SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UPDATE 8/1/2016
GEVERS:
Fopje aan moemoe.
HeaN82 aan Njosnavelin.
johannes_vermeer aan Moirapoly.
rulerofdeath aan HeaN82.
Njosnavelin aan Fopje.
Moirapoly aan rulerofdeath.
moemoe aan johannes_vermeer.
ONTVANGERS:
moemoe van Fopje.
Njosnavelin van HeaN82.
Moirapoly van johannes_vermeer.
HeaN82 van rulerofdeath.
Fopje van Njosnavelin.
rulerofdeath van Moirapoly.
johannes_vermeer van moemoe.
[ Bericht 3% gewijzigd door Moira op 09-01-2016 00:50:00 ]Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Dat hoeft heul nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:17 schreef Moira. het volgende:
Nice niceIk denk dat ik dit jaar moet passen
Misschien dat Mono wel weer mee gaat doen
moemoequote:Op dinsdag 17 november 2015 02:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat hoeft heul niet.
Het is een SinterKerstenNieuw-editie met 28 december als uiterste inleverdatum.
Genoeg tijd om een nieuwjaars(wens)gedichtje te CREëren.
#projectSKN
Ja vooruit, alsjij me een beetje wilt helpen met de creabea meuk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:17 schreef Moira. het volgende:
Nice niceIk denk dat ik dit jaar moet passen
Misschien dat Mono wel weer mee gaat doen
Ik wil wel in een vaas schijten.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja vooruit, alsjij me een beetje wilt helpen met de creabea meuk.
quote:
Nou, dan is de keuze zo gemaakt lijkt me?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:44 schreef Saisai het volgende:
O dit topic is nog heul niet lang, ben al klaar met lezen moemoe!
Fokker89 vindt dit vast ook leuk!quote:Op donderdag 19 november 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel meedoen.
Ik heb gehoord dat dit érg leuk is.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Met dank aan moemoe: ik meldt mij ovvizieel aan
Volgens mij biedt https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop een soortgelijke service aanquote:Op vrijdag 20 november 2015 00:40 schreef HeaN82 het volgende:
Volgens mij kan je via https://www.kiala.nl/c2c/verzending-particulier anoniem pakjes verzenden naar een afhaalpunt.
De kosten zijn 3,95.
[ afbeelding ]
Volgens mag Voornaam en Naam verzonnen zijn.
Alleen het e-mailadres moet wel bestaan, voor track and trace. Maar een anoniem e-mailadres is zo aangemaakt.
Ik heb deze service alleen nog niet getest, dus ik weet niet of het werkt.
Ik ga alvast bidden dat jullie mij lotenquote:Op vrijdag 20 november 2015 08:21 schreef Moira. het volgende:
Zet ons er maar in als Moirapoly, doen Mono en ik samen
Zeker weten?quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga alvast bidden dat jullie mij loten.
quote:
ben je zo gelovig?quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga alvast bidden dat jullie mij loten.
Gezellig!quote:Op zondag 29 november 2015 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Tof
Ik wil wel meedoen maar ben geen vaste ONZ-bezoeker, kwam hier ook maar via CRE terecht.
Leukquote:Op zondag 29 november 2015 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Tof
Ik wil wel meedoen maar ben geen vaste ONZ-bezoeker, kwam hier ook maar via CRE terecht.
Met het huidige aantal deelnemers kan dat best, moeten er wel lootjes getrokken wordenquote:
Een vaas en het inpakken en versturen daarvan kost ook geldquote:Op donderdag 10 december 2015 22:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor babe, maar dit lijkt me vrij goedkoop.
Dat rekende ik sowieso niet mee, omdat ik ervan uitging dat geen enkel postkantoor dit wilde aannemen.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een vaas en het inpakken en versturen daarvan kost ook geld
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Iedereen nog in?quote:
quote:
quote:
Doen jullie ook nog mee? Laatste kansquote:
Pssh, gewoon goed inpakken. Eerst wat Febreze enzo.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat rekende ik sowieso niet mee, omdat ik ervan uitging dat geen enkel postkantoor dit wilde aannemen.
Ik vind het best wel tof en ik heb getwijfeld, maar ik doe het toch niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:11 schreef Moira. het volgende:
Doen jullie ook nog mee? Laatste kans
Even goede vriendenquote:Op donderdag 10 december 2015 22:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind het best wel tof en ik heb getwijfeld, maar ik doe het toch niet.
Ik heb de afgelopen tijd zoveel gefreubelt dat ik er even klaar mee ben
Ja, de persoon die mij trekt hoeft alleen een digitale surprise te maken.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Iedereen nog in?
[..]
[..]
[..]
Doen jullie ook nog mee? Laatste kans
Sint en piet zaten te denken...quote:Op zondag 27 december 2015 21:43 schreef moemoe het volgende:
Ik heb bijna alles af. Het gedicht is nog even een uitdaging.
Jaquote:Op zondag 27 december 2015 21:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh boi.
Kom je stoute FOK!kers ophalen?
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 27 december 2015 22:32 schreef Sinterkerstennieuw2015 het volgende:
[..]
Hallo Njosnavelin......![]()
Ik heb iets voor je......
Haha, hij is tof!quote:
En dat bracht mij bij deze surprisequote:Hallo Njosnavelin,
Hier is je surprise (link).
Op deze website staan 27 cadeautjes, pak ze uit en verzamel de cijfers, letters of andere tekens die er in zitten.
Maar let op, nog niet alle cadeautjes zijn gevuld, dus kom regelmatig kijken of je weer iets mag uitpakken.
In sommige cadeautjes zit emo.gif verstopt, hier hoef je niks mee te doen.
Stuur mij de code als je die compleet heb.
Als de code goed is, dan krijg je van mij het laatste deel van de code via de email.
Succes,
Vr Gr,
Sinterkerstennieuwman.
Leuk, leukquote:Op maandag 28 december 2015 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, hij is tof!
Ik kreeg net dit mailtje:
[..]
En dat bracht mij bij deze surprise
[ afbeelding ]
Tot nu toe 3 letters gevonden.. ik hou jullie op de hoogte
Spannond heurrrrrquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:18 schreef moemoe het volgende:
Ik heb een pakketje ontvangen.....!
Meer info volgt snel.
Wat tofquote:Op maandag 28 december 2015 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, hij is tof!
Ik kreeg net dit mailtje:
[..]
En dat bracht mij bij deze surprise
[ afbeelding ]
Tot nu toe 3 letters gevonden.. ik hou jullie op de hoogte
Nice!!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Inmiddels heb ik alle virtuele cadeautjes uitgepakt en de uiteindelijke code ontvangen - die goed is voor een bon van 5 euro op bol.com![]()
Bedankt![]()
Deze crosspost wilde ik jullie niet onthouden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn surprise voor het ONZ surprisetopic is bijna klaar. Moemoe is straks trots op mij
Sjongejonge, een echte moemoe koe! Collectors item hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef moemoe het volgende:
Het uitpakken van mijn surprise middels een vlog.
Ik ben er dan ook erg blij meequote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjongejonge, een echte moemoe koe! Collectors item hoor
Aaah tofquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Inmiddels heb ik alle virtuele cadeautjes uitgepakt en de uiteindelijke code ontvangen - die goed is voor een bon van 5 euro op bol.com![]()
Bedankt![]()
Een echte moemoekoequote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef moemoe het volgende:
Wat tofquote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef moemoe het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
http://sinterkerstennieuw2015.esy.es/
Wat een pakketquote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Moira. het volgende:
Onze Sint kwam eigenhandig een pakje brengen
Eens kijken of jullie aan de hand van het prachtige gedicht kunnen raden wie het is
(Uiteraard is de achtergrond voor de foto's strategisch en doordacht gekozen.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danku SinterklaasjeMono heeft er gelijk een opengetrokken
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Moira. het volgende:
Eens kijken of jullie aan de hand van het prachtige gedicht kunnen raden wie het is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Graag gedaan jongensquote:Op woensdag 30 december 2015 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Sinterklas was gul dit jaarOndanks dat ik een stoute jongen ben geweest
Bedankt heldklaas
Dan had het nog moemoe kunnen zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een pakket![]()
Mooi gedicht ook, het woord isketch verraadt al snel van wie het komt
Heel erg leuk gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Witte rijst, altijd handig om te hebben!quote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Binnenkort thee drinken bij Njosnavelinquote:Op woensdag 30 december 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb mijn cadeaubon trouwens al meteen gebruikt voor korting op een waterkoker
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het tegenvallende gevoel verdwijnt zodra je je eigen surprise opent..quote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef rulerofdeath het volgende:
het valt me wel een beetje tegen wat ik mezelf op de hals heb gehaald. maar het lijkt erop dat ik alleen nog maar gedichten moet maken.
Wat een enorm pakket en dan dat gedicht van 4 pagina's... Awesomequote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Binnenkort nasi eten bij Moirapolyquote:Op woensdag 30 december 2015 22:42 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Witte rijst, altijd handig om te hebben!
[..]
Binnenkort thee drinken bij Njosnavelin
Laat iedereen het lekker op zijn of haar manier doen. Ik heb vanaf het begin aangegeven dat knutselen niet mijn ding is, maar dat ik dichten wel leuk vind. Zulk soort opmerkingen vind ik van geen klasse getuigen.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef rulerofdeath het volgende:
het valt me wel een beetje tegen wat ik mezelf op de hals heb gehaald. maar het lijkt erop dat ik alleen nog maar gedichten moet maken.
dit gaat over mezelf. Ik dacht dat ik zo iets in mekaar zou flansen, maar dat viel tegen.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort nasi eten bij Moirapoly
[..]
Laat iedereen het lekker op zijn of haar manier doen. Ik heb vanaf het begin aangegeven dat knutselen niet mijn ding is, maar dat ik dichten wel leuk vind. Zulk soort opmerkingen vind ik van geen klasse getuigen.
Zo had ik jouw opmerking ook begrepen. Johannes meteen in de verdediging, ahquote:Op donderdag 31 december 2015 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit gaat over mezelf. Ik dacht dat ik zo iets in mekaar zou flansen, maar dat viel tegen.
Ik heb niks aan te merken op iemand.
quote:Op donderdag 31 december 2015 13:53 schreef HeaN82 het volgende:
Ik heb ook mijn surprise gehad, super leuk!
FF pics uppen.
graag gedaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:00 schreef HeaN82 het volgende:
rulerofdeathrulerofdeath heeft voor mij een spelletje gemaakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt rulerofdeathrulerofdeath, leuk gedaan!![]()
Ziet er cool uit! Nice, ruler.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:00 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmm, ik zie dat ik daar week heb staan, dat had maand moeten zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 14:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ziet er cool uit! Nice, ruler.
De Duitsers in de lucht![]()
.
Het is dat je het zegt...quote:Op donderdag 31 december 2015 14:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik zie dat ik daar week heb staan, dat had maand moeten zijn
Heel erg vet gedaan rulerquote:Op donderdag 31 december 2015 14:00 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha wauw, da's echt briljant jaquote:Op donderdag 31 december 2015 15:08 schreef Fopje het volgende:
Het pakketje (spannond!)
[ afbeelding ]
Uitgepakt: (wuuuuut)
[ afbeelding ]
Een bol.com bon van 5 euro! En een Doosje "Fopje's Memory"???
Gewoon het enige echte originele Fopje Memory Spel! Helemaal in Fopje style!De plaatjes slaan op topics die ik heb gemaakt of in gereageerd heb in 2015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk met Formule1 (Het spel/Verstappen/schaalmodellen) en de handcreme vanwege mijn gruwelijk droge handen. Echt leuk verzonnen, heel tof!
Heel erg bedankt sinterkerstennieuwklaasman! Ik vind het echt supergruwelijk verzonnen en gemaakt.
Wie o wie was hier verantwoordelijk voor?
Mooi en origineel ideequote:Op donderdag 31 december 2015 15:08 schreef Fopje het volgende:
Het pakketje (spannond!)
[ afbeelding ]
Uitgepakt: (wuuuuut)
[ afbeelding ]
Een bol.com bon van 5 euro! En een Doosje "Fopje's Memory"???
Gewoon het enige echte originele Fopje Memory Spel! Helemaal in Fopje style!De plaatjes slaan op topics die ik heb gemaakt of in gereageerd heb in 2015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk met Formule1 (Het spel/Verstappen/schaalmodellen) en de handcreme vanwege mijn gruwelijk droge handen. Echt leuk verzonnen, heel tof!
Heel erg bedankt sinterkerstennieuwklaasman! Ik vind het echt supergruwelijk verzonnen en gemaakt.
Wie o wie was hier verantwoordelijk voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Namens Kerstpiet: graag gedaan!quote:Op zaterdag 2 januari 2016 16:35 schreef Njosnavelin het volgende:
Ben benieuwd naar de rest!
Bij dezen dank ik trouwens nog kerstpiet voor de hulp en tips bij mijn surprise
Haha echt een vette surprisequote:
Graag gedaanquote:Op zondag 3 januari 2016 19:34 schreef Fopje het volgende:
[..]
Haha echt een vette surpriseNogmaals bedankt!
quote:Op maandag 4 januari 2016 17:40 schreef rulerofdeath het volgende:
voor mensen die hetzelfde spelletje willen spelen als Hean82:
www.biertafel.eu/surprise.zip
als het goed is, is de code er uit
ja, vanmiddag eens ophalenquote:Op donderdag 7 januari 2016 03:50 schreef Moira. het volgende:
Allemaal applausje voor moemoe![]()
[ afbeelding ]
[..]
Spannond
quote:Gedicht
Sinterkerstnieuwjaarspiet weet dondersgoed wat hij ziet
Een heuse baas uit een mooi gebied, ook al doet het Piet veel verdriet
FC Twente is in diskrediet, de bazen hypocriet en de fans hebben liefdesverdriet
Maar treur niet langer, er zit iets moois in het verschiet, een cadeau van Moirapoly, uw favoriet
Meerdere winkels gingen wij af en aan, al kon ik het soms niet uitstaan
Mijn reukorgaan werd onaangenaam ontdaan
Kak in een vaas daar hebben we schijt aan, kak in een oceaan veroorzaakt een schijtorkaan
Maar we hebben spontaan voldaan een cadeau begaan, niet op de golfbaan en ook niet in Koog aan de Zaan. Deze rijm is een waan, zeker geen pyromaan maar wel een nymphomaan
Ruler is een held en een lieveling, zijn een accent orgastische belichaming
Zelfbevrediging in een kring ontging hem niet in een string met bling was het entertaining
Open je pakket, het is geen ritalin, steek er je middelvinger in of wordt een nieuwe volgeling
We wensen je veel plezier met dit simplistisch pakket, deze rijm is niets meer dan cabaret
In een kantelbed speel ik klarinet met een pennenset terwijl ik rook aan mijn sigaret
Ingezet met voorpret geef ik een voorzet voor alcoholische waterpret, geen sorbet of toilet
Ook geen kroket of een noodwet voor het ochtendgebed ingezet op een cadet.
Genoeg geouwehoert, maak het open en veel plezier
Wij hadden laatst seks met een stinkdier
Gr Moirapoly en Sinterkerstnieuwjaarspiet
quote:Op donderdag 7 januari 2016 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik heb mijn pakketje en gedicht binnen
het pakketje:
[ afbeelding ]
Toen opende ik de doos en dit stond in het deksel:
[ afbeelding ]
Dus ik snel naar fok en daar vond ik dit in mijn PM:
[..]![]()
wat een rijm
de inhoud van de doos:
[ afbeelding ]
Mijn eigen liniaal![]()
![]()
en zaterdag miljonair dankzij deze Sinterkerstennieuwklaaspietman
daar drink ik zaterdag dan 2 blikken kanon op en daarna met de autodrop naar huis
nog een bijzonder advies in de doos:
[ afbeelding ]
Moira. en Mono bedankt
Wat leuk dat je de moeite neemt om zo'n uitgebreid verslag neer te pennen, dit waardeer ik zeerquote:Op donderdag 7 januari 2016 02:11 schreef johannes_vermeer het volgende:
Teruggekomen van vakantie zag ik een groot pakket voor mijn deur staan.Gelukkig had ik even overlegd met Kerstpiet dus kon ik een situatie uit het verleden vermijden waarbij mij buurvrouw zich afvroeg wie J. Vermeer toch was en stond mijn echte naam op de doos.
[ afbeelding ]
Wat zou er inzitten?![]()
![]()
Ten eerste een kerstkaart met een mooi gedicht van de Sint
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar wat mij eigenlijk nog meer opviel was het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat beloofde nog wat!
Overigens zag ik ook een grote doos met cadeautjes maar als een brave jongen wilde ik eerst de puzzels oplossen voordat ik de cadeautjes open mocht maken
Een overzicht van de puzzels:
[ afbeelding ]
Ik had een envelop gekregen met een flink aantal letters waarmee ik twee meesterwerken van Vermeer moest produceren. Na enig gepuzzel kwam ik er achter:
[ afbeelding ]
Het mij bekende woord was natuurlijk melk, ook Sint heeft overduidelijk gekeken naar mijn inspirerende filmpje over melk
Hieruit blijkt maar weer dat mijn sint een heel verstandig mens is, zou zo een tweeling kunnen zijn!
Het mailadres ging dus naar fietsenmetmelk, maar dan nu nog het wachtwoord.
Daarvoor moest ik drie puzzels oplossen, een kruiswoord, een sudoku en een woordlegpuzzel.
Het kruiswoord ging over voetbal, de legpuzzel over een aantal geliefde onderwerpen van mij, zoals Jessica Alba, wielrennen, darts en honden![]()
Ik heb dan ook erg genoten van deze persoonlijke puzzel
[ afbeelding ]
De sudoku was wat minder mijn ding maar uiteindelijk vond ik met een klein beetje hulp van de geliefde sint het wachtwoord.
Daar trof ik dit bericht:
[ afbeelding ]
In de bijlage vond ik een Connect the dots puzzel die uiteindelijk de Eiffeltoren produceerde, ook dit heeft een persoonlijke touch omdat ik daar gestudeerd heb
[ afbeelding ]
Toen vond ik toch wel dat ik mijn cadeautjes open mocht maken en ook wat dat betreft ben ik verwend![]()
[ afbeelding ]
(speciaal voor de foto heb ik de schuifpuzzel alvast gedaan, voor de rest kreeg ik snoepgoed, een erg lekker biertje en een lichtgevende sneeuwpop).
Maar wat natuurlijk het pronkstuk is is de bever!
[ afbeelding ]
De befaamde bever van de Biesbosch vertoont zich zelden maar hier is hij dan toch!
Het was mij al vrij snel duidelijk wie mijn sinterklaas was toen ik het pakket zag maar de bever deed 't m natuurlijkBedankt moemoe
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Je bent een topper! (en dan bedoel ik niet zo'n Amsterdamse zanger)
Ik geloof dat we op nog 1 surprise wachten maar ik wil moemoe alvast ook bedanken voor het op zich nemen van de rol van Kerstpiet. Je bent geweldig.
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 03:50 schreef Moira. het volgende:
Allemaal applausje voor moemoe![]()
[ afbeelding ]
[..]
Spannond
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 08:01 schreef rulerofdeath het volgende:
gave surprise
[..]
ja, vanmiddag eens ophalen
quote:
quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:18 schreef Fopje het volgende:
Die liniaal![]()
![]()
En damn moemoe, heel vet gedaan en bedankt voor het in goede banen leiden![]()
![]()
We hadden laatst seks met een stinkdierquote:Op donderdag 7 januari 2016 18:35 schreef rulerofdeath het volgende:
Ik heb mijn pakketje en gedicht binnen
het pakketje:
[ afbeelding ]
Toen opende ik de doos en dit stond in het deksel:
[ afbeelding ]
Dus ik snel naar fok en daar vond ik dit in mijn PM:
[..]![]()
wat een rijm
de inhoud van de doos:
[ afbeelding ]
Mijn eigen liniaal![]()
![]()
en zaterdag miljonair dankzij deze Sinterkerstennieuwklaaspietman
daar drink ik zaterdag dan 2 blikken kanon op en daarna met de autodrop naar huis
nog een bijzonder advies in de doos:
[ afbeelding ]
Moira. en Mono bedankt
En we zijn rond. Bedankt voor de inzet allemaal en tot volgend jaarquote:Op vrijdag 1 januari 2016 19:38 schreef moemoe het volgende:
UPDATE 8/1/2016
GEVERS:
Fopje aan moemoe.
HeaN82 aan Njosnavelin.
rulerofdeath aan HeaN82.
Njosnavelin aan Fopje.
ONTVANGERS:
moemoe van Fopje.
Njosnavelin van HeaN82.
HeaN82 van rulerofdeath.
Fopje van Njosnavelin.
Was supertof allemaal jaquote:Op vrijdag 8 januari 2016 00:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
En we zijn rond. Bedankt voor de inzet allemaal en tot volgend jaar.
Ja, lijkt me leuk!quote:Op vrijdag 8 januari 2016 22:47 schreef moemoe het volgende:
[..]
Je bent van harte welkom om volgend jaar ook mee te CREëren.
Op zich is dat niet eens zo'n gekke planning.quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:21 schreef Moira. het volgende:
Van Sinterklaassurprises naar Nieuwjaarssurprises
quote:Op vrijdag 8 januari 2016 23:42 schreef rulerofdeath het volgende:
moemoe nog bedankt voor de organisatie. en wil volgend jaar wel weer mee doen
You're welcomequote:
Overzicht, nice!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 00:48 schreef Moira. het volgende:
UPDATE 8/1/2016
GEVERS:
Fopje aan moemoe.
HeaN82 aan Njosnavelin.
rulerofdeath aan HeaN82.
Njosnavelin aan Fopje.
ONTVANGERS:
moemoe van Fopje.
Njosnavelin van HeaN82.
HeaN82 van rulerofdeath.
Fopje van Njosnavelin.
Even moemoe's update vervangen met linkjes naar de posts en zal die in de OP zetten, voor de terugkijker
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |