Ik heb gewoon gewerkt vandaag, maar had wel een vroegertje.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is gewoon laksheid.
Vandaag werkt er bijna niemand, dus tijd zat om bijtijds te shoppen.
Als je dat niet eerder hebt kunnen doen...
Kom maar op met je doosquote:Op donderdag 24 december 2015 16:47 schreef FANN het volgende:
Niemand interesse voor de Geisha doos?
dan ga ik hem inpakken
Dank, maar in Japan heb ik al geisha's in het wild gezien...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:47 schreef FANN het volgende:
Niemand interesse voor de Geisha doos?
dan ga ik hem inpakken
Ik was van morgen op pad en het was extreem rustig op de weg...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik heb gewoon gewerkt vandaag, maar had wel een vroegertje.
Ik ben blij dat het hier niet kan, dan zou ik wel iets verzinnen wat ik nodig heb en nu kan dat niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:50 schreef FANN het volgende:
[..]
ik denk niet dat ik nog iets nodig heb hoor, maar het kán wel
Heerlijk en ik was supersnel thuis, volgende week zal het ook wel lekker rustig zijn op de weg.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik was van morgen op pad en het was extreem rustig op de weg...
oe... ziet er wel mooi uit maar Geisha's hebben ook niet zo'n leuk leven hoor...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:56 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Japanse bruid, Geisha stijl, in een park in een stad met een onuitspreekbare naam.
Was wel een chagrijnig type...
Dat is inderdaad een leuk doosje, daar zal je zus blij mee zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:57 schreef FANN het volgende:
Nah... éch zó mooi! Van dat glimmende spul, lijkt harstikke duur maar was maan 4,50 euro![]()
Kan ik het toch niet voor laten legge20x 25 cm dus kan ik veel meer mee
![]()
zo is ie dicht...
[ afbeelding ]
en zo is ie open ...
[ afbeelding ]
Ja maar eergisteren stond er in de Appie een rij voor de pin-automaat van zeg een man of 30quote:Op donderdag 24 december 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
tjezus, en waarom?alle winkels zijn gewoon open, tenminste.... hiero wel
Wow! Die ziet er mooi uit,als hij net zo goed smaakt als hij eruit ziet haalt hij tweede kerstdag niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:14 schreef Soury het volgende:
Ik ben in etappes wezen boodschappen, Lidl, AH en gister de Aldi. No way vandaag![]()
Wel alle tijd om een cheesecake te maken.. Het ruikt nu erg lekker in huis en het is prima gelukt zo te zien[ afbeelding ]
Staat nu in de ijskast, morgen een laagje yoghurt er over en bosvruchten Ze zijn tot nu toe heerlijk. Deze lijkt iets hoger uitgevallen dan mijn vorige. Ik heb expres mijn haar in een staart als ik bak/kook. Ik zie een haar op de fotoquote:Op donderdag 24 december 2015 17:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wow! Die ziet er mooi uit,als hij net zo goed smaakt als hij eruit ziet haalt hij tweede kerstdag niet.
quote:Op donderdag 24 december 2015 16:59 schreef FANN het volgende:
[..]
oe... ziet er wel mooi uit maar Geisha's hebben ook niet zo'n leuk leven hoor...
Ik heb dat boek van dagboek van een Geisha gelezen, nah... klote leven
Ik moest ff inzoomen, maar er ligt inderdaad een haar naast.quote:Op donderdag 24 december 2015 17:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Staat nu in de ijskast, morgen een laagje yoghurt er over en bosvruchten Ze zijn tot nu toe heerlijk. Deze lijkt iets hoger uitgevallen dan mijn vorige. Ik heb expres mijn haar in een staart als ik bak/kook. Ik zie een haar op de foto![]()
Die zit er gelukkig niet in. Hier staat het recept CUL / Cheesecake deel 4!quote:Op donderdag 24 december 2015 17:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik moest ff inzoomen, maar er ligt inderdaad een haar naast.
Zelf heb ik nog nooit een cheesecake gemaakt, mijn dochter wel en die was erg lekker.
Dan ga ik liever uit eten. Was het gratis ofzoquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 17:14 schreef Soury het volgende:
Ik ben in etappes wezen boodschappen, Lidl, AH en gister de Aldi. No way vandaag![]()
Wel alle tijd om een cheesecake te maken.. Het ruikt nu erg lekker in huis en het is prima gelukt zo te zien[ afbeelding ]
de meest recente "Bond van geheel-onthouders" nieuwsbriefquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |