quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:06 schreef Fylax het volgende:
[..]
Je zou zelf ook draaien!!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Ook goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(she/her)
Zeker.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Kun je mooi een frikandelbroodje met redbull kopen.
Dit niet elke week doen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Heb vandaag voor het eerst in mijn leven een broodje kroket gegeten.
Was lekker.
Je hebt je record broodjes frikandel eten verbroken?quote:
Dit meen je niet.. Wat voor kroket?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:10 schreef Mani89 het volgende:
Heb vandaag voor het eerst in mijn leven een broodje kroket gegeten.
Was lekker.
Wielrenners moeten daar wel een beetje op letten he.quote:
Zo eentje uit de frituur, op een pistolet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit meen je niet.. Wat voor kroket?
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Je hebt je record broodjes frikandel eten verbroken?
Ik mag toch hopen een goedkope, die van Dobben ed is niet te vreten.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:11 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dit meen je niet.. Wat voor kroket?
Wut? Niet eens op een zacht broodje?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo eentje uit de frituur, op een pistolet.
Ik woon op 500 meter afstand van een McDonalds.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef Fylax het volgende:
Niet elke dag naar de McDonalds gaan zoals ik al 11 dagen doe.
Perfect eigen merk...zit meeste vlees in.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen een goedkope, die van Dobben ed is niet te vreten.
Perfect toch?quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef Uccie het volgende:
[..]
Perfect eigen merk...zit meeste vlees in.
ik 368 meter. kom hatenquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik woon op 500 meter afstand van een McDonalds.
Doe niet zo fucking bijdehand joh! Ik kreeg gewoon de keuze, zacht broodje is voor heterofielen.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:12 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wut? Niet eens op een zacht broodje?
En vrouwenquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:13 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe niet zo fucking bijdehand joh! Ik kreeg gewoon de keuze, zacht broodje is voor heterofielen.
Hij heeft wel een selfie gezien van mijquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:13 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Yoki, dat hij zo vrolijk is ineens.
Hij wel...quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij heeft wel een selfie gezien van mij
Was een hele oude.quote:
Duh, welk merk? Ik ga altijd voor Kwekkeboom. Al is Ad van Geloven ook wel goed. En het moet natuurlijk op een zacht bolletje ipv een pistolet.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:11 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Zo eentje uit de frituur, op een pistolet.
quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Duh, welk merk? Ik ga altijd voor Kwekkeboom. Al is Ad van Geloven ook wel goed. En het moet natuurlijk op een zacht bolletje ipv een pistolet.
Oh zo, ja nee, ik had het van de snackbar. Dus het kan ook gewoon een gefrituurde paardenlul kunnen zijn.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Duh, welk merk? Ik ga altijd voor Kwekkeboom. Al is Ad van Geloven ook wel goed. En het moet natuurlijk op een zacht bolletje ipv een pistolet.
Laten we hopen dat Elfletterig nog even niet gefrituurd wordt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:16 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh zo, ja nee, ik had het van de snackbar. Dus het kan ook gewoon een gefrituurde paardenlul kunnen zijn.
Uccie.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:17 schreef Mani89 het volgende:
En er is niks lekkerders dan een pistolet.
Ja, wat is er Fokker?quote:
Ik ben 1x van mijn schoenen gevallen...dat hoef je verder niet door te vertellen hoorquote:Op vrijdag 11 december 2015 22:17 schreef Fokker89 het volgende:
Nou ben ik ook wel weer klaar, straks gaat ze nog naast haar schoenen lopen.
Alsof iemand daar nog van opkijkt.quote:Op vrijdag 11 december 2015 22:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben 1x van mijn schoenen gevallen...dat hoef je verder niet door te vertellen hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |