Dit inderdaad. Zo kan ik de problemen in AZC Apeldoorn ook wel linken aan Syriė omdat er Syrische vluchtelingen in rondlopen. Gewoon on-topic posten over de conflicten en dan is er niets aan de hand.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:19 schreef sp3c het volgende:
allicht maar je hoeft niet elke 2 regels die zijdelings wat raakvlak met dit onderwerp hebben in dat topic neer te smijten met juichend commentaar van jouw kant want in de basis gaat het toch meer over het conflict zelf
iets minder is prima en het gejuich zou ik ook niet missen
Zegt die Iraniėr die altijd off-topic begint over andere landen in het Syriė topic.quote:Op woensdag 9 december 2015 21:19 schreef Intellectueel het volgende:
We houden je in de gaten Atak. Elke off-topic post van je wordt vanaf nu gerapporteerd .
Daar heb je ook een punt. Eigenlijk ben ik het wel met je eens.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:32 schreef Leandra het volgende:
Het mag van mij gewoon dicht blijven, zolang er geen nieuws is hebben we niets aan zelfverzonnen "onderzoek", dus prima zo.
Ok Ik snap en ben het met je eens.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:55 schreef Frutsel het volgende:
Het helpt in elk geval niet om van beide kanten op deze wijze een topic om zeep te helpen, persoonlijk te worden en door dit slotje alsnog je zin door te drijven. Want zo zal het toch door de ander worden opgevat. Sta daar boven en zet gewoon een TR. Al denk ik dat het er ook mee te maken wie tegen wie ageert want volgens mij maakt het niet uit wat iemand zegt :"het is hij of zij dus het is sowieso al kut"
Feit is dat het op dit moment voor NWS te vaag wordt en dat er al te vaak gewaarschuwd is om er niet van alles bij te halen en het op waarde te laten. Zodra er nieuws is kunnen we verder kijken.
probeer het maar eens...quote:Op vrijdag 11 december 2015 16:44 schreef Marrije het volgende:
Mag het topic van Dascha weer open? Er zijn videobeelden waar zij mogelijk op staat: http://www.telegraaf.nl/b(...)_camerabeeld___.html
Is weer open.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:33 schreef Eigenwhys het volgende:
Jeetje .. is het topic Dascha weer op slot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |