Hier niet, maar ik zie hem regelmatig raging through the topics.quote:Op zondag 13 december 2015 03:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Elflettering is zo madpanda dat hij hier al een maand niet heeft gepost.

Hebben we toch iets gemeen.quote:

Misschien moet jij hem even lokquoten hier.quote:Op zondag 13 december 2015 03:37 schreef Impressme het volgende:
[..]
Hier niet, maar ik zie hem regelmatig raging through the topics.

Ff mijn mond leegeten, nootjesquote:

Mwah, het is nog vreemder dat jij denkt dat ik hem kan lokken.quote:Op zondag 13 december 2015 03:40 schreef Specularium het volgende:
Ik typte bijna hoer, dat was raar geweest.

Jij hebt tetten, wij niet.quote:Op zondag 13 december 2015 03:43 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mwah, het is nog vreemder dat jij denkt dat ik hem kan lokken.

Jij vind Fylax toch leuk?quote:

Misschien vindt hij jou nog aardig omdat jij niks hatelijks over Imagine hebt gezegd.quote:Op zondag 13 december 2015 03:43 schreef Impressme het volgende:
[..]
Mwah, het is nog vreemder dat jij denkt dat ik hem kan lokken.

Bewijs?quote:

Imagine? Omg, welk een beerput zit ik in?quote:Op zondag 13 december 2015 03:44 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien vindt hij jou nog aardig omdat jij niks hatelijks over Imagine hebt gezegd.

Ik moest lachen
  Ik moest lachen

Het is allemaal de schuld van John Lennon.quote:Op zondag 13 december 2015 07:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er een reden dat Elfletterig doet alsof hij hier niet meeleest?

Morgen wordt Pjo een jaar.quote:Op zondag 13 december 2015 07:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is er een reden dat Elfletterig doet alsof hij hier niet meeleest?

Bizar dat elf daar zo boos om wordt.quote:

quote:Op zondag 13 december 2015 11:40 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Bizar dat elf daar zo boos om wordt.

Een medium pizza met een helft Veggi plus Spaanse pepers en een helft Tonnoquote:Op zondag 13 december 2015 18:47 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb zelden zoveel jaloezie in me gevoeld
 .
.

Oke dat gevoel is dus weer overquote:Op zondag 13 december 2015 18:50 schreef moemoe het volgende:
[..]
Een medium pizza met een helft Veggi plus Spaanse pepers en een helft Tonno.

Dit ben ik wel met je eens.quote:Op zondag 13 december 2015 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke dat gevoel is dus weer over
Wat is tonijn ranzig op een pizza.

Als ik hem hoor ook. Die man is echt een enorme penis.quote:Op zondag 13 december 2015 18:55 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik ook regelmatig als ik hem zie.

You're kidding, right?quote:Op zondag 13 december 2015 19:07 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik me nog mag aanmelden, dat wil ik ook wel.

Op zich was mijn vorige bestelling lekkerder. Dat was een pizza Funghi met gedroogde vijgen, kip en verse tomaat.quote:Op zondag 13 december 2015 18:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Oke dat gevoel is dus weer over
Wat is tonijn ranzig op een pizza.

Okee, want je was eigenlijk te laat.quote:

pls.quote:Op zondag 13 december 2015 19:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Okee, want je was eigenlijk te laat.
Dan had ik Specularium waarschijnlijk gevraagd om ook mee te doen en dan hadden jullie gewoon elkaar geloot.

Want ik doe mee aan dit soort dingen.quote:Op zondag 13 december 2015 19:36 schreef moemoe het volgende:
[..]
Okee, want je was eigenlijk te laat.
Dan had ik Specularium waarschijnlijk gevraagd om ook mee te doen en dan hadden jullie gewoon elkaar geloot.

quote:
Perfect koppel. Dat zie je meteen.quote:Op zondag 13 december 2015 19:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Want ik doe mee aan dit soort dingen.

Weet jij nu wie iedereen heeft? Doe je zelf nog mee?quote:Op zondag 13 december 2015 19:41 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Perfect koppel. Dat zie je meteen.

Ja, ik heb de lootjes verdeeld en doe zelf ook nog mee.quote:Op zondag 13 december 2015 21:16 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Weet jij nu wie iedereen heeft? Doe je zelf nog mee?

Spannend.quote:Op zondag 13 december 2015 21:18 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ja, ik heb de lootjes verdeeld en doe zelf ook nog mee.

Ja jij doet niet mee dus dan is er niks spannends aan.quote:

Ik doe liever wat anders spannends.quote:Op zondag 13 december 2015 22:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja jij doet niet mee dus dan is er niks spannends aan.

En van John Lennon.quote:Op maandag 14 december 2015 09:43 schreef Kentoet het volgende:
Mensen die klonen houden ook bijna altijd van toneel en musicals.

xhamster.comquote:Op maandag 14 december 2015 18:12 schreef Njosnavelin het volgende:
Geen DWDD meer vanavond, wat kijken we dan?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |