Ik heb gewoon gewerkt vandaag, maar had wel een vroegertje.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gewoon laksheid.
Vandaag werkt er bijna niemand, dus tijd zat om bijtijds te shoppen.
Als je dat niet eerder hebt kunnen doen...
Kom maar op met je doosquote:Op donderdag 24 december 2015 16:47 schreef FANN het volgende:
Niemand interesse voor de Geisha doos?
dan ga ik hem inpakken
Dank, maar in Japan heb ik al geisha's in het wild gezien...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:47 schreef FANN het volgende:
Niemand interesse voor de Geisha doos?
dan ga ik hem inpakken
Ik was van morgen op pad en het was extreem rustig op de weg...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewerkt vandaag, maar had wel een vroegertje.
Ik ben blij dat het hier niet kan, dan zou ik wel iets verzinnen wat ik nodig heb en nu kan dat niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik nog iets nodig heb hoor, maar het kán wel
Heerlijk en ik was supersnel thuis, volgende week zal het ook wel lekker rustig zijn op de weg.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was van morgen op pad en het was extreem rustig op de weg...
oe... ziet er wel mooi uit maar Geisha's hebben ook niet zo'n leuk leven hoor...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Japanse bruid, Geisha stijl, in een park in een stad met een onuitspreekbare naam.
Was wel een chagrijnig type...
Dat is inderdaad een leuk doosje, daar zal je zus blij mee zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
Nah... éch zó mooi! Van dat glimmende spul, lijkt harstikke duur maar was maan 4,50 euro![]()
Kan ik het toch niet voor laten legge20x 25 cm dus kan ik veel meer mee
![]()
zo is ie dicht...
[ afbeelding ]
en zo is ie open ...
[ afbeelding ]
Ja maar eergisteren stond er in de Appie een rij voor de pin-automaat van zeg een man of 30quote:Op donderdag 24 december 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
tjezus, en waarom?alle winkels zijn gewoon open, tenminste.... hiero wel
Wow! Die ziet er mooi uit,als hij net zo goed smaakt als hij eruit ziet haalt hij tweede kerstdag niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:14 schreef Soury het volgende:
Ik ben in etappes wezen boodschappen, Lidl, AH en gister de Aldi. No way vandaag![]()
Wel alle tijd om een cheesecake te maken.. Het ruikt nu erg lekker in huis en het is prima gelukt zo te zien[ afbeelding ]
Staat nu in de ijskast, morgen een laagje yoghurt er over en bosvruchten Ze zijn tot nu toe heerlijk. Deze lijkt iets hoger uitgevallen dan mijn vorige. Ik heb expres mijn haar in een staart als ik bak/kook. Ik zie een haar op de fotoquote:Op donderdag 24 december 2015 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow! Die ziet er mooi uit,als hij net zo goed smaakt als hij eruit ziet haalt hij tweede kerstdag niet.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... ziet er wel mooi uit maar Geisha's hebben ook niet zo'n leuk leven hoor...
Ik heb dat boek van dagboek van een Geisha gelezen, nah... klote leven
Ik moest ff inzoomen, maar er ligt inderdaad een haar naast.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat nu in de ijskast, morgen een laagje yoghurt er over en bosvruchten Ze zijn tot nu toe heerlijk. Deze lijkt iets hoger uitgevallen dan mijn vorige. Ik heb expres mijn haar in een staart als ik bak/kook. Ik zie een haar op de foto![]()
Die zit er gelukkig niet in. Hier staat het recept CUL / Cheesecake deel 4!quote:Op donderdag 24 december 2015 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest ff inzoomen, maar er ligt inderdaad een haar naast.
Zelf heb ik nog nooit een cheesecake gemaakt, mijn dochter wel en die was erg lekker.
Dan ga ik liever uit eten. Was het gratis ofzoquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:14 schreef Soury het volgende:
Ik ben in etappes wezen boodschappen, Lidl, AH en gister de Aldi. No way vandaag![]()
Wel alle tijd om een cheesecake te maken.. Het ruikt nu erg lekker in huis en het is prima gelukt zo te zien[ afbeelding ]
de meest recente "Bond van geheel-onthouders" nieuwsbriefquote:
Dat zinnetje onderin zint me nietquote:
Belebende erfrischung...quote:Op donderdag 24 december 2015 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zinnetje onderin zint me niet
sorry matequote:Op donderdag 24 december 2015 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
De mijnes komt net binnenlopen met de boodschappen. Was niemand te vinden in de Lidl en Jumbo.quote:
nooit meer doenquote:Op donderdag 24 december 2015 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo goed zijn mijn ogen dus nietquote:
Jij woont natuurlijk in een gehuchtquote:Op donderdag 24 december 2015 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
De mijnes komt net binnenlopen met de boodschappen. Was niemand te vinden in de Lidl en Jumbo.
Die van hem ook niet, maar hij kent het etiket uit zijn hoofd.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij woont natuurlijk in een gehucht
Nee, ik heb lenzen in, een leesbril op en kan op mijn tablet het beeld vergroten...quote:Op donderdag 24 december 2015 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van hem ook niet, maar hij kent het etiket uit zijn hoofd.
Dat hij dat in de schappen moet laten staan bedoel jequote:
Alle hulpmiddelen aanwezig dus, Soury is te ijdel voor een leesbril.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb lenzen in, een leesbril op en kan op mijn tablet het beeld vergroten...
Ik wil jouw taartquote:Op donderdag 24 december 2015 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hij dat in de schappen moet laten staan bedoel je
Welnee ik heb die nu ook op mijn neus. Het is echt niet te doen zonderquote:Op donderdag 24 december 2015 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle hulpmiddelen aanwezig dus, Soury is te ijdel voor een leesbril.
Vooralsnog kan ik alleen kleine etiketjes niet meer lezen. Zeker niet in de avond.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee ik heb die nu ook op mijn neus. Het is echt niet te doen zonder
Daar begint het mee btwquote:Op donderdag 24 december 2015 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooralsnog kan ik alleen kleine etiketjes niet meer lezen. Zeker niet in de avond.
Het is geen doen meer zonder, ik heb hem vaker wel dan niet op.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee ik heb die nu ook op mijn neus. Het is echt niet te doen zonder
Dan kom je er over een jaar ook niet meer onderuit.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooralsnog kan ik alleen kleine etiketjes niet meer lezen. Zeker niet in de avond.
Sommige etiketten zijn domweg niet te lezen. Ik heb wel eens een serienummer nodig gehad van mijn ijskast. Ik heb daar een foto van genomen en toen uitvergroot.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kom je er over een jaar ook niet meer onderuit.
Zo heb ik ook weleens een etiket in de supermarkt gelezenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige etiketten zijn domweg niet te lezen. Ik heb wel eens een serienummer nodig gehad van mijn ijskast. Ik heb daar een foto van genomen en toen uitvergroot.
Lang leven het digi tijdperk.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo heb ik ook weleens een etiket in de supermarkt gelezen
Echt he, maar een leesbril mee nemen is net iets handigerquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, maar een leesbril mee nemen is net iets handiger
Verdomd goed idee!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo heb ik ook weleens een etiket in de supermarkt gelezen
Hendig.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb zo eentje.
Sterker nog ik heb ook mijn telefoon nooit bij me (voor boodschappen doen). Ik had het er laatst met iemand over ivm evt. in de lift vastzitten. Ik heb alleen geld mee verder niks. Als ik met de auto wegga of naar werk heb ik wel telefoon en bril mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, maar een leesbril mee nemen is net iets handiger
Echt joh, het verval slaat toequote:Op donderdag 24 december 2015 18:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Verdomd goed idee!
Wilde eergisteren op de pot bijenwas kijken hoe lang het moest intrekken voor ik mocht uitwrijven.
Gelukkig kwam de buurvrouw van 32 net even binnenwandelen.
Is altijd spannend, sta ik in de supermarkt en pak mijn doosje en als ik dan die bril uit klap zie je de lui kijken van, hey, hij pakt zijn leesbrilletje, wat een geruststelling.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hendig.
Soms zet ik mijn leesboek mijn hoofd als ik boodschappen ga doen, maar meestal maak ik mijn boodschappenlijstje op mijn telefoon en kan ik het uitvergroten.
Ik heb altijd mijn telefoon bij me en een bril in mijn tas, maar die gaat niet mee boodschappen doen.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Sterker nog ik heb ook mijn telefoon nooit bij me (voor boodschappen doen). Ik had het er laatst met iemand over ivm evt. in de lift vastzitten. Ik heb alleen geld mee verder niks. Als ik met de auto wegga of naar werk heb ik wel telefoon en bril mee.
Nee, een leesboek op je hoofd zetten is een teken van progressie.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hendig.
Soms zet ik mijn leesboek mijn hoofd als ik boodschappen ga doen, maar meestal maak ik mijn boodschappenlijstje op mijn telefoon en kan ik het uitvergroten.
Viel het erg tegen?quote:Op donderdag 24 december 2015 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Een wandelend wrak. Ik dacht van de week ook dat ik 43 was, bummer.
Ik zie een stuk beter met leesboekquote:Op donderdag 24 december 2015 18:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, een leesboek op je hoofd zetten is een teken van progressie.
Als ik geen leesbrilletje bij me heb en ik kan iets niet lezen vraag ik gewoon aan een jonge meid of knul of ze het even voor me kunnen lezen, heb ik helemaal geen moeite mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zie een stuk beter met leesboek![]()
Stomme voorspellende tekst.
Nah, een leesbrilletje is wel voldoende voor mij.quote:
Jules uit Delluftquote:
quote:
nah.....quote:Op donderdag 24 december 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft die je wel eens met zn stokkie bevoeld?
Ik ben bezigquote:Op donderdag 24 december 2015 19:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dan is het tijd voor een peuk.
Shoef in volle vaart.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.....wat een rare opmerking Chuf, heb je gezopen?
Blinde lopen toch altijd met hun stok over straat te swaffelenquote:Op donderdag 24 december 2015 19:11 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.....wat een rare opmerking Chuf, heb je gezopen?
Zijn dochter zat bij mij in de klasquote:Op donderdag 24 december 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft die je wel eens met zn stokkie bevoeld?
Julia?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
Zijn dochter zat bij mij in de klas
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:12 schreef just me het volgende:
[..]
Zijn dochter zat bij mij in de klas
maar ik heb geen tandartsen in de familiequote:Op donderdag 24 december 2015 19:13 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat had een opmerking van Chufi kunnen zijn
Het lijkt me serieus één van de ergste dingen die je kan overkomen wat gezondheid betreftquote:Op donderdag 24 december 2015 19:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Blinde lopen toch altijd met hun stok over straat te swaffelen
ik ook niet, had wel handig geweestquote:Op donderdag 24 december 2015 19:14 schreef just me het volgende:
[..]
maar ik heb geen tandartsen in de familie
voor mij ookquote:Op donderdag 24 december 2015 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet, had wel handig geweest
eh... effe denken... nee wel bewakingquote:Op donderdag 24 december 2015 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij ook
ik had wel polities in de familie
Het is weinig zinvol om zulke dingen te vergelijken, alleen 100% gezond zijn is toppie (maar wie is nu helemaal gezond? Ik denk maar weinig mensen), elke ziekte of handicap is kut om te hebben.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Het lijkt me serieus één van de ergste dingen die je kan overkomen wat gezondheid betreft
Ik dan weer niet...quote:Op donderdag 24 december 2015 19:15 schreef just me het volgende:
[..]
voor mij ook
ik had wel polities in de familie
ja, ja, is ook zo, maar ik zie ze wel eens lopen en dan denk ik datquote:Op donderdag 24 december 2015 19:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het is weinig zinvol om zulke dingen te vergelijken, alleen 100% gezond zijn is toppie (maar wie is nu helemaal gezond? Ik denk maar weinig mensen), elke ziekte of handicap is kut om te hebben.
vond ik vroeger helemaal niet leuk hoorquote:
Ik godzijdank ook niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |