Nou, de praktijk is weer eens een week gesloten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
[..], ga alsjeblieft naar de huisarts.

Ah, nja ik heb gewoon elke week een andere dokter in de praktijk zitten, ook erg fijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:47 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nou, de praktijk is weer eens een week gesloten.

Schiet ook niet op.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:48 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ah, nja ik heb gewoon elke week een andere dokter in de praktijk zitten, ook erg fijn.

quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:46 schreef Fokker89 het volgende:
Nu zie je die ook moeilijk over het hoofd natuurlijk.

Bunkeren-bunkers, awesome.. Brengt me op het idee om binnenkort eens mooie foto's te gaan makenquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:52 schreef Uccie het volgende:
[..]
Schiet ook niet op.
Maar morgen ga ik wel weer gewoon bunkeren hoor.

Jij over 20 jaar?quote:

Nog magerder?quote:Op vrijdag 11 december 2015 23:49 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Moet je mijn lichaam eens zien..

Daar zit wel een grens aan natuurlijk.quote:

Is dit een nieuwe shockcampagne van de voedselbank?quote:

Denk dat hij gewoon verkeerd klikte.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:32 schreef Fokker89 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit klopt gewoon niet.

Iedereen doet een beetje raar,quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon verkeerd klikte.
Al gebruikte hij laatst ook al een knipoog, volgens mij gaat het niet goed met hem ...

Alvast een welgemeende RIP voor het geval hij 2016 niet mocht halen.quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat hij gewoon verkeerd klikte.
Al gebruikte hij laatst ook al een knipoog, volgens mij gaat het niet goed met hem ...

moemoe is geloof ik ook niet helemaal in orde:quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iedereen doet een beetje raar,
was moemoe er nu maar,
om te zeggen hoe de sterren staan,
dan weten we het tenminste, waar komt het toch vandaan?
quote:

quote:Op zaterdag 12 december 2015 00:36 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Iedereen doet een beetje raar,
was moemoe er nu maar,
om te zeggen hoe de sterren staan,
dan weten we het tenminste, waar komt het toch vandaan?

mijn winterbandene zijn terecht.
 mijn winterbandene zijn terecht. 

Wat een succesvolle zaterdag! Behalve de kerstinkopen dan. Ik ga op pad voor een piano zometeen, en naar de ikea.quote:Op zaterdag 12 december 2015 09:35 schreef Uccie het volgende:
Woohoomijn winterbandene zijn terecht.
En ik heb mijn tablet werkend gekregen op W10.
De dag is nu al een stuk beter dan gisteren, helaas ga ik vanmiddag met mijn moeder op pad voor kerstspullen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |