Si.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef Fripsel het volgende:
Dus eigenlijk is dit gewoon de bejaardensoos

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, dus dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Dit klinkt goed. Ik zal morgen eens kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doet me denken aan Ich Seh Ich Seh
[ afbeelding ]

Is dat zo? Tja, ik weet niet of het anders wellicht anders gelopen was. Het verleden is het verleden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus je prime fucking years vastgezeten in een relatie, verklaart een hoop dit.

Jup. Alleen de mannen zijn hier belachelijk oud, lopen ook nog genoeg kindermeisjes rond hier, altijd heel gevaarlijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef Fripsel het volgende:
Dus eigenlijk is dit gewoon de bejaardensoos

Ik ben volwassen ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Alleen de mannen zijn hier belachelijk oud, lopen ook nog genoeg kindermeisjes rond hier, altijd heel gevaarlijk
 En Fripsel ook
 En Fripsel ook  

Had ik dat niet bij Lokje neergelegd?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He WT, ouwe reus van me.
Wanneer gaan jij en Lokje nou vissalon eten?

Ik ben niet haatdragend en gun haar ergens het geluk. Al heb ik haar regelmatig vervloekt, afgelopen weekend nog zelfs.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou een reden voor mij zijn om een schurfthekel aan haar te hebben retrospectief bezien

pehehe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben volwassen ja.En Fripsel ook

Ik kan vrijdag de 11e denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ik dat niet bij Lokje neergelegd?

Als een minder behaarde net zo knappe tweelingbroer van mij. Al heeft dino de goede ogen geerft.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, dus dat.

Je moederquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kind van negen denkt zelf ook dat het al groot en volwassen is

quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Als een minder behaarde net zo knappe tweelingbroer van mij. Al heeft dino de goede ogen geerft.

Ach lieverd toch.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben volwassen ja.En Fripsel ook

Is een tricky dagje hoor. We zouden romantisch het kerstdiner kunnen doen? Normaal pak ik dan een McDonaldsje op de 25e.quote:

Ja ja ja. Is goed hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In jaren wel, godverrrrrdomme.

Ghehe opaatje wil slapenquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom beginnen al die wijven na half 11 ineens berichten te sturen.
Doe dat ff lekker wat eerder ofzo.

Je bedoelt toch niet Through the Fire and Flames hè?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek een liedje, maar weet de naam, titel en tekst niet meer.
Struggles.
Is powermetal uit begin 2000 en was enige bekende liedje van de band. Iets met thunder ofzo. Ik ben dement.

25e ben ik denk ik bij Kaneel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is een tricky dagje hoor. We zouden romantisch het kerstdiner kunnen doen? Normaal pak ik dan een McDonaldsje op de 25e.

quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek een liedje, maar weet de naam, titel en tekst niet meer.
Struggles.
Is powermetal uit begin 2000 en was enige bekende liedje van de band. Iets met thunder ofzo. Ik ben dement.

Nee, die muziek heb ik allemaal wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Through the Fire and Flames hè?
Hoe dan ook, hier wat om het mee te vervangen:

Dude, what?quote:

Dit is zo ons tijdperkquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dude, what?
Maar deed me denken aan deze

Baby metalquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dude, what?
Maar deed me denken aan deze

quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:50 schreef FrauMilena het volgende:
Ik houd absoluut niet van metal, deze ''baby metal'' is wel het maximale wat ik kan handelen.

Die twisted Japanse shit heeft zo'n hoog pedo gehalte, net zoals zoveel in Japanquote:

Neem ik je dan ook helemaal nergens kwalijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:50 schreef FrauMilena het volgende:
Ik houd absoluut niet van metal, deze ''baby metal'' is wel het maximale wat ik kan handelen.

Hij heeft nog een beetje last van een bepaalde twd episode, gaat wel over.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trek je maar niks van die zuurpruim aan hoor

Ben niet zuur. Ben hartstikke blij johquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trek je maar niks van die zuurpruim aan hoor

Wist niet dat je aan het daten was?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben niet zuur. Ben hartstikke blij joh
Net reis geboekt naar Amerika, morgen weer een bak geld op mijn rekening, vrijdag en zaterdag een super toffe tweede date met een geweldige dame, en dan ga ik ook nog lekker cocktails doen ook nog.

Je vergeet mijn gehuil aanhoren op whatsapp.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net reis geboekt naar Amerika, morgen weer een bak geld op mijn rekening, vrijdag en zaterdag een super toffe tweede date met een geweldige dame, en dan ga ik ook nog lekker cocktails doen ook nog.
 Morgen wordt kak.
 Morgen wordt kak.

Omdat ik het lekker ambigu hou wat wel en niet waar isquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wist niet dat je aan het daten was?

quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]

Owquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik het lekker ambigu hou wat wel en niet waar is

Wow al gepromoveerd van snap naar WA?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je vergeet mijn gehuil aanhoren op whatsapp.Morgen wordt kak.

Vrijdag en zaterdag? Doe het goed of doe het niet zeker?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]

Hij is altijd al mijn WA hoertje geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wow al gepromoveerd van snap naar WA?

Doe het graag hoor, ukkiequote:Op dinsdag 24 november 2015 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij is altijd al mijn WA hoertje geweest.

Ik voel me op een of andere manier behoorlijk jelly nuquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij is altijd al mijn WA hoertje geweest.

Als ik jou daar gelukkig mee maak, prima.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Moet toch ergens mijn grote struggles kwijt.

Maar het IS dinsdag.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Het voelt alsof het voor altijd maandag zal zijn

Zoooo gelukkig. :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik jou daar gelukkig mee maak, prima.

Cub cunt huntingquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Faxie zit ook altijd achter de jonkies aan he.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |