Belebende erfrischung...quote:Op donderdag 24 december 2015 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat zinnetje onderin zint me niet
sorry matequote:Op donderdag 24 december 2015 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
De mijnes komt net binnenlopen met de boodschappen. Was niemand te vinden in de Lidl en Jumbo.quote:
nooit meer doenquote:Op donderdag 24 december 2015 17:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Zo goed zijn mijn ogen dus nietquote:
Jij woont natuurlijk in een gehuchtquote:Op donderdag 24 december 2015 17:45 schreef mootie het volgende:
[..]
De mijnes komt net binnenlopen met de boodschappen. Was niemand te vinden in de Lidl en Jumbo.
Die van hem ook niet, maar hij kent het etiket uit zijn hoofd.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:49 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jij woont natuurlijk in een gehucht
Nee, ik heb lenzen in, een leesbril op en kan op mijn tablet het beeld vergroten...quote:Op donderdag 24 december 2015 17:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die van hem ook niet, maar hij kent het etiket uit zijn hoofd.
Dat hij dat in de schappen moet laten staan bedoel jequote:
Alle hulpmiddelen aanwezig dus, Soury is te ijdel voor een leesbril.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik heb lenzen in, een leesbril op en kan op mijn tablet het beeld vergroten...
Ik wil jouw taartquote:Op donderdag 24 december 2015 17:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat hij dat in de schappen moet laten staan bedoel je
Welnee ik heb die nu ook op mijn neus. Het is echt niet te doen zonderquote:Op donderdag 24 december 2015 17:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alle hulpmiddelen aanwezig dus, Soury is te ijdel voor een leesbril.
Vooralsnog kan ik alleen kleine etiketjes niet meer lezen. Zeker niet in de avond.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee ik heb die nu ook op mijn neus. Het is echt niet te doen zonder
Daar begint het mee btwquote:Op donderdag 24 december 2015 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooralsnog kan ik alleen kleine etiketjes niet meer lezen. Zeker niet in de avond.
Het is geen doen meer zonder, ik heb hem vaker wel dan niet op.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Welnee ik heb die nu ook op mijn neus. Het is echt niet te doen zonder
Dan kom je er over een jaar ook niet meer onderuit.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Vooralsnog kan ik alleen kleine etiketjes niet meer lezen. Zeker niet in de avond.
Sommige etiketten zijn domweg niet te lezen. Ik heb wel eens een serienummer nodig gehad van mijn ijskast. Ik heb daar een foto van genomen en toen uitvergroot.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:59 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan kom je er over een jaar ook niet meer onderuit.
Zo heb ik ook weleens een etiket in de supermarkt gelezenquote:Op donderdag 24 december 2015 18:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Sommige etiketten zijn domweg niet te lezen. Ik heb wel eens een serienummer nodig gehad van mijn ijskast. Ik heb daar een foto van genomen en toen uitvergroot.
Lang leven het digi tijdperk.quote:Op donderdag 24 december 2015 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo heb ik ook weleens een etiket in de supermarkt gelezen
Echt he, maar een leesbril mee nemen is net iets handigerquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 18:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Echt he, maar een leesbril mee nemen is net iets handiger
Verdomd goed idee!quote:Op donderdag 24 december 2015 18:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zo heb ik ook weleens een etiket in de supermarkt gelezen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |