quote:Op donderdag 10 december 2015 22:02 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
1 of 2 mag wel weer een keer hoor.

Ik heb hem helemaal beluisterd.quote:

Harry zou daar het geduld voor nooit kunnen opbrengen.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:11 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Ik heb hem helemaal beluisterd.
Het is weer verrassend goed.
Mooie overgangen ook.

Ik gok dat hij wel heeft geclicked.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Harry zou daar het geduld voor nooit kunnen opbrengen.

Deze is ook echt zooooooo fokking dope.quote:

Ik krijg niet beschikbaarquote:

quote:

Het orgineel is natuurlijk beter, maar ik moest hier wel om lachen. Corey Taylor trouwens ook, die vond het awesome.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:46 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Deze is ook echt zooooooo fokking dope.

Zeker heel dope gedaan.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:51 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Het orgineel is natuurlijk beter, maar ik moest hier wel om lachen. Corey Taylor trouwens ook, die vond het awesome.

Je kan niet alles hebben in het leven.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:11 schreef Specularium het volgende:
Ik zou bijna een haattopic krijgen maar helaas gaat het niet door.

Ik vind dit altijd zo'n dooddoener he.quote:Op vrijdag 11 december 2015 00:16 schreef Kauai het volgende:
[..]
Je kan niet alles hebben in het leven.

Klinkt goed! Enjoyquote:Op vrijdag 11 december 2015 00:31 schreef Peunage het volgende:
Jongons, morgen is het zo ver. 3 weken Puerto Galera, Filipijnen. CX0270 en CX0907 voor Yoki.
Ik ga slapen, toedels

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |