Ja, ik geloof het zelf ook nauwelijks. Sinds augustus, in Limburg, als arts. Verdere info via DMquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik wist niet dat je een baan hebt, leuk! Hoe, wat, waar?
Ik heb het gevoel dat ik ooit een piano ga erven maar hopelijk duurt dat nog erg lang.

Ik ben bekend met het fenomeen van het stemmen van de pianoquote:Op zaterdag 12 december 2015 14:34 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, ik geloof het zelf ook nauwelijks. Sinds augustus, in Limburg, als arts. Verdere info via DM
Moet je wel een piano erven die goed onderhouden is, anders heb je er nog niks aan.

Mijn vriendin had er vorig jaar één bij Blokker gekocht.quote:Op zaterdag 12 december 2015 14:06 schreef Njosnavelin het volgende:
Nu wil ik eigenlijk ook nog een kerstboompje hebben. Iemand enig idee waar ze van die kleine kunstboompjes verkopen met van die glasvezellichtjes die van kleur veranderen?

👠👠quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:37 schreef YokiKater het volgende:
Uccie is dus kerstspullen kopen..wedden dat ze met schoenen terugkomt.

Thanks voor de tip. Zat even op hun site te kijken maar zo te zien hebben ze ze niet meer. Die van jullie staat niet te koop toevallig?quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:32 schreef anonymoussie het volgende:
[..]
Mijn vriendin had er vorig jaar één bij Blokker gekocht.

Nee, dit jaar nog niet.quote:Op zaterdag 12 december 2015 15:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Thanks voor de tip. Zat even op hun site te kijken maar zo te zien hebben ze ze niet meer. Die van jullie staat niet te koop toevallig?

quote:Op zaterdag 12 december 2015 16:37 schreef Elfletterig het volgende:
Kan dit topic NWS / Bus met vluchtelingen aangevallen in Duitsland #2
worden gekoppeld aan dit topic: NWS / Bus met vluchtelingen aangevallen in Duitsland
Misschien is het ook handig om het bovenste topic "deel 2" mee te geven in de titel.
Regelt die even hoor.quote:

Bijna goedquote:Op zaterdag 12 december 2015 15:37 schreef YokiKater het volgende:
Uccie is dus kerstspullen kopen..wedden dat ze met schoenen terugkomt.

Ja hadden ze niks, maar heb er nu bij de blokker wel gevonden alleen dan stuk kleiner dan ik eigenlijk zocht. Maar wel tof.quote:

Picsquote:Op zaterdag 12 december 2015 17:09 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja hadden ze niks, maar heb er nu bij de blokker wel gevonden alleen dan stuk kleiner dan ik eigenlijk zocht. Maar wel tof.

Maar de kerstspullen zijn ook gelukt, morgen ga ik proberen mijn boom te bouwen.quote:

Ik heb niet eens een boom, maar met de kerst ben ik toch niet thuis. Vind het wel prima zo.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Maar de kerstspullen zijn ook gelukt, morgen ga ik proberen mijn boom te bouwen.
quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:19 schreef Uccie het volgende:
En verder heb ik voor vanavond chinees uit de vriezer gehaald, ik ga weer gewoon eten.

Ik ga weer doperwtenbendeovenschoteldinges eten.

Ik moet 110 takjes op de juiste plek puzzelen, dan die teringlampjes erin krijgen en ten slotte na de ballen en zulks die slingers.quote:Op zaterdag 12 december 2015 17:25 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een boom, maar met de kerst ben ik toch niet thuis. Vind het wel prima zo.
[..]

Hehehehequote:Op zaterdag 12 december 2015 17:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik moet 110 takjes op de juiste plek puzzelen, dan die teringlampjes erin krijgen en ten slotte na de ballen en zulks die slingers.
Ik heb er nu al zin in
 Het is wel leuk, maar ik heb zoiets van waarom zou ik? Het is ook niet zo dat ik ineens allemaal leuke kerstmuziek ga draaien .. Ik moet dit jaar ook ruimte vrij houden omdat er geklust moet worden. Misschien dat ik volgend jaar een boom neerzet.
   Het is wel leuk, maar ik heb zoiets van waarom zou ik? Het is ook niet zo dat ik ineens allemaal leuke kerstmuziek ga draaien .. Ik moet dit jaar ook ruimte vrij houden omdat er geklust moet worden. Misschien dat ik volgend jaar een boom neerzet.

Moet ik eigenlijk een filmpje hebben, moment.quote:

Ja hoor, ik wacht wel.quote:Op zaterdag 12 december 2015 18:03 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Moet ik eigenlijk een filmpje hebben, moment.

Was even druk met mijn paprikatomatensoep, maar hij is aan het uploadenquote:

Hij is tof he? Bromt alleen een beetje.quote:

ligt niet toevallig de vibo in de la er onder?quote:Op zaterdag 12 december 2015 19:35 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Hij is tof he? Bromt alleen een beetje.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |