Alsof jij de playboy leest.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
WTF, geen naaktfoto's meer in de Amerikaanse Playboy????
Hugh Hefner is serieus dement geworden.

Nee, maar nu kan ik nooit meer een nietje door mijn buik krijgen.quote:

quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar nu kan ik nooit meer een nietje door mijn buik krijgen.

Alsof iemand de Playboy voor de foto's koopt, het gaat om de interviews en artikelen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:54 schreef Uccie het volgende:
WTF, geen naaktfoto's meer in de Amerikaanse Playboy????
Hugh Hefner is serieus dement geworden.

Gewoon in de Nederlandse uitgave dan maar.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, maar nu kan ik nooit meer een nietje door mijn buik krijgen.

Nee, die oplage is te klein, daar doe ik het niet voor.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Gewoon in de Nederlandse uitgave dan maar.

ja dus, die hakken mogen vast wel aanblijven.quote:

Potverdikkeme, ik ga wel even met Hugh mailen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:57 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, die oplage is te klein, daar doe ik het niet voor.

quote:Op vrijdag 11 december 2015 21:58 schreef Uccie het volgende:
[..]
ja dus, die hakken mogen vast wel aanblijven.

Ik kom geld tekort door jou.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
En wat moet jij nu weer, eikeltje.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:05 schreef Fokker89 het volgende:
Maar waarom zou ik voor jouw show betalen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je zou zelf ook draaien!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |