Dat herken ikquote:Op donderdag 24 december 2015 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vaatwasser gehad (ook niet met een gezin met 3 kleine kinderen) en zou er ook geen willen, ik maak nooit zoveel troep en als ik uitgebreid kook was ik tussendoor het meeste al af.
Dan hoef jij je niet te schamen.quote:
Gelukkig heb ik mijn 10E kadokaart nog weten te verzilveren.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:06 schreef FANN het volgende:
Volgens mij is de Hema de volgende die failliet gaat trouwens, en nog wel meer winkels,
tot 70% afgeprijsd of 2 stuks voor het geld van 1, gaat niet goed...![]()
is nu wel effe leuk voor de mensen die winkelen, maar niet voor de mensen die daar werken....
Ik wacht tot auto thuis is, dan snel krat erbij halen en stuk in de kraag zuipen.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:34 schreef chufi het volgende:
Maar gaan we nu aftellen tot vanavond en dan? Steken we een kaarsje aan, kijken een kerstmis en drinken een glaasje bubbels met een toastje zalm...?
Ik ga ook niet wachten hoor....quote:Op donderdag 24 december 2015 14:36 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Ik wacht tot auto thuis is, dan snel krat erbij halen en stuk in de kraag zuipen.
Qua drank ben ik het sinds vorig jaar wel op een enkele keer na.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:45 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Dat zal ik waarschijnlijk nooit meer worden.
Het moet niet gekker worden, is het 24 december, lopen die idioten nog steeds te zeiken.quote:Tegenstanders van Zwarte Piet hebben gisteren in Amsterdam aangifte gedaan tegen cabaretier Erik van Muiswinkel, die in het Sinterklaasjournaal Hoofdpiet speelt.
2 Januari OM heeft zaak Muisewinkel niet ontvankelijk verklaard.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, is het 24 december, lopen die idioten nog steeds te zeiken.
Echt,,,quote:Op donderdag 24 december 2015 14:50 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Het moet niet gekker worden, is het 24 december, lopen die idioten nog steeds te zeiken.
Moet ik opeens aan die mafkees in Echt denken, die heeft Limburg weer even op de kaart gezet door zijn dode moeder in een kist in huis te bewaren.quote:
Proost op je zoonquote:Op donderdag 24 december 2015 15:38 schreef Deisyy het volgende:
En thuis!![]()
Eerst maar een borrel om de verjaardag van mijn zoon te vieren.
Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 24 december 2015 15:38 schreef Deisyy het volgende:
En thuis!![]()
Gefeli.quote:Op donderdag 24 december 2015 15:38 schreef Deisyy het volgende:
En thuis!![]()
Ik ben bang dat we het allemaal niet op gaan krijgen...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_boodschappen__.html
Iedereen alles binnen?
Schuimpie moet dacht ik nog bier halen, bereid je maar alvast voor op de drukte dan.
tjezus, en waarom?quote:Op donderdag 24 december 2015 16:13 schreef Mo_Muffin het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)_boodschappen__.html
Iedereen alles binnen?
Schuimpie moet dacht ik nog bier halen, bereid je maar alvast voor op de drukte dan.
Jij denkt dat een kerststalletje een marktkraam is...quote:Op donderdag 24 december 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
tjezus, en waarom?alle winkels zijn gewoon open, tenminste.... hiero wel
Mensen doen niet niet omdat het moet, maar omdat het kan, lekker hutje-mutje, op de laatste dag vlak voor sluitingstijd gezellig in een volle rij ruzie maken voor dat echte kerstgevoel.quote:Op donderdag 24 december 2015 16:29 schreef FANN het volgende:
[..]
tjezus, en waarom?alle winkels zijn gewoon open, tenminste.... hiero wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |