Sinds playbekken magquote:Op donderdag 24 december 2015 20:56 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Sinds wanneer zingt hij in z'n program
kijk je niet gezwellig mee met Fann en mij?quote:Op donderdag 24 december 2015 21:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zapp niet voor niets allang geleden weg
Ik doe muziekje raden op R49quote:Op donderdag 24 december 2015 21:18 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk je niet gezwellig mee met Fann en mij?
Neequote:Op donderdag 24 december 2015 21:18 schreef sacha het volgende:
[..]
kijk je niet gezwellig mee met Fann en mij?
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Neeik ben met van alles en nog wat bezig geweest
sorry
quote:Op donderdag 24 december 2015 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]Kom ik net vers gedouched terug om tussen jullie in te duiken.....
Ik kijk nu Weedsquote:Op donderdag 24 december 2015 22:47 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
dat is dan wel balen Chufneh... ik moest nog mail beantwoorden enzo en
eigenlijk kan ik ook niet stil zitten, soms ben ik een beetje adhd achtig ofzo
1e seizoen?quote:
Is die Griek ook weleens wakker?quote:Op donderdag 24 december 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
1e seizoen?
Het is écht leuklater op de avond ga ik ook weer kijken denk ik, die Griek ligt te pitten
op de bank, dus als het nog erg lang duurt hoeft het niet meer
Laatst dacht ik ook even te kijken maar blijkbaar was dat toch iets compleet anders...quote:Op donderdag 24 december 2015 22:50 schreef FANN het volgende:
[..]
1e seizoen?
Het is écht leuklater op de avond ga ik ook weer kijken denk ik, die Griek ligt te pitten
op de bank, dus als het nog erg lang duurt hoeft het niet meer
weinigquote:Op donderdag 24 december 2015 22:51 schreef schvvmert het volgende:
[..]
Is die Griek ook weleens wakker?
Je hebt nog heel wat seizoenen te gaan dan, ben je wel even zoet meequote:Op donderdag 24 december 2015 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Laatst dacht ik ook even te kijken maar blijkbaar was dat toch iets compleet anders...
Deel2 S01 idd
We zien wel of niet ... Tis maar een half uurtjequote:Op donderdag 24 december 2015 22:53 schreef FANN het volgende:
[..]
Je hebt nog heel wat seizoenen te gaan dan, ben je wel even zoet mee
Ga je maar een half uurtje kijken? oh... dan doe je er wel een jaar over denk ik.quote:Op donderdag 24 december 2015 22:56 schreef chufi het volgende:
[..]
We zien wel of niet ... Tis maar een half uurtje
nou ja zeg, denk ik een gezwellige kerstavond te hebben, zit ik alsnog alleenquote:Op donderdag 24 december 2015 22:48 schreef FANN het volgende:
Kijk jij nog wel Sas?
je bent toch niet boos op meik kijk nooit naar dat programma
![]()
vroeger wel, ging ik altijd janken
Is je broertje er niet dan?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:12 schreef sacha het volgende:
[..]
nou ja zeg, denk ik een gezwellige kerstavond te hebben, zit ik alsnog alleen![]()
*Andre Hazes opzet*
Ahhhh,niemand naast je?quote:Op donderdag 24 december 2015 23:22 schreef sacha het volgende:
nou, dan ga ik maar slapen, alleen, op kerstavond
Die zender heb ik niet.quote:Op donderdag 24 december 2015 23:24 schreef sacha het volgende:
nadat ik de héle avond alleen heb gekeken naar Robert ten Brink
laat mij maar lekker dromenquote:Op donderdag 24 december 2015 23:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Geloof je het zelf... Maar trusten en droom lekker
Harry zal daar de weg nu onderhand wel kennen.quote:
Is Harry ook een kloon van?quote:Op vrijdag 25 december 2015 00:54 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Harry zal daar de weg nu onderhand wel kennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |