Omdat we niet origineel zijn in dit truttige landje. 'Oh One Direction was populair na een talentenjacht, laten we dat ook hier proberen!!' Om vervolgens aan te kakken met een paar verwijfde lelijke ventjes zonder talent die gehyped worden door wanhopige wijven.quote:Op donderdag 10 december 2015 14:37 schreef Fred_Flinkstoned het volgende:
En dat is dan een boyband...je hoeft niet eens te kunnen zingen om in een boyband plaats te nemen. Je hoeft er ook niet goed uit te zien want wat een pleurismongolen zijn de kneuzen uit Aidsstreet en die andere Brave ofso. Als je ze op straat tegenkomt geef je er geen kwartje voor. Waarom krijgen dit soort kneuzen een podium? Waar is het fout gegaan..
Dit soort complotdenkers altijd.quote:Op donderdag 10 december 2015 15:17 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Ik ken heel dat mainstreet niet. Giel kennende zal het wel een commercieel 1-2tje zijn om ze wat extra bekendheid te geven.
quote:
Dit.quote:Op donderdag 10 december 2015 13:01 schreef BasEnAad het volgende:
Giel wil zelf gewoon aandacht en een tof momentje in z'n show.
Haten op Axl Rosequote:Op donderdag 10 december 2015 13:39 schreef Ingolstadt het volgende:
Tering, jantje wat een kneusjes.
En TS die er in de OP dan Axl Rose bij haalt
Ja tuurlijkquote:Op donderdag 10 december 2015 15:17 schreef LeonardoFibonacci het volgende:
Ik ken heel dat mainstreet niet. Giel kennende zal het wel een commercieel 1-2tje zijn om ze wat extra bekendheid te geven.
"Je maakt echt van die mietenmuziek."quote:
Vallen over godverdomme ('de gvd-vloek'quote:
Ik bedoelde meer dat hij iemand als Axl Rose betrekt bij die kneuzen van die band.quote:
AMENquote:Op donderdag 10 december 2015 13:09 schreef Myrr het volgende:
Je überhaupt bezighouden met Giel. Kom je aanzetten met het verbreden van je horizon, ga dan een boek lezen ofzo, met je Giel.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |