Ghehe opaatje wil slapenquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom beginnen al die wijven na half 11 ineens berichten te sturen.
Doe dat ff lekker wat eerder ofzo.
Je bedoelt toch niet Through the Fire and Flames h?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek een liedje, maar weet de naam, titel en tekst niet meer.
Struggles.
Is powermetal uit begin 2000 en was enige bekende liedje van de band. Iets met thunder ofzo. Ik ben dement.
25e ben ik denk ik bij Kaneel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is een tricky dagje hoor. We zouden romantisch het kerstdiner kunnen doen? Normaal pak ik dan een McDonaldsje op de 25e.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek een liedje, maar weet de naam, titel en tekst niet meer.
Struggles.
Is powermetal uit begin 2000 en was enige bekende liedje van de band. Iets met thunder ofzo. Ik ben dement.
Nee, die muziek heb ik allemaal wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Through the Fire and Flames h?
Hoe dan ook, hier wat om het mee te vervangen:
Dude, what?quote:
Dit is zo ons tijdperkquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dude, what?
Maar deed me denken aan deze
Baby metalquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dude, what?
Maar deed me denken aan deze
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:50 schreef FrauMilena het volgende:
Ik houd absoluut niet van metal, deze ''baby metal'' is wel het maximale wat ik kan handelen.
Die twisted Japanse shit heeft zo'n hoog pedo gehalte, net zoals zoveel in Japanquote:
Neem ik je dan ook helemaal nergens kwalijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:50 schreef FrauMilena het volgende:
Ik houd absoluut niet van metal, deze ''baby metal'' is wel het maximale wat ik kan handelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |