ah ja... zouden die er zijn op Fok?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Braīlle toetsenbord en -scherm.
Of hardop voor laten lezen...
Wat? Hardoplezers?quote:Op donderdag 24 december 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ah ja... zouden die er zijn op Fok?
oh... vergeet ik bijna dat boek... van die Geishaquote:
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee dooie![]()
Blinden mensen bedoel ik
is niet grappig bedoeld, vraag ik me ineens af
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
VoorLeesFokkerquote:Op donderdag 24 december 2015 19:19 schreef FANN het volgende:
[..]
ah ja... zouden die er zijn op Fok?
Een maat van mij stond vroeger als bijbaantje op de markt met groenten en fruit, soms gaf ie dan bijvoorbeeld de appels los en als dan een klant vroeg: meneer heeft u een plastic zak? Dan zei hij, nee, wel een glazen oog.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:26 schreef FANN het volgende:
[..]
ken je die mop van dat glazen oog?
quote:Op donderdag 24 december 2015 19:30 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Een maat van mij stond vroeger als bijbaantje op de markt met groenten en fruit, soms gaf ie dan bijvoorbeeld de appels los en als dan een klant vroeg: meneer heeft u een plastic zak? Dan zei hij, nee, wel een glazen oog.
Ja, hij is te flauw, maar door jouw glazen oog schoot ie me weer te binnen.quote:
ik vond hem wel grappig, maar komt misschien door de wijnquote:Op donderdag 24 december 2015 19:38 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ja, hij is te flauw, maar door jouw glazen oog schoot ie me weer te binnen.
Ik heb de geisha's in Kyoto op straat en in het theater meegemaakt.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:25 schreef FANN het volgende:
[..]
oh... vergeet ik bijna dat boek... van die Geisha
Deze roman beschrijft het leven van een jonge vrouw die als negenjarige verkocht wordt om in Kioto opgeleid te gaan worden tot geisha. Dat gaat niet zonder slag of stoot, omdat vooral een oudere geisha haar dwars zit. Toch lukt het haar, omdat er voor haar ontmaagding veel geld wordt geboden, om haar opleidingsschulden te voldoen en een veelgevraagde figuur te worden. Het geheel speelt voornamelijk in de jaren '30, maar loopt uit tot heden. Omdat het zeer plezierig geschreven is, leest het ook vlot. Dat komt mede doordat de geisha het verhaal aan een derde vertelt, zodat er veel gesproken tekst is. Binnen de levensgeschiedenis is er veel aandacht voor de zware opleiding, waarover met oog voor details geschreven wordt. De lezer krijgt diepgaande informatie over de verschillende kledingstukken, de diverse huizen en alles daaromheen. De auteur slaagt er volledig in een beeld te geven van deze besloten vrouwengemeenschap met haar veelvoud aan intriges dat van het begin tot het einde blijft boeien. Zeer kleine druk.
http://www.bol.com/nl/p/d(...)7HKIUQMM-93527801959
Haar zusje werd aan een bordeel verkocht die was niet mooi genoeg
oké misschien NU , maar vroeger was het misschien anders, geen zin om me nu in te verdiepenquote:Op donderdag 24 december 2015 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb de geisha's in Kyoto op straat en in het theater meegemaakt.
Nogmaals, geisha zijn doe je vrijwillig, als gastvrouw/bediende, niet als prostituee onder druk...
Eet ze.quote:Op donderdag 24 december 2015 19:40 schreef FANN het volgende:
[..]
oké misschien NU , maar vroeger was het misschien anders, geen zin om me nu in te verdiepen
ik moet eten
ik ken verder geen blindenquote:Op donderdag 24 december 2015 19:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Heeft die je wel eens met zn stokkie bevoeld?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
;echt niet?quote:
die is een goed nummer diequote:
ga ik dat ook doen, kijken we samenquote:Op donderdag 24 december 2015 20:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Dan moet ik in de slaapkamer kijken![]()
la maar zittenga ik weer janken
quote:Op donderdag 24 december 2015 20:11 schreef sacha het volgende:
[..]
ga ik dat ook doen, kijken we samen
Ja dan geef ik je wel een porquote:Op donderdag 24 december 2015 20:12 schreef sacha het volgende:
[..]
als ik in slaap val maak je me wakker hč
tefoon?quote:Op donderdag 24 december 2015 20:14 schreef FANN het volgende:
[..]doe maar niet, moet ik ondertussen met dat notebook klooien
ik ga film kijkenquote:
wat ongezelligquote:Op donderdag 24 december 2015 20:40 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ga film kijken
OP Center (1995 TV Movie)
Paul Hood is the newly appointed director of the OP Center, a special agency gathering a wide variety of experts monitoring international crisis. On his first day on the job, nuclear missiles are stolen from the former Soviet Union by terrorists. The team must find out who did it, why, and most importantly, where they are heading so they can retrieve them.
Sinds playbekken magquote:Op donderdag 24 december 2015 20:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Sinds wanneer zingt hij in z'n program
kijk je niet gezwellig mee met Fann en mij?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zapp niet voor niets allang geleden weg
Ik doe muziekje raden op R49quote:Op donderdag 24 december 2015 21:18 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk je niet gezwellig mee met Fann en mij?
Neequote:Op donderdag 24 december 2015 21:18 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk je niet gezwellig mee met Fann en mij?
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeik ben met van alles en nog wat bezig geweest
sorry
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]Kom ik net vers gedouched terug om tussen jullie in te duiken.....
Ik kijk nu Weedsquote:Op donderdag 24 december 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat is dan wel balen Chufneh... ik moest nog mail beantwoorden enzo en
eigenlijk kan ik ook niet stil zitten, soms ben ik een beetje adhd achtig ofzo
1e seizoen?quote:
Is die Griek ook weleens wakker?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
1e seizoen?
Het is écht leuklater op de avond ga ik ook weer kijken denk ik, die Griek ligt te pitten
op de bank, dus als het nog erg lang duurt hoeft het niet meer
Laatst dacht ik ook even te kijken maar blijkbaar was dat toch iets compleet anders...quote:Op donderdag 24 december 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
1e seizoen?
Het is écht leuklater op de avond ga ik ook weer kijken denk ik, die Griek ligt te pitten
op de bank, dus als het nog erg lang duurt hoeft het niet meer
weinigquote:Op donderdag 24 december 2015 22:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Is die Griek ook weleens wakker?
Je hebt nog heel wat seizoenen te gaan dan, ben je wel even zoet meequote:Op donderdag 24 december 2015 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatst dacht ik ook even te kijken maar blijkbaar was dat toch iets compleet anders...
Deel2 S01 idd
We zien wel of niet ... Tis maar een half uurtjequote:Op donderdag 24 december 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt nog heel wat seizoenen te gaan dan, ben je wel even zoet mee
Ga je maar een half uurtje kijken? oh... dan doe je er wel een jaar over denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
We zien wel of niet ... Tis maar een half uurtje
nou ja zeg, denk ik een gezwellige kerstavond te hebben, zit ik alsnog alleenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
Kijk jij nog wel Sas?
je bent toch niet boos op meik kijk nooit naar dat programma
![]()
vroeger wel, ging ik altijd janken
Is je broertje er niet dan?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nou ja zeg, denk ik een gezwellige kerstavond te hebben, zit ik alsnog alleen![]()
*Andre Hazes opzet*
Ahhhh,niemand naast je?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
nou, dan ga ik maar slapen, alleen, op kerstavond
Die zender heb ik niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:24 schreef sacha het volgende:
nadat ik de héle avond alleen heb gekeken naar Robert ten Brink
laat mij maar lekker dromenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof je het zelf... Maar trusten en droom lekker
Harry zal daar de weg nu onderhand wel kennen.quote:
Is Harry ook een kloon van?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Harry zal daar de weg nu onderhand wel kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |