quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je zou zelf ook draaien!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Ook goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Zeker.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kun je mooi een frikandelbroodje met redbull kopen.
Dit niet elke week doen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Heb vandaag voor het eerst in mijn leven een broodje kroket gegeten.
Was lekker.
Je hebt je record broodjes frikandel eten verbroken?quote:
Dit meen je niet.. Wat voor kroket?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Heb vandaag voor het eerst in mijn leven een broodje kroket gegeten.
Was lekker.
Wielrenners moeten daar wel een beetje op letten he.quote:
Zo eentje uit de frituur, op een pistolet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit meen je niet.. Wat voor kroket?
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt je record broodjes frikandel eten verbroken?
Ik mag toch hopen een goedkope, die van Dobben ed is niet te vreten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit meen je niet.. Wat voor kroket?
Wut? Niet eens op een zacht broodje?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo eentje uit de frituur, op een pistolet.
Ik woon op 500 meter afstand van een McDonalds.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef Fylax het volgende:
Niet elke dag naar de McDonalds gaan zoals ik al 11 dagen doe.
Perfect eigen merk...zit meeste vlees in.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen een goedkope, die van Dobben ed is niet te vreten.
Perfect toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Perfect eigen merk...zit meeste vlees in.
ik 368 meter. kom hatenquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik woon op 500 meter afstand van een McDonalds.
Doe niet zo fucking bijdehand joh! Ik kreeg gewoon de keuze, zacht broodje is voor heterofielen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wut? Niet eens op een zacht broodje?
En vrouwenquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo fucking bijdehand joh! Ik kreeg gewoon de keuze, zacht broodje is voor heterofielen.
Hij heeft wel een selfie gezien van mijquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Yoki, dat hij zo vrolijk is ineens.
Hij wel...quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een selfie gezien van mij
Was een hele oude.quote:
Duh, welk merk? Ik ga altijd voor Kwekkeboom. Al is Ad van Geloven ook wel goed. En het moet natuurlijk op een zacht bolletje ipv een pistolet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo eentje uit de frituur, op een pistolet.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Duh, welk merk? Ik ga altijd voor Kwekkeboom. Al is Ad van Geloven ook wel goed. En het moet natuurlijk op een zacht bolletje ipv een pistolet.
Oh zo, ja nee, ik had het van de snackbar. Dus het kan ook gewoon een gefrituurde paardenlul kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Duh, welk merk? Ik ga altijd voor Kwekkeboom. Al is Ad van Geloven ook wel goed. En het moet natuurlijk op een zacht bolletje ipv een pistolet.
Laten we hopen dat Elfletterig nog even niet gefrituurd wordt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh zo, ja nee, ik had het van de snackbar. Dus het kan ook gewoon een gefrituurde paardenlul kunnen zijn.
Uccie.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
En er is niks lekkerders dan een pistolet.
Ja, wat is er Fokker?quote:
Ik ben 1x van mijn schoenen gevallen...dat hoef je verder niet door te vertellen hoorquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:17 schreef Fokker89 het volgende:
Nou ben ik ook wel weer klaar, straks gaat ze nog naast haar schoenen lopen.
Alsof iemand daar nog van opkijkt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben 1x van mijn schoenen gevallen...dat hoef je verder niet door te vertellen hoor
Nouja traag.... je was maar 17 seconde later dan Wibi.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Godver![]()
Ja, ik ben traag want ik zit mobiel. Te lui om mijn laptop uit te pakken
En die zit op een supercomputer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja traag.... je was maar 17 seconde later dan Wibi.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:22 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Nouja traag.... je was maar 17 seconde later dan Wibi.
Hij heeft nog niet alle speeltjes uit het Happy Meal.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:26 schreef YokiKater het volgende:
Maar Fylax gaat dus al elf dagen op rij naar de McDonald's?
nou enquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:21 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Godver![]()
Ja, ik ben traag want ik zit mobiel. Te lui om mijn laptop uit te pakken
Hehehe, je wist waar ik naartoe wildequote:Op vrijdag 11 december 2015 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft nog niet alle speeltjes uit het Happy Meal.
Ik ben niet zo'n held met smartphones, dus ik typ vrij langzaam en zo. Maar de laatste tijd installeer ik ook allemaal hippe apps dus gebruik ik dat ding steeds meer.quote:
Wacht, ik maak hem gewoon even;quote:
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:35 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Wacht, ik maak hem gewoon even;
Fylax en elf dagen lang McDonald's...boodschappen doen voor zijn moeder.
inb4 Uccie die het weer overtreft.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:39 schreef YokiKater het volgende:
Ik ga zo even een zak chips opeten.
Nice.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:32 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n held met smartphones, dus ik typ vrij langzaam en zo. Maar de laatste tijd installeer ik ook allemaal hippe apps dus gebruik ik dat ding steeds meer.
Misschien heeft die man ook gewoon een leven, een keer.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:44 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Wat is er met Harry dan?
Heeft hij liefdesverdriet?
Ja dusquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:45 schreef Fylax het volgende:
R&P / (Tiener)Fylax' afstandsrelatie
nieuw deel
Nee, geen honger.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:39 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
inb4 Uccie die het weer overtreft.
Nou, de praktijk is weer eens een week gesloten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..], ga alsjeblieft naar de huisarts.
Ah, nja ik heb gewoon elke week een andere dokter in de praktijk zitten, ook erg fijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, de praktijk is weer eens een week gesloten.
Schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, nja ik heb gewoon elke week een andere dokter in de praktijk zitten, ook erg fijn.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
Nu zie je die ook moeilijk over het hoofd natuurlijk.
Bunkeren-bunkers, awesome.. Brengt me op het idee om binnenkort eens mooie foto's te gaan makenquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Schiet ook niet op.
Maar morgen ga ik wel weer gewoon bunkeren hoor.
Jij over 20 jaar?quote:
Nog magerder?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je mijn lichaam eens zien..
Daar zit wel een grens aan natuurlijk.quote:
Is dit een nieuwe shockcampagne van de voedselbank?quote:
Denk dat hij gewoon verkeerd klikte.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:32 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klopt gewoon niet.
Iedereen doet een beetje raar,quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon verkeerd klikte.
Al gebruikte hij laatst ook al een knipoog, volgens mij gaat het niet goed met hem ...
Alvast een welgemeende RIP voor het geval hij 2016 niet mocht halen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon verkeerd klikte.
Al gebruikte hij laatst ook al een knipoog, volgens mij gaat het niet goed met hem ...
moemoe is geloof ik ook niet helemaal in orde:quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iedereen doet een beetje raar,
was moemoe er nu maar,
om te zeggen hoe de sterren staan,
dan weten we het tenminste, waar komt het toch vandaan?
quote:
quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iedereen doet een beetje raar,
was moemoe er nu maar,
om te zeggen hoe de sterren staan,
dan weten we het tenminste, waar komt het toch vandaan?
Wat een succesvolle zaterdag! Behalve de kerstinkopen dan. Ik ga op pad voor een piano zometeen, en naar de ikea.quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:35 schreef Uccie het volgende:
Woohoomijn winterbandene zijn terecht.
En ik heb mijn tablet werkend gekregen op W10.
De dag is nu al een stuk beter dan gisteren, helaas ga ik vanmiddag met mijn moeder op pad voor kerstspullen.
Leuke tweeling ja.quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:09 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat een leuke honden heeft die mevrouw.
Zo zo, een piano, doe maar duur!quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:38 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een succesvolle zaterdag! Behalve de kerstinkopen dan. Ik ga op pad voor een piano zometeen, en naar de ikea.
Ja, een baan hebben is wel nice wat dat betreft.quote:Op zaterdag 12 december 2015 10:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zo zo, een piano, doe maar duur!
Ik wist niet dat je een baan hebt, leuk! Hoe, wat, waar?quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:04 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, een baan hebben is wel nice wat dat betreft.
Ja, ik geloof het zelf ook nauwelijks. Sinds augustus, in Limburg, als arts. Verdere info via DMquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een baan hebt, leuk! Hoe, wat, waar?
Ik heb het gevoel dat ik ooit een piano ga erven maar hopelijk duurt dat nog erg lang.
Ik ben bekend met het fenomeen van het stemmen van de pianoquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het zelf ook nauwelijks. Sinds augustus, in Limburg, als arts. Verdere info via DM![]()
Moet je wel een piano erven die goed onderhouden is, anders heb je er nog niks aan.
Mijn vriendin had er vorig jaar één bij Blokker gekocht.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu wil ik eigenlijk ook nog een kerstboompje hebben. Iemand enig idee waar ze van die kleine kunstboompjes verkopen met van die glasvezellichtjes die van kleur veranderen?
👠👠quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:37 schreef YokiKater het volgende:
Uccie is dus kerstspullen kopen..wedden dat ze met schoenen terugkomt.
Thanks voor de tip. Zat even op hun site te kijken maar zo te zien hebben ze ze niet meer. Die van jullie staat niet te koop toevallig?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin had er vorig jaar één bij Blokker gekocht.
Nee, dit jaar nog niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Zat even op hun site te kijken maar zo te zien hebben ze ze niet meer. Die van jullie staat niet te koop toevallig?
quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Kan dit topic NWS / Bus met vluchtelingen aangevallen in Duitsland #2
worden gekoppeld aan dit topic: NWS / Bus met vluchtelingen aangevallen in Duitsland
Misschien is het ook handig om het bovenste topic "deel 2" mee te geven in de titel.
Regelt die even hoor.quote:
Bijna goedquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:37 schreef YokiKater het volgende:
Uccie is dus kerstspullen kopen..wedden dat ze met schoenen terugkomt.
Ja hadden ze niks, maar heb er nu bij de blokker wel gevonden alleen dan stuk kleiner dan ik eigenlijk zocht. Maar wel tof.quote:
Picsquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja hadden ze niks, maar heb er nu bij de blokker wel gevonden alleen dan stuk kleiner dan ik eigenlijk zocht. Maar wel tof.
Maar de kerstspullen zijn ook gelukt, morgen ga ik proberen mijn boom te bouwen.quote:
Ik heb niet eens een boom, maar met de kerst ben ik toch niet thuis. Vind het wel prima zo.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar de kerstspullen zijn ook gelukt, morgen ga ik proberen mijn boom te bouwen.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:19 schreef Uccie het volgende:
En verder heb ik voor vanavond chinees uit de vriezer gehaald, ik ga weer gewoon eten.
Ik moet 110 takjes op de juiste plek puzzelen, dan die teringlampjes erin krijgen en ten slotte na de ballen en zulks die slingers.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een boom, maar met de kerst ben ik toch niet thuis. Vind het wel prima zo.
[..]![]()
Ik ga weer doperwtenbendeovenschoteldinges eten.
Hehehehequote:Op zaterdag 12 december 2015 17:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet 110 takjes op de juiste plek puzzelen, dan die teringlampjes erin krijgen en ten slotte na de ballen en zulks die slingers.
Ik heb er nu al zin in
Moet ik eigenlijk een filmpje hebben, moment.quote:
Ja hoor, ik wacht wel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk een filmpje hebben, moment.
Was even druk met mijn paprikatomatensoep, maar hij is aan het uploadenquote:
Hij is tof he? Bromt alleen een beetje.quote:
ligt niet toevallig de vibo in de la er onder?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is tof he? Bromt alleen een beetje.
Nee die klinkt meer als een scheerapparaat.quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:37 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
ligt niet toevallig de vibo in de la er onder?
Klein maar fijn.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:03 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Die is wel heel klein.![]()
Wel cute.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Een vrouw is als een kerstboom, eerst moet je haar versieren en daarna mag je haar aftuigen.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:40 schreef Mani89 het volgende:
Een vrouw is als een kerstboom, eerst moet je haar versieren en daarna mag je haar aftuigen.
Misschien is dat het probleem juist, dat die grap nou ouders is dan Karina.quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:54 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat voor een sukkels posten hier die een klassieke Jensen in de middag grap niet kunnen waarderen.
Tem en ik vinden dit niet oké
Van de lange muur?quote:Op zaterdag 12 december 2015 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wij hebben Chinees gegeten met de hele familie
René Froger kan betere moppen tappen, dat heeft hij nog geleerd bij Bolle Janquote:Op zaterdag 12 december 2015 20:59 schreef Specularium het volgende:
Jensen fanboys houden ook van Ab Normaal.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze vond ik ook wel leuk
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 december 2015 21:34 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze vond ik ook wel leuk
[ afbeelding ]
Lief toch?quote:Op zondag 13 december 2015 03:18 schreef Mani89 het volgende:
Hij wil een verlovingsring kopen voor zijn dinnetje.
quote:
Nee hoor hij is nu veel te druk met de hele tijd whappen met die chick dus we zien hem hier bijna niet meer.quote:Op zondag 13 december 2015 03:28 schreef Impressme het volgende:
[..]Jullie worden gek van hem zeker?
Elflettering is zo madpanda dat hij hier al een maand niet heeft gepost.quote:Op zondag 13 december 2015 03:28 schreef Impressme het volgende:
[..]Jullie worden gek van hem zeker?
10 dagen.quote:Op zondag 13 december 2015 03:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is zo madpanda dat hij hier al een maand niet heeft gepost.
Het is een leuk gozertje dus verbaast me niks, FYLAX in lovequote:Op zondag 13 december 2015 03:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hoor hij is nu veel te druk met de hele tijd whappen met die chick dus we zien hem hier bijna niet meer.
Hier niet, maar ik zie hem regelmatig raging through the topics.quote:Op zondag 13 december 2015 03:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is zo madpanda dat hij hier al een maand niet heeft gepost.
Hebben we toch iets gemeen.quote:
Misschien moet jij hem even lokquoten hier.quote:Op zondag 13 december 2015 03:37 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hier niet, maar ik zie hem regelmatig raging through the topics.
Ff mijn mond leegeten, nootjesquote:
Mwah, het is nog vreemder dat jij denkt dat ik hem kan lokken.quote:Op zondag 13 december 2015 03:40 schreef Specularium het volgende:
Ik typte bijna hoer, dat was raar geweest.
Jij hebt tetten, wij niet.quote:Op zondag 13 december 2015 03:43 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mwah, het is nog vreemder dat jij denkt dat ik hem kan lokken.
Jij vind Fylax toch leuk?quote:
Misschien vindt hij jou nog aardig omdat jij niks hatelijks over Imagine hebt gezegd.quote:Op zondag 13 december 2015 03:43 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mwah, het is nog vreemder dat jij denkt dat ik hem kan lokken.
Bewijs?quote:
Imagine? Omg, welk een beerput zit ik in?quote:Op zondag 13 december 2015 03:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien vindt hij jou nog aardig omdat jij niks hatelijks over Imagine hebt gezegd.
Het is allemaal de schuld van John Lennon.quote:Op zondag 13 december 2015 07:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er een reden dat Elfletterig doet alsof hij hier niet meeleest?
Morgen wordt Pjo een jaar.quote:Op zondag 13 december 2015 07:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er een reden dat Elfletterig doet alsof hij hier niet meeleest?
Bizar dat elf daar zo boos om wordt.quote:
quote:Op zondag 13 december 2015 11:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bizar dat elf daar zo boos om wordt.
Een medium pizza met een helft Veggi plus Spaanse pepers en een helft Tonnoquote:Op zondag 13 december 2015 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb zelden zoveel jaloezie in me gevoeld
Oke dat gevoel is dus weer overquote:Op zondag 13 december 2015 18:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een medium pizza met een helft Veggi plus Spaanse pepers en een helft Tonno.
Dit ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 13 december 2015 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke dat gevoel is dus weer over
Wat is tonijn ranzig op een pizza.
Als ik hem hoor ook. Die man is echt een enorme penis.quote:Op zondag 13 december 2015 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook regelmatig als ik hem zie.
You're kidding, right?quote:Op zondag 13 december 2015 19:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik me nog mag aanmelden, dat wil ik ook wel.
Op zich was mijn vorige bestelling lekkerder. Dat was een pizza Funghi met gedroogde vijgen, kip en verse tomaat.quote:Op zondag 13 december 2015 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke dat gevoel is dus weer over
Wat is tonijn ranzig op een pizza.
Okee, want je was eigenlijk te laat.quote:
pls.quote:Op zondag 13 december 2015 19:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Okee, want je was eigenlijk te laat.
Dan had ik Specularium waarschijnlijk gevraagd om ook mee te doen en dan hadden jullie gewoon elkaar geloot.
Want ik doe mee aan dit soort dingen.quote:Op zondag 13 december 2015 19:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Okee, want je was eigenlijk te laat.
Dan had ik Specularium waarschijnlijk gevraagd om ook mee te doen en dan hadden jullie gewoon elkaar geloot.
quote:
Perfect koppel. Dat zie je meteen.quote:Op zondag 13 december 2015 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want ik doe mee aan dit soort dingen.
Weet jij nu wie iedereen heeft? Doe je zelf nog mee?quote:Op zondag 13 december 2015 19:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Perfect koppel. Dat zie je meteen.
Ja, ik heb de lootjes verdeeld en doe zelf ook nog mee.quote:Op zondag 13 december 2015 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet jij nu wie iedereen heeft? Doe je zelf nog mee?
Spannend.quote:Op zondag 13 december 2015 21:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik heb de lootjes verdeeld en doe zelf ook nog mee.
Ja jij doet niet mee dus dan is er niks spannends aan.quote:
Ik doe liever wat anders spannends.quote:Op zondag 13 december 2015 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja jij doet niet mee dus dan is er niks spannends aan.
En van John Lennon.quote:Op maandag 14 december 2015 09:43 schreef Kentoet het volgende:
Mensen die klonen houden ook bijna altijd van toneel en musicals.
xhamster.comquote:Op maandag 14 december 2015 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Geen DWDD meer vanavond, wat kijken we dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |