Mijn horizon hoeft niet verbreed te worden met dit soort figuren.quote:
Inderdaad, ze zongen namelijk echt heel erg goed.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:01 schreef BasEnAad het volgende:
Giel wil zelf gewoon aandacht en een tof momentje in z'n show.
Wanneer kunnen we dit soort acties verwachten tijdens Fylax Fridayquote:
Waarom klik je hier dan op KANKERLUL!quote:Op donderdag 10 december 2015 13:04 schreef Myrr het volgende:
[..]
Waarom zouden we onze horizon willen verbeden als er toch niets te verkennen is?
Puike reactie wel. Ik geef het acht punten.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Waarom klik je hier dan op KANKERLUL!
Dat maakt niet zo veel uit.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, ze zongen namelijk echt heel erg goed.
Inderdaad, vooral ook omdat ze het gewoon prima deden en omdat er totaal geen aanleiding was om de zendtijd die deze jongens gebruiken stop te zetten. Puur populistisch inderdaad.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:07 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat maakt niet zo veel uit.
Giel geilt wel op zo'n media-momentje en grijpt het met beide handen aan.
Mens, ga koken.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:09 schreef Myrr het volgende:
Je überhaupt bezighouden met Giel. Kom je aanzetten met het verbreden van je horizon, ga dan een boek lezen ofzo, met je Giel.
terechte klachtquote:Op donderdag 10 december 2015 13:09 schreef Myrr het volgende:
Je überhaupt bezighouden met Giel. Kom je aanzetten met het verbreden van je horizon, ga dan een boek lezen ofzo, met je Giel.
Beluisterd, ze deden het niet prima. Ze zongen vals, vanaf de eerste zin.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Inderdaad, vooral ook omdat ze het gewoon prima deden en omdat er totaal geen aanleiding was om de zendtijd die deze jongens gebruiken stop te zetten. Puur populistisch inderdaad.
Ja maar dat mag niet van BasEnAad want dan doet Giel het puur voor zichzelf.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:20 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Beluisterd, ze deden het niet prima. Ze zongen vals, vanaf de eerste zin.
Ik ben zeker geen Giel-fan, maar hij hoort ook dat het vals is, en als via de SMS en op wat voor manier dan ook allemaal negatieve signalen komen dat de luisteraars wegschakelen, snap ik dat hij ingrijpt. 't Is zijn eigen programma.
boodschap!!!quote:Op donderdag 10 december 2015 13:11 schreef GareRaap_ het volgende:
[ afbeelding ]
GIEL MAN, KEREL MAN!
Iedere lul kan een pak aantrekken en een zonnebril opzetten, dat maakt je nog geen persoonlijkheid.quote:
quote:Op donderdag 10 december 2015 13:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
GODVERDOMME DRquote:Op donderdag 10 december 2015 13:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Deden mee aan het junior songfestival en hebben sindsdien een fanbase van achterlijke tienermeiden.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:03 schreef MPC60 het volgende:
Mainwat? Zeker weer het zoveelste hippe bandje waar je na 1 album en een single nooit meer iets van hoort.
Bedankt voor deze uitleg.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:58 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Deden mee aan het junior songfestival en hebben sindsdien een fanbase van achterlijke tienermeiden.
quote:
Stoofvlees, denk ik. Vind wel dat hij het vlees voor je moet vangen!quote:
Stoofvlees wordt op zijn minst om 9 uur aan tafel.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:27 schreef ElviraKlapmuts het volgende:
[..]
[..]
Stoofvlees, denk ik. Vind wel dat hij het vlees voor je moet vangen!
iets lekker pittigs , rijst met lam ? kip zoietsquote:
En het moet ook nog eens gevangen worden, dus dat wordt honger lijden.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:29 schreef Myrr het volgende:
[..]
Stoofvlees wordt op zijn minst om 9 uur aan tafel.
JE MOET JE MUIL HOUWE KANKERLULquote:Op donderdag 10 december 2015 14:31 schreef DrDentz het volgende:
Ik wil frikandellen, ga frikandellen koken.
En dan om half 3 al beginnen.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:30 schreef Thezappa het volgende:
[..]
iets lekker pittigs , rijst met lam ? kip zoiets
middag eten , of snackje tussen doorquote:
Een man moet werken, thuis komen schoonmaken en daarna weer gaan werken terwijl de vrouw thuis op de bank zit te Fok!en.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:35 schreef Thezappa het volgende:
[..]
middag eten , of snackje tussen door
een man moet goed eten daarna sex en weer eten
Bij The Beatles waarschijnlijk. Zij maakten groepjes brave boys populair in plaats van 1 rocker zoals Gene Vincent of Jerry Lee Lewis die al in gevangenissen enzo hadden gezeten.quote:
Omdat we niet origineel zijn in dit truttige landje. 'Oh One Direction was populair na een talentenjacht, laten we dat ook hier proberen!!' Om vervolgens aan te kakken met een paar verwijfde lelijke ventjes zonder talent die gehyped worden door wanhopige wijven.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:37 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
En dat is dan een boyband...je hoeft niet eens te kunnen zingen om in een boyband plaats te nemen. Je hoeft er ook niet goed uit te zien want wat een pleurismongolen zijn de kneuzen uit Aidsstreet en die andere Brave ofso. Als je ze op straat tegenkomt geef je er geen kwartje voor. Waarom krijgen dit soort kneuzen een podium? Waar is het fout gegaan..
Dit soort complotdenkers altijd.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:17 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Ik ken heel dat mainstreet niet. Giel kennende zal het wel een commercieel 1-2tje zijn om ze wat extra bekendheid te geven.
quote:
Dit.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:01 schreef BasEnAad het volgende:
Giel wil zelf gewoon aandacht en een tof momentje in z'n show.
Haten op Axl Rosequote:Op donderdag 10 december 2015 13:39 schreef Ingolstadt het volgende:
Tering, jantje wat een kneusjes.
En TS die er in de OP dan Axl Rose bij haalt
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2015 15:17 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Ik ken heel dat mainstreet niet. Giel kennende zal het wel een commercieel 1-2tje zijn om ze wat extra bekendheid te geven.
"Je maakt echt van die mietenmuziek."quote:
Vallen over godverdomme ('de gvd-vloek'quote:
Ik bedoelde meer dat hij iemand als Axl Rose betrekt bij die kneuzen van die band.quote:
AMENquote:Op donderdag 10 december 2015 13:09 schreef Myrr het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |