Gezellig!quote:Op zondag 29 november 2015 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Tof
Ik wil wel meedoen maar ben geen vaste ONZ-bezoeker, kwam hier ook maar via CRE terecht.
Leukquote:Op zondag 29 november 2015 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Tof
Ik wil wel meedoen maar ben geen vaste ONZ-bezoeker, kwam hier ook maar via CRE terecht.
Met het huidige aantal deelnemers kan dat best, moeten er wel lootjes getrokken wordenquote:
Een vaas en het inpakken en versturen daarvan kost ook geldquote:Op donderdag 10 december 2015 22:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor babe, maar dit lijkt me vrij goedkoop.
Dat rekende ik sowieso niet mee, omdat ik ervan uitging dat geen enkel postkantoor dit wilde aannemen.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een vaas en het inpakken en versturen daarvan kost ook geld
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Iedereen nog in?quote:
quote:
quote:
Doen jullie ook nog mee? Laatste kansquote:
Pssh, gewoon goed inpakken. Eerst wat Febreze enzo.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat rekende ik sowieso niet mee, omdat ik ervan uitging dat geen enkel postkantoor dit wilde aannemen.
Ik vind het best wel tof en ik heb getwijfeld, maar ik doe het toch niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:11 schreef Moira. het volgende:
Doen jullie ook nog mee? Laatste kans
Even goede vriendenquote:Op donderdag 10 december 2015 22:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind het best wel tof en ik heb getwijfeld, maar ik doe het toch niet.
Ik heb de afgelopen tijd zoveel gefreubelt dat ik er even klaar mee ben
Ja, de persoon die mij trekt hoeft alleen een digitale surprise te maken.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Iedereen nog in?
[..]
[..]
[..]