jaar wel op een enkele keer na.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat zal ik waarschijnlijk nooit meer worden.
Het moet niet gekker worden, is het 24 december, lopen die idioten nog steeds te zeiken.quote:Tegenstanders van Zwarte Piet hebben gisteren in Amsterdam aangifte gedaan tegen cabaretier Erik van Muiswinkel, die in het Sinterklaasjournaal Hoofdpiet speelt.
2 Januari OM heeft zaak Muisewinkel niet ontvankelijk verklaard.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, is het 24 december, lopen die idioten nog steeds te zeiken.
Echt,,,quote:Op donderdag 24 december 2015 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, is het 24 december, lopen die idioten nog steeds te zeiken.
Moet ik opeens aan die mafkees in Echt denken, die heeft Limburg weer even op de kaart gezet door zijn dode moeder in een kist in huis te bewaren.quote:
Proost op je zoonquote:Op donderdag 24 december 2015 15:38 schreef Deisyy het volgende:
En thuis!![]()
Eerst maar een borrel om de verjaardag van mijn zoon te vieren.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 december 2015 15:38 schreef Deisyy het volgende:
En thuis!![]()
Gefeli.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:38 schreef Deisyy het volgende:
En thuis!![]()
Ik ben bang dat we het allemaal niet op gaan krijgen...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_boodschappen__.html
Iedereen alles binnen?
Schuimpie moet dacht ik nog bier halen, bereid je maar alvast voor op de drukte dan.
tjezus, en waarom?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Iedereen alles binnen?
Schuimpie moet dacht ik nog bier halen, bereid je maar alvast voor op de drukte dan.
Jij denkt dat een kerststalletje een marktkraam is...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
tjezus, en waarom?alle winkels zijn gewoon open, tenminste.... hiero wel
Mensen doen niet niet omdat het moet, maar omdat het kan, lekker hutje-mutje, op de laatste dag vlak voor sluitingstijd gezellig in een volle rij ruzie maken voor dat echte kerstgevoel.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij denkt dat een kerststalletje een marktkraam is...
Ik had gisteren alles al in huis, al schrok ik vannacht wakker omdat ik geraspte kaas was vergeten, dus ben ik nog even gegaan voordat ik naar kantoor ging, lekker rustig.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
Iedereen alles binnen?
Ja, béétje domquote:Op donderdag 24 december 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen doen niet niet omdat het moet, maar omdat het kan, lekker hutje-mutje, op de laatste dag vlak voor sluitingstijd gezellig in een volle rij ruzie maken voor dat echte kerstgevoel.![]()
Zijn die eerste kerstdag open?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:33 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Nee, Jumbo n Dirk zijn open hiermaar ik heb voor een weeshuis eten in huis
![]()
meestal trouwens
Alsof je er vandaag pas achter komt dat het morgen kerst is en de (meeste) winkels dan dicht zijn...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:32 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mensen doen niet niet omdat het moet, maar omdat het kan, lekker hutje-mutje, op de laatste dag vlak voor sluitingstijd gezellig in een volle rij ruzie maken voor dat echte kerstgevoel.![]()
Ik ga bewust niet op de laatste dag, ik kan slecht tegen die drukte, dan zou ik gek zijn als ik het zelf zou gaan opzoeken.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik had gisteren alles al in huis, al schrok ik vannacht wakker omdat ik geraspte kaas was vergeten, dus ben ik nog even gegaan voordat ik naar kantoor ging, lekker rustig.
Bedankt voor de felicitaties!
Die Jumbo begrijp ik met hun vele kookeilanden en zo, maar de Dirk?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:33 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Nee, Jumbo n Dirk zijn open hiermaar ik heb voor een weeshuis eten in huis
![]()
meestal trouwens
effe voor de zekerheid kijkenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die Jumbo begrijp ik met hun vele kookeilanden en zo, maar de Dirk?
Even nog een potje jam, slavinken en een pak melk halen?
Ik zou het liefst de hele kerst ontlopen, maar dat lukt niet door alle aandacht die er voor is, dus ik vraag me af hoe het in hemelsnaam langs iemand heen kan gaan dat het morgen de 25e is.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Alsof je er vandaag pas achter komt dat het morgen kerst is en de (meeste) winkels dan dicht zijn...
ik ook nietquote:Op donderdag 24 december 2015 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoeft niet, ik hoef er niet voor de deur uit.
Heb al slavinken, jam en melk in huis...
Het is gewoon laksheid.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik zou het liefst de hele kerst ontlopen, maar dat lukt niet door alle aandacht die er voor is, dus ik vraag me af hoe het in hemelsnaam langs iemand heen kan gaan dat het morgen de 25e is.
Morgen is het vrijdag...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar die is toch morgen dicht zie ik, vrijdag is ie weer open...
Maandag - woensdag: 21:00
Vrijdag - zaterdag: 20:00
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
maar die is toch morgen dicht zie ik, vrijdag is ie weer open...
Maandag - woensdag: 21:00
Vrijdag - zaterdag: 20:00
quote:Ik vraag me af hoe het in hemelsnaam langs iemand heen kan gaan dat het morgen vrijdag de 25e is.
Het is dan ook gewoon donderdag, elke winkel is vandaag open...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:44 schreef FANN het volgende:
maar hij was open! Ik ben er langs gelopen dus klopt iets niet
o jah, is ook zo, ik ben normaal al in de war met de dagen, maar nu dus helemaalquote:Op donderdag 24 december 2015 16:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is dan ook gewoon donderdag, elke winkel is vandaag open...
Ik geloofde je meteenquote:Op donderdag 24 december 2015 16:38 schreef FANN het volgende:
Kiek maar Dees!
https://hallo.jumbo.com/f(...)/openingstijden-ams/
ik denk niet dat ik nog iets nodig heb hoor, maar het kán welquote:Op donderdag 24 december 2015 16:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik geloofde je meteen![]()
Wel lekker makkelijk.
Ik heb gewoon gewerkt vandaag, maar had wel een vroegertje.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gewoon laksheid.
Vandaag werkt er bijna niemand, dus tijd zat om bijtijds te shoppen.
Als je dat niet eerder hebt kunnen doen...
Kom maar op met je doosquote:Op donderdag 24 december 2015 16:47 schreef FANN het volgende:
Niemand interesse voor de Geisha doos?
dan ga ik hem inpakken
Dank, maar in Japan heb ik al geisha's in het wild gezien...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:47 schreef FANN het volgende:
Niemand interesse voor de Geisha doos?
dan ga ik hem inpakken
Ik was van morgen op pad en het was extreem rustig op de weg...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewerkt vandaag, maar had wel een vroegertje.
Ik ben blij dat het hier niet kan, dan zou ik wel iets verzinnen wat ik nodig heb en nu kan dat niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik nog iets nodig heb hoor, maar het kán wel
Heerlijk en ik was supersnel thuis, volgende week zal het ook wel lekker rustig zijn op de weg.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was van morgen op pad en het was extreem rustig op de weg...
oe... ziet er wel mooi uit maar Geisha's hebben ook niet zo'n leuk leven hoor...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Japanse bruid, Geisha stijl, in een park in een stad met een onuitspreekbare naam.
Was wel een chagrijnig type...
Dat is inderdaad een leuk doosje, daar zal je zus blij mee zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
Nah... éch zó mooi! Van dat glimmende spul, lijkt harstikke duur maar was maan 4,50 euro![]()
Kan ik het toch niet voor laten legge20x 25 cm dus kan ik veel meer mee
![]()
zo is ie dicht...
[ afbeelding ]
en zo is ie open ...
[ afbeelding ]
Ja maar eergisteren stond er in de Appie een rij voor de pin-automaat van zeg een man of 30quote:Op donderdag 24 december 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
Wow! Die ziet er mooi uit,als hij net zo goed smaakt als hij eruit ziet haalt hij tweede kerstdag niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:14 schreef Soury het volgende:
Ik ben in etappes wezen boodschappen, Lidl, AH en gister de Aldi. No way vandaag![]()
Wel alle tijd om een cheesecake te maken.. Het ruikt nu erg lekker in huis en het is prima gelukt zo te zien[ afbeelding ]
Staat nu in de ijskast, morgen een laagje yoghurt er over en bosvruchten Ze zijn tot nu toe heerlijk. Deze lijkt iets hoger uitgevallen dan mijn vorige. Ik heb expres mijn haar in een staart als ik bak/kook. Ik zie een haar op de fotoquote:Op donderdag 24 december 2015 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow! Die ziet er mooi uit,als hij net zo goed smaakt als hij eruit ziet haalt hij tweede kerstdag niet.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... ziet er wel mooi uit maar Geisha's hebben ook niet zo'n leuk leven hoor...
Ik heb dat boek van dagboek van een Geisha gelezen, nah... klote leven
Ik moest ff inzoomen, maar er ligt inderdaad een haar naast.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat nu in de ijskast, morgen een laagje yoghurt er over en bosvruchten Ze zijn tot nu toe heerlijk. Deze lijkt iets hoger uitgevallen dan mijn vorige. Ik heb expres mijn haar in een staart als ik bak/kook. Ik zie een haar op de foto![]()
Die zit er gelukkig niet in. Hier staat het recept CUL / Cheesecake deel 4!quote:Op donderdag 24 december 2015 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest ff inzoomen, maar er ligt inderdaad een haar naast.
Zelf heb ik nog nooit een cheesecake gemaakt, mijn dochter wel en die was erg lekker.
Dan ga ik liever uit eten. Was het gratis ofzoquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:14 schreef Soury het volgende:
Ik ben in etappes wezen boodschappen, Lidl, AH en gister de Aldi. No way vandaag![]()
Wel alle tijd om een cheesecake te maken.. Het ruikt nu erg lekker in huis en het is prima gelukt zo te zien[ afbeelding ]
de meest recente "Bond van geheel-onthouders" nieuwsbriefquote:
Dat zinnetje onderin zint me nietquote:
Belebende erfrischung...quote:Op donderdag 24 december 2015 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zinnetje onderin zint me niet
sorry matequote:Op donderdag 24 december 2015 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
De mijnes komt net binnenlopen met de boodschappen. Was niemand te vinden in de Lidl en Jumbo.quote:
nooit meer doenquote:Op donderdag 24 december 2015 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo goed zijn mijn ogen dus nietquote:
Jij woont natuurlijk in een gehuchtquote:Op donderdag 24 december 2015 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
De mijnes komt net binnenlopen met de boodschappen. Was niemand te vinden in de Lidl en Jumbo.
Die van hem ook niet, maar hij kent het etiket uit zijn hoofd.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij woont natuurlijk in een gehucht
Nee, ik heb lenzen in, een leesbril op en kan op mijn tablet het beeld vergroten...quote:Op donderdag 24 december 2015 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van hem ook niet, maar hij kent het etiket uit zijn hoofd.
Dat hij dat in de schappen moet laten staan bedoel jequote:
Alle hulpmiddelen aanwezig dus, Soury is te ijdel voor een leesbril.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb lenzen in, een leesbril op en kan op mijn tablet het beeld vergroten...
Ik wil jouw taartquote:Op donderdag 24 december 2015 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hij dat in de schappen moet laten staan bedoel je
Welnee ik heb die nu ook op mijn neus. Het is echt niet te doen zonderquote:Op donderdag 24 december 2015 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle hulpmiddelen aanwezig dus, Soury is te ijdel voor een leesbril.
Vooralsnog kan ik alleen kleine etiketjes niet meer lezen. Zeker niet in de avond.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee ik heb die nu ook op mijn neus. Het is echt niet te doen zonder
Daar begint het mee btwquote:Op donderdag 24 december 2015 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooralsnog kan ik alleen kleine etiketjes niet meer lezen. Zeker niet in de avond.
Het is geen doen meer zonder, ik heb hem vaker wel dan niet op.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee ik heb die nu ook op mijn neus. Het is echt niet te doen zonder
Dan kom je er over een jaar ook niet meer onderuit.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooralsnog kan ik alleen kleine etiketjes niet meer lezen. Zeker niet in de avond.
Sommige etiketten zijn domweg niet te lezen. Ik heb wel eens een serienummer nodig gehad van mijn ijskast. Ik heb daar een foto van genomen en toen uitvergroot.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kom je er over een jaar ook niet meer onderuit.
Zo heb ik ook weleens een etiket in de supermarkt gelezenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige etiketten zijn domweg niet te lezen. Ik heb wel eens een serienummer nodig gehad van mijn ijskast. Ik heb daar een foto van genomen en toen uitvergroot.
Lang leven het digi tijdperk.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo heb ik ook weleens een etiket in de supermarkt gelezen
Echt he, maar een leesbril mee nemen is net iets handigerquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, maar een leesbril mee nemen is net iets handiger
Verdomd goed idee!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo heb ik ook weleens een etiket in de supermarkt gelezen
Hendig.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo eentje.
Sterker nog ik heb ook mijn telefoon nooit bij me (voor boodschappen doen). Ik had het er laatst met iemand over ivm evt. in de lift vastzitten. Ik heb alleen geld mee verder niks. Als ik met de auto wegga of naar werk heb ik wel telefoon en bril mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, maar een leesbril mee nemen is net iets handiger
Echt joh, het verval slaat toequote:Op donderdag 24 december 2015 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Verdomd goed idee!
Wilde eergisteren op de pot bijenwas kijken hoe lang het moest intrekken voor ik mocht uitwrijven.
Gelukkig kwam de buurvrouw van 32 net even binnenwandelen.
Is altijd spannend, sta ik in de supermarkt en pak mijn doosje en als ik dan die bril uit klap zie je de lui kijken van, hey, hij pakt zijn leesbrilletje, wat een geruststelling.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hendig.
Soms zet ik mijn leesboek mijn hoofd als ik boodschappen ga doen, maar meestal maak ik mijn boodschappenlijstje op mijn telefoon en kan ik het uitvergroten.
Ik heb altijd mijn telefoon bij me en een bril in mijn tas, maar die gaat niet mee boodschappen doen.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Sterker nog ik heb ook mijn telefoon nooit bij me (voor boodschappen doen). Ik had het er laatst met iemand over ivm evt. in de lift vastzitten. Ik heb alleen geld mee verder niks. Als ik met de auto wegga of naar werk heb ik wel telefoon en bril mee.
Nee, een leesboek op je hoofd zetten is een teken van progressie.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hendig.
Soms zet ik mijn leesboek mijn hoofd als ik boodschappen ga doen, maar meestal maak ik mijn boodschappenlijstje op mijn telefoon en kan ik het uitvergroten.
Viel het erg tegen?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Een wandelend wrak. Ik dacht van de week ook dat ik 43 was, bummer.
Ik zie een stuk beter met leesboekquote:Op donderdag 24 december 2015 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, een leesboek op je hoofd zetten is een teken van progressie.
Als ik geen leesbrilletje bij me heb en ik kan iets niet lezen vraag ik gewoon aan een jonge meid of knul of ze het even voor me kunnen lezen, heb ik helemaal geen moeite mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie een stuk beter met leesboek![]()
Stomme voorspellende tekst.
Nah, een leesbrilletje is wel voldoende voor mij.quote:
Jules uit Delluftquote:
quote:
nah.....quote:Op donderdag 24 december 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft die je wel eens met zn stokkie bevoeld?
Ik ben bezigquote:Op donderdag 24 december 2015 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor een peuk.
Shoef in volle vaart.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.....wat een rare opmerking Chuf, heb je gezopen?
Blinde lopen toch altijd met hun stok over straat te swaffelenquote:Op donderdag 24 december 2015 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.....wat een rare opmerking Chuf, heb je gezopen?
Zijn dochter zat bij mij in de klasquote:Op donderdag 24 december 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Julia?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
Zijn dochter zat bij mij in de klas
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
Zijn dochter zat bij mij in de klas
maar ik heb geen tandartsen in de familiequote:Op donderdag 24 december 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat had een opmerking van Chufi kunnen zijn
Het lijkt me serieus één van de ergste dingen die je kan overkomen wat gezondheid betreftquote:Op donderdag 24 december 2015 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Blinde lopen toch altijd met hun stok over straat te swaffelen
ik ook niet, had wel handig geweestquote:Op donderdag 24 december 2015 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
maar ik heb geen tandartsen in de familie
voor mij ookquote:Op donderdag 24 december 2015 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet, had wel handig geweest
eh... effe denken... nee wel bewakingquote:Op donderdag 24 december 2015 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij ook
ik had wel polities in de familie
Het is weinig zinvol om zulke dingen te vergelijken, alleen 100% gezond zijn is toppie (maar wie is nu helemaal gezond? Ik denk maar weinig mensen), elke ziekte of handicap is kut om te hebben.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus één van de ergste dingen die je kan overkomen wat gezondheid betreft
Ik dan weer niet...quote:Op donderdag 24 december 2015 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij ook
ik had wel polities in de familie
ja, ja, is ook zo, maar ik zie ze wel eens lopen en dan denk ik datquote:Op donderdag 24 december 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is weinig zinvol om zulke dingen te vergelijken, alleen 100% gezond zijn is toppie (maar wie is nu helemaal gezond? Ik denk maar weinig mensen), elke ziekte of handicap is kut om te hebben.
vond ik vroeger helemaal niet leuk hoorquote:
Ik godzijdank ook niet.quote:
ah ja... zouden die er zijn op Fok?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Braïlle toetsenbord en -scherm.
Of hardop voor laten lezen...
Wat? Hardoplezers?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ah ja... zouden die er zijn op Fok?
oh... vergeet ik bijna dat boek... van die Geishaquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dooie![]()
Blinden mensen bedoel ik
is niet grappig bedoeld, vraag ik me ineens af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VoorLeesFokkerquote:Op donderdag 24 december 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ah ja... zouden die er zijn op Fok?
Een maat van mij stond vroeger als bijbaantje op de markt met groenten en fruit, soms gaf ie dan bijvoorbeeld de appels los en als dan een klant vroeg: meneer heeft u een plastic zak? Dan zei hij, nee, wel een glazen oog.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ken je die mop van dat glazen oog?
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een maat van mij stond vroeger als bijbaantje op de markt met groenten en fruit, soms gaf ie dan bijvoorbeeld de appels los en als dan een klant vroeg: meneer heeft u een plastic zak? Dan zei hij, nee, wel een glazen oog.
Ja, hij is te flauw, maar door jouw glazen oog schoot ie me weer te binnen.quote:
ik vond hem wel grappig, maar komt misschien door de wijnquote:Op donderdag 24 december 2015 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, hij is te flauw, maar door jouw glazen oog schoot ie me weer te binnen.
Ik heb de geisha's in Kyoto op straat en in het theater meegemaakt.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... vergeet ik bijna dat boek... van die Geisha
Deze roman beschrijft het leven van een jonge vrouw die als negenjarige verkocht wordt om in Kioto opgeleid te gaan worden tot geisha. Dat gaat niet zonder slag of stoot, omdat vooral een oudere geisha haar dwars zit. Toch lukt het haar, omdat er voor haar ontmaagding veel geld wordt geboden, om haar opleidingsschulden te voldoen en een veelgevraagde figuur te worden. Het geheel speelt voornamelijk in de jaren '30, maar loopt uit tot heden. Omdat het zeer plezierig geschreven is, leest het ook vlot. Dat komt mede doordat de geisha het verhaal aan een derde vertelt, zodat er veel gesproken tekst is. Binnen de levensgeschiedenis is er veel aandacht voor de zware opleiding, waarover met oog voor details geschreven wordt. De lezer krijgt diepgaande informatie over de verschillende kledingstukken, de diverse huizen en alles daaromheen. De auteur slaagt er volledig in een beeld te geven van deze besloten vrouwengemeenschap met haar veelvoud aan intriges dat van het begin tot het einde blijft boeien. Zeer kleine druk.
http://www.bol.com/nl/p/d(...)7HKIUQMM-93527801959
Haar zusje werd aan een bordeel verkocht die was niet mooi genoeg
oké misschien NU , maar vroeger was het misschien anders, geen zin om me nu in te verdiepenquote:Op donderdag 24 december 2015 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de geisha's in Kyoto op straat en in het theater meegemaakt.
Nogmaals, geisha zijn doe je vrijwillig, als gastvrouw/bediende, niet als prostituee onder druk...
Eet ze.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
oké misschien NU , maar vroeger was het misschien anders, geen zin om me nu in te verdiepen
ik moet eten
ik ken verder geen blindenquote:Op donderdag 24 december 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.andere browser🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
;echt niet?quote:
die is een goed nummer diequote:
ga ik dat ook doen, kijken we samenquote:Op donderdag 24 december 2015 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet ik in de slaapkamer kijken![]()
la maar zittenga ik weer janken
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ga ik dat ook doen, kijken we samen
Ja dan geef ik je wel een porquote:Op donderdag 24 december 2015 20:12 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik in slaap val maak je me wakker hč
tefoon?quote:Op donderdag 24 december 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]doe maar niet, moet ik ondertussen met dat notebook klooien
ik ga film kijkenquote:
wat ongezelligquote:Op donderdag 24 december 2015 20:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ga film kijken
OP Center (1995 TV Movie)
Paul Hood is the newly appointed director of the OP Center, a special agency gathering a wide variety of experts monitoring international crisis. On his first day on the job, nuclear missiles are stolen from the former Soviet Union by terrorists. The team must find out who did it, why, and most importantly, where they are heading so they can retrieve them.
Sinds playbekken magquote:Op donderdag 24 december 2015 20:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Sinds wanneer zingt hij in z'n program
kijk je niet gezwellig mee met Fann en mij?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zapp niet voor niets allang geleden weg
Ik doe muziekje raden op R49quote:Op donderdag 24 december 2015 21:18 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk je niet gezwellig mee met Fann en mij?
Neequote:Op donderdag 24 december 2015 21:18 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk je niet gezwellig mee met Fann en mij?
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeik ben met van alles en nog wat bezig geweest
sorry
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]Kom ik net vers gedouched terug om tussen jullie in te duiken.....
Ik kijk nu Weedsquote:Op donderdag 24 december 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat is dan wel balen Chufneh... ik moest nog mail beantwoorden enzo en
eigenlijk kan ik ook niet stil zitten, soms ben ik een beetje adhd achtig ofzo
1e seizoen?quote:
Is die Griek ook weleens wakker?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
1e seizoen?
Het is écht leuklater op de avond ga ik ook weer kijken denk ik, die Griek ligt te pitten
op de bank, dus als het nog erg lang duurt hoeft het niet meer
Laatst dacht ik ook even te kijken maar blijkbaar was dat toch iets compleet anders...quote:Op donderdag 24 december 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
1e seizoen?
Het is écht leuklater op de avond ga ik ook weer kijken denk ik, die Griek ligt te pitten
op de bank, dus als het nog erg lang duurt hoeft het niet meer
weinigquote:Op donderdag 24 december 2015 22:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Is die Griek ook weleens wakker?
Je hebt nog heel wat seizoenen te gaan dan, ben je wel even zoet meequote:Op donderdag 24 december 2015 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatst dacht ik ook even te kijken maar blijkbaar was dat toch iets compleet anders...
Deel2 S01 idd
We zien wel of niet ... Tis maar een half uurtjequote:Op donderdag 24 december 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt nog heel wat seizoenen te gaan dan, ben je wel even zoet mee
Ga je maar een half uurtje kijken? oh... dan doe je er wel een jaar over denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
We zien wel of niet ... Tis maar een half uurtje
nou ja zeg, denk ik een gezwellige kerstavond te hebben, zit ik alsnog alleenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
Kijk jij nog wel Sas?
je bent toch niet boos op meik kijk nooit naar dat programma
![]()
vroeger wel, ging ik altijd janken
Is je broertje er niet dan?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nou ja zeg, denk ik een gezwellige kerstavond te hebben, zit ik alsnog alleen![]()
*Andre Hazes opzet*
Ahhhh,niemand naast je?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
nou, dan ga ik maar slapen, alleen, op kerstavond
Die zender heb ik niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:24 schreef sacha het volgende:
nadat ik de héle avond alleen heb gekeken naar Robert ten Brink
laat mij maar lekker dromenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof je het zelf... Maar trusten en droom lekker
Harry zal daar de weg nu onderhand wel kennen.quote:
Is Harry ook een kloon van?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Harry zal daar de weg nu onderhand wel kennen.
Of doelde je op mijn keuken..quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:57 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Je legt gelijk weer rare verbanden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |