En dan wordt er iemand boos omdat ik donderdagavond niet mee wil naar Haarlem voor onze teamontwikkeling. Alsof ik niks beters te doen hebquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:01 schreef Fera het volgende:
[..]
Kan ook tussen mijn oren zitten hoor, ik weet het niet.
Damn.Wel een hoop saai kutwerk volgens mij. Al vraag ik me wel af hoe rapportvergaderingen gaan. Al maak ik dat waarschijnlijk spannender in mijn hoofd dan het daadwerkelijk is.
Jij wacht ook op Air?quote:
Stuk of 160.quote:
In hoeverre ken je zoveel mensen goed genoeg om er iets zinnigs over te zeggen?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En dan wordt er iemand boos omdat ik donderdagavond niet mee wil naar Haarlem voor onze teamontwikkeling. Alsof ik niks beters te doen heb
Ja, vergaderingen zijn niet zo boeiend hoor. Gewoon bespreken wie wat kan en wat die niet kan. Wat heb je geprobeerd, wat werkt, wat niet, wat kan er beter. Plus eerste advies voor volgend jaar qua niveau.
[..]
Jij wacht ook op Air?
[..]
Stuk of 160.
Niet allemaal. Maar over het algemeen ken je de probleemleerlingen beter omdat je daar meer tijd aan besteed.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In hoeverre ken je zoveel mensen goed genoeg om er iets zinnigs over te zeggen?
Ik heb dat altijd als ik probeer te hosselen en word afgewezen.quote:
Dan zou het geen deja vu moeten zijn/worden :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niet allemaal. Maar over het algemeen ken je de probleemleerlingen beter omdat je daar meer tijd aan besteed.
Als een kader leerling cijfers scoort die goed genoeg zijn om naar kader te mogen, dan wordt er niet lang bij stil gestaan uiteraard.
[..]
Ik heb dat altijd als ik probeer te hosselen en word afgewezen.
Time changes everythingquote:
Die mensen blijven hangen, jammer voor zequote:Op dinsdag 24 november 2015 21:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn zo tijdloos dat ze vijftien jaar dezelfde grapjes maken.
Ik ben wel minder sociaal gehandicapt dan 10 jaar geleden. Dat scheelt.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan zou het geen deja vu moeten zijn/worden :$
Learn and adapt jwz
Zo sociaal gehandicapt heb ik je nooit gevonden iig. Volgens mij vertel je jezelf dat teveelquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben wel minder sociaal gehandicapt dan 10 jaar geleden. Dat scheelt.
10 jaar geleden stond ik zo te trillen toen ik iemand wilde vertellen dat ik haar leuk vond, dat het pijn deed.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo sociaal gehandicapt heb ik je nooit gevonden iig. Volgens mij vertel je jezelf dat teveel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ouwe lul ben je ook.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:48 schreef HostiMeister het volgende:
10 jaar geleden had ik er al 5 jaar HBO op zitten
Voor werk of vakantie?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:47 schreef HostiMeister het volgende:
Zo... net ff een reis geboekt naar Orlando
Hey, ik ook niet. Boksquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik had toen nog niet eens gemenstrueerd
Vakantie, 9 daagjes met een maatje, met auto. Van Orlando naar Miamiquote:
Lekkerrrr.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:49 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Vakantie, 9 daagjes met een maatje, met auto. Van Orlando naar Miami
Ik ook niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ik al welquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:49 schreef Lokasenna het volgende:
Koop xbox, kunnen we samen Minecraft spelen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:52 schreef FrauMilena het volgende:
Ik zie een geinig spelletje maar
1. Ik raak m'n ps3 maar 1x in de 6-12 maanden aan
2. ik heb geen vrienden om mee te spelen
Wtfquote:
Minecraft is alleen okay op de pc.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Koop xbox, kunnen we samen Minecraft spelen.
Hahaha, genant. Ik had het eerst geprobeerd geheim te houden voor mijn moeder ofzo, weet niet echt meer waarom eigenlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:56 schreef Fripsel het volgende:
Wn mijn moeder ging het aan heel de familie vertellenik heb ook echt kotsen van de pijn menstruaties gehad. Blij dat dat niet meer is
Dacht je dat het tijd was om uitgehuwelijkt te worden?quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hahaha, genant. Ik had het eerst geprobeerd geheim te houden voor mijn moeder ofzo, weet niet echt meer waarom eigenlijk.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht je dat het tijd was om uitgehuwelijkt te worden?
Gewoon pech. Was ook al vroeg lang. In groep 8 was ik 1m73quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:57 schreef FrauMilena het volgende:
Was je zo'n dikkerdje dan of gewoon pech?
Je kent zequote:Op dinsdag 24 november 2015 21:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht je dat het tijd was om uitgehuwelijkt te worden?
Ah ok, toen was ik nog in de 1.6x. Zo lievquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:59 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Gewoon pech. Was ook al vroeg lang. In groep 8 was ik 1m73Ik heb me wel altijd groot en lomp gevoeld.
Ik begon toen net op de universiteit...quote:Op dinsdag 24 november 2015 21:52 schreef artelligence het volgende:
10 jaar geleden ging ik net naar het HBO.
Nerdje.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik begon toen net op de universiteit...
Ik had zo mee kunnen spelen in revenge of the nerdsquote:
Aaah de universiteit, de tijd van dronken rondneuken met vrouwen zonder naam of gezichtquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Ik begon toen net op de universiteit...
Nee, dat was het hbo.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah de universiteit, de tijd van dronken rondneuken met vrouwen zonder naam of gezicht![]()
Toch?
Wow dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Tof, reis is geboekt krijg ik net door, fucking steal man. 320 euro naar florida voor 9 dagen inclusief huurauto. Absurd
Damn... Toen was je ook al oud zegquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:48 schreef HostiMeister het volgende:
10 jaar geleden had ik er al 5 jaar hbo op zitten
p.p. excl overnachting of wat?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Tof, reis is geboekt krijg ik net door, fucking steal man. 320 euro naar florida voor 9 dagen inclusief huurauto. Absurd
Yequote:Op dinsdag 24 november 2015 22:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
p.p. excl overnachting of wat?
He WT, ouwe reus van me.quote:
Dat is inderdaad spotgoedkoopquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking ancient. Je weet zelf.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Damn... Toen was je ook al oud zeg!
Nice!quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kwam mijn ex in de introweek tegen en heb mijn hele studietijd een relatie met haar gehad, dus ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah de universiteit, de tijd van dronken rondneuken met vrouwen zonder naam of gezicht![]()
Toch?
Tien jaar geleden was ik braafjes getrouwd met een ex playmatequote:Op dinsdag 24 november 2015 22:19 schreef ElDinosaur het volgende:
10 jaar geleden was ik bijna klaar met HBO.
Jij bent ook al zo oud?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:19 schreef ElDinosaur het volgende:
10 jaar geleden was ik bijna klaar met HBO.
Jij neukt ook rond met vrouwen zonder gezicht?quote:
Oh, vrouwen, nee.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Jij neukt ook rond met vrouwen zonder gezicht?
Ja, vast.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gerijpt noemen we dat, jong blaadje van me.
Dat zou een reden voor mij zijn om een schurfthekel aan haar te hebben retrospectief bezienquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kwam mijn ex in de introweek tegen en heb mijn hele studietijd een relatie met haar gehad, dus ik zou het niet weten
Klinkt als een goede horrorfilm.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Jij neukt ook rond met vrouwen zonder gezicht?
Dus je prime fucking years vastgezeten in een relatie, verklaart een hoop dit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kwam mijn ex in de introweek tegen en heb mijn hele studietijd een relatie met haar gehad, dus ik zou het niet weten
Doet me denken aan Ich Seh Ich Sehquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een goede horrorfilm.
Of misschien huurmoordenaars uit Braavos.
Si.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef Fripsel het volgende:
Dus eigenlijk is dit gewoon de bejaardensoos
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, dus dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit klinkt goed. Ik zal morgen eens kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doet me denken aan Ich Seh Ich Seh
[ afbeelding ]
Is dat zo? Tja, ik weet niet of het anders wellicht anders gelopen was. Het verleden is het verleden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus je prime fucking years vastgezeten in een relatie, verklaart een hoop dit.
Jup. Alleen de mannen zijn hier belachelijk oud, lopen ook nog genoeg kindermeisjes rond hier, altijd heel gevaarlijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef Fripsel het volgende:
Dus eigenlijk is dit gewoon de bejaardensoos
Ik ben volwassen ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Alleen de mannen zijn hier belachelijk oud, lopen ook nog genoeg kindermeisjes rond hier, altijd heel gevaarlijk
Had ik dat niet bij Lokje neergelegd?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He WT, ouwe reus van me.
Wanneer gaan jij en Lokje nou vissalon eten?
Ik ben niet haatdragend en gun haar ergens het geluk. Al heb ik haar regelmatig vervloekt, afgelopen weekend nog zelfs.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou een reden voor mij zijn om een schurfthekel aan haar te hebben retrospectief bezien
pehehe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben volwassen ja.En Fripsel ook
Ik kan vrijdag de 11e denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ik dat niet bij Lokje neergelegd?
Als een minder behaarde net zo knappe tweelingbroer van mij. Al heeft dino de goede ogen geerft.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, dus dat.
Je moederquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kind van negen denkt zelf ook dat het al groot en volwassen is
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Als een minder behaarde net zo knappe tweelingbroer van mij. Al heeft dino de goede ogen geerft.
Ach lieverd toch.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben volwassen ja.En Fripsel ook
Is een tricky dagje hoor. We zouden romantisch het kerstdiner kunnen doen? Normaal pak ik dan een McDonaldsje op de 25e.quote:
Ja ja ja. Is goed hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In jaren wel, godverrrrrdomme.
Ghehe opaatje wil slapenquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom beginnen al die wijven na half 11 ineens berichten te sturen.
Doe dat ff lekker wat eerder ofzo.
Je bedoelt toch niet Through the Fire and Flames hè?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek een liedje, maar weet de naam, titel en tekst niet meer.
Struggles.
Is powermetal uit begin 2000 en was enige bekende liedje van de band. Iets met thunder ofzo. Ik ben dement.
25e ben ik denk ik bij Kaneel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is een tricky dagje hoor. We zouden romantisch het kerstdiner kunnen doen? Normaal pak ik dan een McDonaldsje op de 25e.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek een liedje, maar weet de naam, titel en tekst niet meer.
Struggles.
Is powermetal uit begin 2000 en was enige bekende liedje van de band. Iets met thunder ofzo. Ik ben dement.
Nee, die muziek heb ik allemaal wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Through the Fire and Flames hè?
Hoe dan ook, hier wat om het mee te vervangen:
Dude, what?quote:
Dit is zo ons tijdperkquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dude, what?
Maar deed me denken aan deze
Baby metalquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dude, what?
Maar deed me denken aan deze
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:50 schreef FrauMilena het volgende:
Ik houd absoluut niet van metal, deze ''baby metal'' is wel het maximale wat ik kan handelen.
Die twisted Japanse shit heeft zo'n hoog pedo gehalte, net zoals zoveel in Japanquote:
Neem ik je dan ook helemaal nergens kwalijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:50 schreef FrauMilena het volgende:
Ik houd absoluut niet van metal, deze ''baby metal'' is wel het maximale wat ik kan handelen.
Hij heeft nog een beetje last van een bepaalde twd episode, gaat wel over.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trek je maar niks van die zuurpruim aan hoor
Ben niet zuur. Ben hartstikke blij johquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trek je maar niks van die zuurpruim aan hoor
Wist niet dat je aan het daten was?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben niet zuur. Ben hartstikke blij joh
Net reis geboekt naar Amerika, morgen weer een bak geld op mijn rekening, vrijdag en zaterdag een super toffe tweede date met een geweldige dame, en dan ga ik ook nog lekker cocktails doen ook nog.
Je vergeet mijn gehuil aanhoren op whatsapp.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net reis geboekt naar Amerika, morgen weer een bak geld op mijn rekening, vrijdag en zaterdag een super toffe tweede date met een geweldige dame, en dan ga ik ook nog lekker cocktails doen ook nog.
Omdat ik het lekker ambigu hou wat wel en niet waar isquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wist niet dat je aan het daten was?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Owquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik het lekker ambigu hou wat wel en niet waar is
Wow al gepromoveerd van snap naar WA?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je vergeet mijn gehuil aanhoren op whatsapp.Morgen wordt kak.
Vrijdag en zaterdag? Doe het goed of doe het niet zeker?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij is altijd al mijn WA hoertje geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wow al gepromoveerd van snap naar WA?
Doe het graag hoor, ukkiequote:Op dinsdag 24 november 2015 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij is altijd al mijn WA hoertje geweest.
Ik voel me op een of andere manier behoorlijk jelly nuquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij is altijd al mijn WA hoertje geweest.
Als ik jou daar gelukkig mee maak, prima.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Moet toch ergens mijn grote struggles kwijt.
Maar het IS dinsdag.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Het voelt alsof het voor altijd maandag zal zijn
Zoooo gelukkig. :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik jou daar gelukkig mee maak, prima.
Cub cunt huntingquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Faxie zit ook altijd achter de jonkies aan he.
Ah fijn. Laat dan ook maarquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zoooo gelukkig. :$
En gezien de dingen die ik vertel, hoeft echt niet hoor, Fax.
Nou wat dan? Is vaak toch heel random? Hoop ik.quote:
Haha zo, inderdaad. Sorryquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:25 schreef Harmankardon het volgende:
Het is ook zo verwarrend tegenwoordig, als zelfs Justin Bieber fatsoenlijke muziek begint te maken.
Wat een fucking treurnis.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / Nog nooit een relatie gehad 26
Hehe, ikeapost.
Dat berust puur op toevalquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Faxie zit ook altijd achter de jonkies aan he.
Mag hopen dat je het ook een beetje leuk vind verderquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nou wat dan? Is vaak toch heel random? Hoop ik.
En over onze roddelsessies komt niemand te weten natuurlijk.
Is het zo'n drama ja?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zoooo gelukkig. :$
En gezien de dingen die ik vertel, hoeft echt niet hoor, Fax.
Ik ook. Omdat het zo kansloos is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moest stiekem een beetje lachen.
Nog maar 22quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat berust puur op toeval
Hoe oud was jij ook alweer?
Goede kloon van Deezertje.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / Nog nooit een relatie gehad 26
Hehe, ikeapost.
Komt wel op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het is niet veel erger dan als jong meisje op oude kerels vallen
Niet doen alsof het niet zo is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag hopen dat je het ook een beetje leuk vind verder
Zo ondoorzichtig ook. Al zijn posts. Mijn god.quote:
Slijmbalquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet doen alsof het niet zo is.Favoriete fokkert.
quote:
Ja joh.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Maar je snapt toch zeker zelf ook wel dat ik voor srs dingen naar mn bestie ga (incl starbucks) of mijn mama.
Gewoon over vanalles en nog watquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:38 schreef FrauMilena het volgende:
En Fax, waar zou je het over willen hebben in vredesnaam.
Ik kan me voorstellen dat je op jonge meiden valt lichamelijk maar mijn god wat moet je na zeven maanden wippen met zo'n grietje, samen over school ouwehoeren, of over rijles, of over hoe stom haar vriendinnen wel niet zijn of voor de 12e keer een uitzet of een huisje samen kopen....tot je het dopje van de tandenpasta laat vallen en zij sneller is met oprapen omdat jij door je knieën gaat terwijl zij zich achteloos buktquote:
Leukquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je op jonge meiden valt lichamelijk maar mijn god wat moet je na zeven maanden wippen met zo'n grietje, samen over school ouwehoeren, of over rijles, of over hoe stom haar vriendinnen wel niet zijn of voor de 12e keer een uitzet of een huisje samen kopen....tot je het dopje van de tandenpasta laat vallen en zij sneller is met oprapen omdat jij door je knieën gaat terwijl zij zich achteloos bukt
Bovendien als zij dertig is mogen jullie samen gezellig naar jouw eerste prostaatonderzoekje en daarna naar de haarimplantkliniek, dol feestje
Misschien als Hosti me ooit geen aandacht meer geeft. Quality > quantityquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon over vanalles en nog watBeetje ouwehoeren enzo
quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Misschien als Hosti me ooit geen aandacht meer geeft. Quality > quantity
En Hosti is mijn quality atm.
Ben lekker bezig.
Vast niet nee, de slet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik begreep dat hij aan het daten is, dus straks heeft hij vast geen tijd meer voor je
Ja oppassen voor die Fax, die trekt alle info zo uit jequote:Op dinsdag 24 november 2015 23:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Sorry, zit wel lekke rin mn praatstoel zo.
Wat voor info?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja oppassen voor die Fax, die trekt alle info zo uit je![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja oppassen voor die Fax, die trekt alle info zo uit je![]()
Nee niet gaanquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat voor info?
Zal zo uit voorzorg maar gaan slapen dan
Ik ook, app je nog wel ff voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat voor info?
Je kent de faxsperience niet? Effectiever dan waterboarden op Guantánamo bay...quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat voor info?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Je kent de faxsperience niet? Effectiever dan waterboarden op Guantánamo bay...
Gewoon een por gevenquote:Op woensdag 25 november 2015 00:13 schreef Fripsel het volgende:
Omfg er word hier een heel bos omgekapt.
Nee eerst m'n oortjes met muziek in. Dan lief over z'n wang wrijven. Dan z'n hoofd in een andere houding leggen. Hem dan op z'n zei leggen. Dan gaan porren en dan heel zielig vragen of hij ajb op de bank wil gaan liggen.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een por geven
Vanavond bij een optreden zat ook iemand gigantisch te snurken
Wat een gedoe zegquote:Op woensdag 25 november 2015 00:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee eerst m'n oortjes met muziek in. Dan lief over z'n wang wrijven. Dan z'n hoofd in een andere houding leggen. Hem dan op z'n zei leggen. Dan gaan porren en dan heel zielig vragen of hij ajb op de bank wil gaan liggen.
Soms helpt een van de andere dingen ook en ik slaap graag naast hemquote:Op woensdag 25 november 2015 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg![]()
Schop 'm dan gelijk naar de bank
quote:Op woensdag 25 november 2015 00:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Soms helpt een van de andere dingen ook en ik slaap graag naast hem
Hier ook inderdaadquote:Op woensdag 25 november 2015 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niet veel veranderd![]()
Dus het gaat wel goed![]()
Daar ook nog begreep ik?
Lekker op tijd jijquote:Op woensdag 25 november 2015 01:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Hier ook inderdaad![]()
Fijne avond/slaap lekker/werkze
Klinkt alsof je een leuke avond hebt gehad.quote:Op woensdag 25 november 2015 03:59 schreef SiIk het volgende:
Geen zin om te vertellen vanwege de haters
Truste gr gr
*hoort arts hartje breken van verquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet doen alsof het niet zo is.Favoriete fokkert.
dat bedenk ik me ook iedere ochtend, maar niet zo positief.quote:Op woensdag 25 november 2015 07:10 schreef Fripsel het volgende:
Whoah wakker worden en je bedenken dat je werk hebt.
quote:Op woensdag 25 november 2015 04:06 schreef SiIk het volgende:
Oké ik las net een Uitstraling verhaaltje en je hebt toch altijd baas boven baas.
quote:Op woensdag 25 november 2015 06:44 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
*hoort arts hartje breken van ver
quote:Op donderdag 19 november 2015 13:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]je bent er weer! M'n favoriete klojo.
quote:
quote:
Ik heb gewoon bijna zin in dat gevoel van geen zin hebben om te gaanquote:Op woensdag 25 november 2015 07:17 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
dat bedenk ik me ook iedere ochtend, maar niet zo positief.
Klootzakjes met goede intenties hebben vaak humor. Prijs jezelf gelukkig.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het is wel een klootzakje ja.
Whutquote:
Egostreling?quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 08:48 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Ik heb gewoon bijna zin in dat gevoel van geen zin hebben om te gaan
* LovelyLady aait....quote:Op woensdag 25 november 2015 08:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Tijd dat iemand mijn ego gaat strelen ja.
There there...quote:
Gezien. Want to seequote:
Inb4 Fax "Zou niet alleen je ego strelenquote:Op woensdag 25 november 2015 08:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Tijd dat iemand mijn ego gaat strelen ja.
Yup. Een van de beste verhaallijnen van Marvel die ik heb gelezenquote:Op woensdag 25 november 2015 08:56 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gezien. Want to see
[..]
Inb4 Fax "Zou niet alleen je ego strelen"
Ik zou gaan voor matquote:Op woensdag 25 november 2015 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word niet wijs uit het feit of ik mat, glans, zijdeglans, hoogglans of wtf! eiglansmoet kiezen voor de vloer
Gezien de hoge kwaliteit die de MCU nu heeft verwacht ik ook wel dat dit een toppertje gaat worden. Voor mij persoonlijk de meest interessante tot nu toe.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:00 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Yup. Een van de beste verhaallijnen van Marvel die ik heb gelezen
Indeedquote:Op woensdag 25 november 2015 09:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gezien de hoge kwaliteit die de MCU nu heeft verwacht ik ook wel dat dit een toppertje gaat worden. Voor mij persoonlijk de meest interessante tot nu toe.
Dat doen ze toch al niet, kijk maar naar Ultronquote:Op woensdag 25 november 2015 09:13 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Indeed![]()
Zolang ze het verhaal maar niet exact naar de letter gaan volgen
Je mist iets.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:58 schreef FrauMilena het volgende:
BaymaxWil die film nog steeds zien.
Nope, indeedquote:Op woensdag 25 november 2015 09:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat doen ze toch al niet, kijk maar naar Ultron
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
quote:Op woensdag 25 november 2015 09:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nope, indeedIdd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar volgens mij was Cap al confirmed voor Infinity Wars dacht ik..."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Eiglans? Hoe ziet dat eruit?quote:Op woensdag 25 november 2015 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Ik word niet wijs uit het feit of ik mat, glans, zijdeglans, hoogglans of wtf! eiglansmoet kiezen voor de vloer
Yup, klopt.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Idd ja
Maar volgens mij was Cap al confirmed voor Infinity Wars dacht ik...
Schiet je toch alsnog niks mee opquote:Op woensdag 25 november 2015 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het schijnt tussen mat en zijdeglans te zittengeen idee hoe dat er uitziet...
Verwaarloosbaar dus.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:39 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het schijnt tussen mat en zijdeglans te zittengeen idee hoe dat er uitziet...
Voor de pietlut die mat te mat vindt en zijdeglans te glanzendquote:
De neuk is eiglansquote:Op woensdag 25 november 2015 08:57 schreef LovelyLady het volgende:
Struggles man, strugglesquote:Op woensdag 25 november 2015 09:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor de pietlut die mat te mat vindt en zijdeglans te glanzend.
Wowquote:Op woensdag 25 november 2015 09:51 schreef LovelyLady het volgende:
wat een gave vloer![]()
[ afbeelding ]
Geen idee... als ik naar de pagina ga dan kom ik op een Turks-talig achtige blogquote:Op woensdag 25 november 2015 09:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wow. Duur zeker?
Ik mag ook nog een vloer uitkiezen...
Oh. Wel een mooie vloerquote:Op woensdag 25 november 2015 09:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Geen idee... als ik naar de pagina ga dan kom ik op een Turks-talig achtige blog
Altijdquote:Op woensdag 25 november 2015 06:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt alsof je een leuke avond hebt gehad.
Sinterklaas?quote:Op woensdag 25 november 2015 10:30 schreef SiIk het volgende:
Naah
Ik was op een feestje en het was leuk.
En iemand maakte spontaan een gedicht voor me.
Aaaw vertel nouquote:Op woensdag 25 november 2015 03:53 schreef SiIk het volgende:
Soms dan maak je van die dingen mee dat je gewoon gaat denken dat Uitstralings verhalen best gewoon waar kunnen zijn.
Nee, een of andere gast die nogal onder de indruk van me isquote:
Plausibelquote:Op woensdag 25 november 2015 10:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, een of andere gast die nogal onder de indruk van me is
Jij niet zo van hem zo te lezenquote:Op woensdag 25 november 2015 10:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee, een of andere gast die nogal onder de indruk van me is
Hoogstens van wat ie allemaal kletste.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij niet zo van hem zo te lezen
Wat kletste hij dan allemaal?quote:Op woensdag 25 november 2015 10:44 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hoogstens van wat ie allemaal kletste.
Maar t was wel lief.
Jezus, wat slecht....quote:Op woensdag 25 november 2015 10:48 schreef SiIk het volgende:
Oké vooruit, het gedicht wil ik nog wel met jullie delen.
'Rozen zijn rood
Schepen, eh hoe ging het ook alweer
Silk is een fucking lekker stuk
...
Nouja, het rijmt misschien niet, maar de intenties zijn goed. '
Anticlimaxquote:Op woensdag 25 november 2015 10:48 schreef SiIk het volgende:
Oké vooruit, het gedicht wil ik nog wel met jullie delen.
'Rozen zijn rood
Schepen, eh hoe ging het ook alweer
Silk is een fucking lekker stuk
...
Nouja, het rijmt misschien niet, maar de intenties zijn goed. '
Helemaal geen climaxquote:
quote:
Oh, er zat nog veel meer aan vast. Maar ik heb we wel genoeg over gezegdquote:Op woensdag 25 november 2015 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Het is niet bepaald een uitstraling verhaal
Nee, anders was er wel sprake van meerdere orgasmes. Op z'n minstquote:Op woensdag 25 november 2015 10:55 schreef rhubarbje het volgende:
Het is niet bepaald een uitstraling verhaal
Tis werkelijk ongelooflijk...quote:Op woensdag 25 november 2015 10:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, er zat nog veel meer aan vast. Maar ik heb we wel genoeg over gezegd
Maar het was zo raar allemaal dat ik echt zoiets had van 'wow, dit soort dingen gebeuren gewoon'
Bij de schoonmoeder.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, anders was er wel sprake van meerdere orgasmes. Op z'n minst
Tsja, de liefde is niet zo wederzijdsquote:Op woensdag 25 november 2015 10:58 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, anders was er wel sprake van meerdere orgasmes. Op z'n minst
Je had erbij moeten zijn.quote:
vertel dan!!!quote:Op woensdag 25 november 2015 10:57 schreef SiIk het volgende:
[..]
Oh, er zat nog veel meer aan vast. Maar ik heb we wel genoeg over gezegd
Maar het was zo raar allemaal dat ik echt zoiets had van 'wow, dit soort dingen gebeuren gewoon'
Geloof jij in het bestaan van meerdere universums? Al is bij een positief antwoord de naam universum natuurlijk niet meer van toepassing.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:01 schreef Harmankardon het volgende:
Verschil is dan wel dat ik geloof dat dit verhaal ook werkelijk in ons universum heeft plaatsgevonden.
In de bloemenwinkel.quote:
Dat had je dan eerder moeten vertellen zodat ik op tijd een ticket had kunnen boeken.quote:
Ik geloof wel in multiversums jaquote:Op woensdag 25 november 2015 11:04 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Geloof jij in het bestaan van meerdere universums? Al is bij een positief antwoord de naam universum natuurlijk niet meer van toepassing.
Is er dan ook een waarin ik wel succesvol ben?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik geloof wel in multiversums ja
Ze zei dat er meer was. Ik wil weten watquote:
Zo'n blaastuitje aangesloten op de PC.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:04 schreef SiIk het volgende:
Ik heb een functie nodig die zegt 'het is fuckibg 4 uur s nachts, weet je zeker dat je wilt FOK!ken'
'Je bent te dronken om te FOK!ken, wil je misschien porno of netflix kijken? ''quote:Op woensdag 25 november 2015 11:11 schreef rival het volgende:
[..]
Zo'n blaastuitje aangesloten op de PC.
Hoewel, als er meerdere 'universums' bestaan, zijn zij feitelijk gewoon alleen maar onderdeel van het universum. Dan is het universum dus alleen groter dan we nu denken.quote:Op woensdag 25 november 2015 11:08 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ik geloof wel in multiversums ja
Ja dat is tot een bepaald niveau, daarboven is de porno ook wel nutteloosquote:Op woensdag 25 november 2015 11:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
'Je bent te dronken om te FOK!ken, wil je misschien porno of netflix kijken? ''
Kan nog steeds wel gezellig zijn ook al krijg je er niks uit gesjordquote:Op woensdag 25 november 2015 11:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ja dat is tot een bepaald niveau, daarboven is de porno ook wel nutteloos
Of we kunnen met ons menselijke brein totaal niet beseffen wat er allemaal nog speeltquote:Op woensdag 25 november 2015 11:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hoewel, als er meerdere 'universums' bestaan, zijn zij feitelijk gewoon alleen maar onderdeel van het universum. Dan is het universum dus alleen groter dan we nu denken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |