SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.UPDATE 8/1/2016
GEVERS:
Fopje aan moemoe.
HeaN82 aan Njosnavelin.
johannes_vermeer aan Moirapoly.
rulerofdeath aan HeaN82.
Njosnavelin aan Fopje.
Moirapoly aan rulerofdeath.
moemoe aan johannes_vermeer.
ONTVANGERS:
moemoe van Fopje.
Njosnavelin van HeaN82.
Moirapoly van johannes_vermeer.
HeaN82 van rulerofdeath.
Fopje van Njosnavelin.
rulerofdeath van Moirapoly.
johannes_vermeer van moemoe.
[ Bericht 3% gewijzigd door Moira op 09-01-2016 00:50:00 ]Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
Dat hoeft heul nietquote:Op zaterdag 14 november 2015 18:17 schreef Moira. het volgende:
Nice niceIk denk dat ik dit jaar moet passen
Misschien dat Mono wel weer mee gaat doen
moemoequote:Op dinsdag 17 november 2015 02:31 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat hoeft heul niet.
Het is een SinterKerstenNieuw-editie met 28 december als uiterste inleverdatum.
Genoeg tijd om een nieuwjaars(wens)gedichtje te CREëren.
#projectSKN
Ja vooruit, alsjij me een beetje wilt helpen met de creabea meuk.quote:Op zaterdag 14 november 2015 18:17 schreef Moira. het volgende:
Nice niceIk denk dat ik dit jaar moet passen
Misschien dat Mono wel weer mee gaat doen
Ik wil wel in een vaas schijten.quote:Op woensdag 18 november 2015 15:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja vooruit, alsjij me een beetje wilt helpen met de creabea meuk.
quote:
Nou, dan is de keuze zo gemaakt lijkt me?quote:Op donderdag 19 november 2015 23:44 schreef Saisai het volgende:
O dit topic is nog heul niet lang, ben al klaar met lezen moemoe!
Fokker89 vindt dit vast ook leuk!quote:Op donderdag 19 november 2015 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik wil wel meedoen.
Ik heb gehoord dat dit érg leuk is.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 00:19 schreef rulerofdeath het volgende:
Met dank aan moemoe: ik meldt mij ovvizieel aan
Volgens mij biedt https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/parcelshop een soortgelijke service aanquote:Op vrijdag 20 november 2015 00:40 schreef HeaN82 het volgende:
Volgens mij kan je via https://www.kiala.nl/c2c/verzending-particulier anoniem pakjes verzenden naar een afhaalpunt.
De kosten zijn 3,95.
[ afbeelding ]
Volgens mag Voornaam en Naam verzonnen zijn.
Alleen het e-mailadres moet wel bestaan, voor track and trace. Maar een anoniem e-mailadres is zo aangemaakt.
Ik heb deze service alleen nog niet getest, dus ik weet niet of het werkt.
Ik ga alvast bidden dat jullie mij lotenquote:Op vrijdag 20 november 2015 08:21 schreef Moira. het volgende:
Zet ons er maar in als Moirapoly, doen Mono en ik samen
Zeker weten?quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga alvast bidden dat jullie mij loten.
quote:
ben je zo gelovig?quote:Op vrijdag 20 november 2015 08:23 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik ga alvast bidden dat jullie mij loten.
Gezellig!quote:Op zondag 29 november 2015 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Tof
Ik wil wel meedoen maar ben geen vaste ONZ-bezoeker, kwam hier ook maar via CRE terecht.
Leukquote:Op zondag 29 november 2015 18:14 schreef Njosnavelin het volgende:
Tof
Ik wil wel meedoen maar ben geen vaste ONZ-bezoeker, kwam hier ook maar via CRE terecht.
Met het huidige aantal deelnemers kan dat best, moeten er wel lootjes getrokken wordenquote:
Een vaas en het inpakken en versturen daarvan kost ook geldquote:Op donderdag 10 december 2015 22:07 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor babe, maar dit lijkt me vrij goedkoop.
Dat rekende ik sowieso niet mee, omdat ik ervan uitging dat geen enkel postkantoor dit wilde aannemen.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Een vaas en het inpakken en versturen daarvan kost ook geld
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Iedereen nog in?quote:
quote:
quote:
Doen jullie ook nog mee? Laatste kansquote:
Pssh, gewoon goed inpakken. Eerst wat Febreze enzo.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:11 schreef moemoe het volgende:
[..]
Dat rekende ik sowieso niet mee, omdat ik ervan uitging dat geen enkel postkantoor dit wilde aannemen.
Ik vind het best wel tof en ik heb getwijfeld, maar ik doe het toch niet.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:11 schreef Moira. het volgende:
Doen jullie ook nog mee? Laatste kans
Even goede vriendenquote:Op donderdag 10 december 2015 22:39 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ik vind het best wel tof en ik heb getwijfeld, maar ik doe het toch niet.
Ik heb de afgelopen tijd zoveel gefreubelt dat ik er even klaar mee ben
Ja, de persoon die mij trekt hoeft alleen een digitale surprise te maken.quote:Op donderdag 10 december 2015 22:11 schreef Moira. het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Iedereen nog in?
[..]
[..]
[..]
Doen jullie ook nog mee? Laatste kans
Sint en piet zaten te denken...quote:Op zondag 27 december 2015 21:43 schreef moemoe het volgende:
Ik heb bijna alles af. Het gedicht is nog even een uitdaging.
Jaquote:Op zondag 27 december 2015 21:49 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oh boi.
Kom je stoute FOK!kers ophalen?
Ik ben benieuwdquote:Op zondag 27 december 2015 22:32 schreef Sinterkerstennieuw2015 het volgende:
[..]
Hallo Njosnavelin......![]()
Ik heb iets voor je......
Haha, hij is tof!quote:
En dat bracht mij bij deze surprisequote:Hallo Njosnavelin,
Hier is je surprise (link).
Op deze website staan 27 cadeautjes, pak ze uit en verzamel de cijfers, letters of andere tekens die er in zitten.
Maar let op, nog niet alle cadeautjes zijn gevuld, dus kom regelmatig kijken of je weer iets mag uitpakken.
In sommige cadeautjes zit emo.gif verstopt, hier hoef je niks mee te doen.
Stuur mij de code als je die compleet heb.
Als de code goed is, dan krijg je van mij het laatste deel van de code via de email.
Succes,
Vr Gr,
Sinterkerstennieuwman.
Leuk, leukquote:Op maandag 28 december 2015 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, hij is tof!
Ik kreeg net dit mailtje:
[..]
En dat bracht mij bij deze surprise
[ afbeelding ]
Tot nu toe 3 letters gevonden.. ik hou jullie op de hoogte
Spannond heurrrrrquote:Op dinsdag 29 december 2015 16:18 schreef moemoe het volgende:
Ik heb een pakketje ontvangen.....!
Meer info volgt snel.
Wat tofquote:Op maandag 28 december 2015 21:56 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Haha, hij is tof!
Ik kreeg net dit mailtje:
[..]
En dat bracht mij bij deze surprise
[ afbeelding ]
Tot nu toe 3 letters gevonden.. ik hou jullie op de hoogte
Nice!!quote:Op dinsdag 29 december 2015 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Inmiddels heb ik alle virtuele cadeautjes uitgepakt en de uiteindelijke code ontvangen - die goed is voor een bon van 5 euro op bol.com![]()
Bedankt![]()
Deze crosspost wilde ik jullie niet onthouden.quote:Op dinsdag 29 december 2015 22:29 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn surprise voor het ONZ surprisetopic is bijna klaar. Moemoe is straks trots op mij
Sjongejonge, een echte moemoe koe! Collectors item hoorquote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef moemoe het volgende:
Het uitpakken van mijn surprise middels een vlog.
Ik ben er dan ook erg blij meequote:Op woensdag 30 december 2015 02:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Sjongejonge, een echte moemoe koe! Collectors item hoor
Aaah tofquote:Op dinsdag 29 december 2015 23:46 schreef Njosnavelin het volgende:
Inmiddels heb ik alle virtuele cadeautjes uitgepakt en de uiteindelijke code ontvangen - die goed is voor een bon van 5 euro op bol.com![]()
Bedankt![]()
Een echte moemoekoequote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef moemoe het volgende:
Wat tofquote:Op woensdag 30 december 2015 00:29 schreef moemoe het volgende:
quote:Op woensdag 30 december 2015 12:22 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
http://sinterkerstennieuw2015.esy.es/
Wat een pakketquote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Moira. het volgende:
Onze Sint kwam eigenhandig een pakje brengen
Eens kijken of jullie aan de hand van het prachtige gedicht kunnen raden wie het is
(Uiteraard is de achtergrond voor de foto's strategisch en doordacht gekozen.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danku SinterklaasjeMono heeft er gelijk een opengetrokken
![]()
quote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Moira. het volgende:
Eens kijken of jullie aan de hand van het prachtige gedicht kunnen raden wie het is
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Graag gedaan jongensquote:Op woensdag 30 december 2015 14:21 schreef Monopoly het volgende:
Sinterklas was gul dit jaarOndanks dat ik een stoute jongen ben geweest
Bedankt heldklaas
Dan had het nog moemoe kunnen zijnquote:Op woensdag 30 december 2015 17:44 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wat een pakket![]()
Mooi gedicht ook, het woord isketch verraadt al snel van wie het komt
Heel erg leuk gedaanquote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |