meneer spier voor de keuken, sopje maken, losse onderdelen er in, gasstel in sprayen met meneer spier, even laten inwerken, afnemen met sopjequote:
Wanneer ik mijn muts niet had dan ging ik op eiland wonen.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:47 schreef sacha het volgende:
[..]
meneer spier voor de keuken, sopje maken, losse onderdelen er in, gasstel in sprayen met meneer spier, even laten inwerken, afnemen met sopje
als gasstel droog is: spuitbus rvs reiniger van de A-cé tion, in sprayen, uitpoetsen met keukenpapier#assepoetster
Je hebt een bril nu?quote:Op donderdag 24 december 2015 11:01 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Sinds ik opa ben kijk ik anders.
Dit dus:quote:Op donderdag 24 december 2015 04:41 schreef chufi het volgende:
Soms wordt je hier wakker door sirenes en hard scheurende autos.... Wat nu weer..
weet je tenminste was het wasquote:Op donderdag 24 december 2015 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit dus:
http://www.at5.nl/artikel(...)ging-door-nieuw-west
moet niet gekker wordenquote:Op donderdag 24 december 2015 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Een overbuurman die heel hard over het fietspad schreurde...
Hij reed echt heel hard... Dat zag ik zelfs zonder mn bril op.. Maar goed dat het zo laat/vroeg was anders had het anders af kunnen lopenquote:
wat een maf figuurquote:Op donderdag 24 december 2015 11:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij reed echt heel hard... Dat zag ik zelfs zonder mn bril op.. Maar goed dat het zo laat/vroeg was anders had het anders af kunnen lopen
Ik heb nog nooit een vaatwasser gehad (ook niet met een gezin met 3 kleine kinderen) en zou er ook geen willen, ik maak nooit zoveel troep en als ik uitgebreid kook was ik tussendoor het meeste al af.quote:Op donderdag 24 december 2015 10:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik had wel een vaatwasser moeten kiezen i,p.v. een extra kastje, maar ja![]()
ik heb geen bovenkastjes, dus die had ik nodig
Hoe jij sommige dingen brengtquote:Op donderdag 24 december 2015 13:06 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit een vaatwasser gehad (ook niet met een gezin met 3 kleine kinderen) en zou er ook geen willen, ik maak nooit zoveel troep en als ik uitgebreid kook was ik tussendoor het meeste al af.
écht een fijne buurt waar jouw huis staatquote:Op donderdag 24 december 2015 11:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Dit dus:
http://www.at5.nl/artikel(...)ging-door-nieuw-west
Hoe breng ik ze dan?quote:Op donderdag 24 december 2015 13:58 schreef FANN het volgende:
[..]
Hoe jij sommige dingen brengt![]()
oké Mo![]()
en Sas, ik heb je tip gezien, meneer Spier dus
Ja, dat mag!quote:Op donderdag 24 december 2015 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Hoe breng ik ze dan?
Ik vind vaatwassers nu eenmaal vrij overbodige apparaten, dat kan/mag toch?
Dat maak jij er vanquote:Op donderdag 24 december 2015 14:02 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja, dat mag!
Je brengt zulke dingen altijd alsof iedereen die wél een vaatwasser heeft zich zou moeten schamen.
en dat doe je wel vaker met dingen![]()
Niet dat het erg is, want ik moet er vaak om lachen
Oké, dat was mijn vraag dus, of je het ook zo bedoelde... je bedoeld het dus niet zo...quote:Op donderdag 24 december 2015 14:03 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dat maak jij er van, dat heb ik niet gezegd, ik spreek louter en alleen voor mezelf en geef helemaal geen enkel oordeel over degenen die er wel een hebben.
Doet ie normaal nooit.quote:Op donderdag 24 december 2015 11:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Een overbuurman die heel hard over het fietspad schreurde...
Nu ben ik benieuwd. Hoe kom ik over?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, dat was mijn vraag dus, of je het ook zo bedoelde... je bedoeld het dus niet zo...![]()
Komt wel vaak zo over wist je dat?
Wist ik niet, en als dat zo is dan lezen mensen gewoon niet goed.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:04 schreef FANN het volgende:
[..]
Oké, dat was mijn vraag dus, of je het ook zo bedoelde... je bedoeld het dus niet zo...![]()
Komt wel vaak zo over wist je dat?
Laat dat maar aan Fann over.......quote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd. Hoe kom ik over?
eh... moet ik eerlijk zijnquote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Nu ben ik benieuwd. Hoe kom ik over?
quote:Op donderdag 24 december 2015 14:06 schreef FANN het volgende:
Volgens mij is de Hema de volgende die failliet gaat trouwens, en nog wel meer winkels,
tot 70% afgeprijsd of 2 stuks voor het geld van 1, gaat niet goed...![]()
is nu wel effe leuk voor de mensen die winkelen, maar niet voor de mensen die daar werken....
Ik snap niet waarom ze die dingen dan vorige week nog verkocht hebben, dat is ronduit aso.quote:De V&D heeft voor 9,5 miljoen euro aan cadeaubonnen in omloop.
nou ja... mensen, ik had het over mezelfquote:Op donderdag 24 december 2015 14:05 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Wist ik niet, en als dat zo is dan lezen mensen gewoon niet goed.
De laatste psycholoog is niet zomaar in therapie gegaanquote:Op donderdag 24 december 2015 14:07 schreef FANN het volgende:
[..]
eh... moet ik eerlijk zijndurf ik niet
Dat is ook aso en die mensen die daar werken krijgen dat gejank over zich heenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:08 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Ik snap niet waarom ze die dingen dan vorige week nog verkocht hebben, dat is ronduit aso.
Oh, je sprak niet namens iedereen?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:08 schreef FANN het volgende:
[..]
nou ja... mensen, ik had het over mezelfikweet niet hoe andere mensen jouw teksten
lezen
oh...quote:Op donderdag 24 december 2015 14:09 schreef schvvmert het volgende:
[..]
De laatste psycholoog is niet zomaar in therapie gegaan
Nee, is geen probleem, want ik moet er altijd om lachenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Oh, je sprak niet namens iedereen?
In dat geval lees jij verkeerd en is het jouw 'probleem'.
Van mij mag je mij best een lul vinden, ik zit daar niet zo mee.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:10 schreef FANN het volgende:
[..]
oh...
ik wilde het net gaan opbiechten, maar nu durf ik helemaal niet meer
dat heb ik toch niet gezegd?quote:Op donderdag 24 december 2015 14:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Van mij mag je mij best een lul vinden, ik zit daar niet zo mee.
Maar ik was helemaal niet van plan om dat te zeggenquote:Op donderdag 24 december 2015 14:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben je graag voor.
Weet ik joh, zo erg kan ik ook helemaal niet zijn.quote:Op donderdag 24 december 2015 14:13 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar ik was helemaal niet van plan om dat te zeggen
daarom...quote:Op donderdag 24 december 2015 14:14 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik joh, zo erg kan ik ook helemaal niet zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |