Witte rijst, altijd handig om te hebben!quote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Moira. het volgende:
Onze Sint kwam eigenhandig een pakje brengen
Eens kijken of jullie aan de hand van het prachtige gedicht kunnen raden wie het is
(Uiteraard is de achtergrond voor de foto's strategisch en doordacht gekozen.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danku SinterklaasjeMono heeft er gelijk een opengetrokken
![]()
Binnenkort thee drinken bij Njosnavelinquote:Op woensdag 30 december 2015 19:15 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik heb mijn cadeaubon trouwens al meteen gebruikt voor korting op een waterkoker
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat het tegenvallende gevoel verdwijnt zodra je je eigen surprise opent..quote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef rulerofdeath het volgende:
het valt me wel een beetje tegen wat ik mezelf op de hals heb gehaald. maar het lijkt erop dat ik alleen nog maar gedichten moet maken.
Wat een enorm pakket en dan dat gedicht van 4 pagina's... Awesomequote:Op woensdag 30 december 2015 14:16 schreef Moira. het volgende:
Onze Sint kwam eigenhandig een pakje brengen
Eens kijken of jullie aan de hand van het prachtige gedicht kunnen raden wie het is
(Uiteraard is de achtergrond voor de foto's strategisch en doordacht gekozen.)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Danku SinterklaasjeMono heeft er gelijk een opengetrokken
![]()
Binnenkort nasi eten bij Moirapolyquote:Op woensdag 30 december 2015 22:42 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Witte rijst, altijd handig om te hebben!
[..]
Binnenkort thee drinken bij Njosnavelin
Laat iedereen het lekker op zijn of haar manier doen. Ik heb vanaf het begin aangegeven dat knutselen niet mijn ding is, maar dat ik dichten wel leuk vind. Zulk soort opmerkingen vind ik van geen klasse getuigen.quote:Op donderdag 31 december 2015 00:54 schreef rulerofdeath het volgende:
het valt me wel een beetje tegen wat ik mezelf op de hals heb gehaald. maar het lijkt erop dat ik alleen nog maar gedichten moet maken.
dit gaat over mezelf. Ik dacht dat ik zo iets in mekaar zou flansen, maar dat viel tegen.quote:Op donderdag 31 december 2015 06:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Binnenkort nasi eten bij Moirapoly
[..]
Laat iedereen het lekker op zijn of haar manier doen. Ik heb vanaf het begin aangegeven dat knutselen niet mijn ding is, maar dat ik dichten wel leuk vind. Zulk soort opmerkingen vind ik van geen klasse getuigen.
Zo had ik jouw opmerking ook begrepen. Johannes meteen in de verdediging, ahquote:Op donderdag 31 december 2015 12:00 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
dit gaat over mezelf. Ik dacht dat ik zo iets in mekaar zou flansen, maar dat viel tegen.
Ik heb niks aan te merken op iemand.
quote:Op donderdag 31 december 2015 13:53 schreef HeaN82 het volgende:
Ik heb ook mijn surprise gehad, super leuk!
FF pics uppen.
graag gedaan.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:00 schreef HeaN82 het volgende:
rulerofdeathrulerofdeath heeft voor mij een spelletje gemaakt!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bedankt rulerofdeathrulerofdeath, leuk gedaan!![]()
Ziet er cool uit! Nice, ruler.quote:Op donderdag 31 december 2015 14:00 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hmm, ik zie dat ik daar week heb staan, dat had maand moeten zijnquote:Op donderdag 31 december 2015 14:19 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ziet er cool uit! Nice, ruler.
De Duitsers in de lucht![]()
.
Het is dat je het zegt...quote:Op donderdag 31 december 2015 14:30 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
hmm, ik zie dat ik daar week heb staan, dat had maand moeten zijn
Heel erg vet gedaan rulerquote:Op donderdag 31 december 2015 14:00 schreef HeaN82 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha wauw, da's echt briljant jaquote:Op donderdag 31 december 2015 15:08 schreef Fopje het volgende:
Het pakketje (spannond!)
[ afbeelding ]
Uitgepakt: (wuuuuut)
[ afbeelding ]
Een bol.com bon van 5 euro! En een Doosje "Fopje's Memory"???
Gewoon het enige echte originele Fopje Memory Spel! Helemaal in Fopje style!De plaatjes slaan op topics die ik heb gemaakt of in gereageerd heb in 2015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk met Formule1 (Het spel/Verstappen/schaalmodellen) en de handcreme vanwege mijn gruwelijk droge handen. Echt leuk verzonnen, heel tof!
Heel erg bedankt sinterkerstennieuwklaasman! Ik vind het echt supergruwelijk verzonnen en gemaakt.
Wie o wie was hier verantwoordelijk voor?
Mooi en origineel ideequote:Op donderdag 31 december 2015 15:08 schreef Fopje het volgende:
Het pakketje (spannond!)
[ afbeelding ]
Uitgepakt: (wuuuuut)
[ afbeelding ]
Een bol.com bon van 5 euro! En een Doosje "Fopje's Memory"???
Gewoon het enige echte originele Fopje Memory Spel! Helemaal in Fopje style!De plaatjes slaan op topics die ik heb gemaakt of in gereageerd heb in 2015
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Natuurlijk met Formule1 (Het spel/Verstappen/schaalmodellen) en de handcreme vanwege mijn gruwelijk droge handen. Echt leuk verzonnen, heel tof!
Heel erg bedankt sinterkerstennieuwklaasman! Ik vind het echt supergruwelijk verzonnen en gemaakt.
Wie o wie was hier verantwoordelijk voor?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |