Ghehe opaatje wil slapenquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Waarom beginnen al die wijven na half 11 ineens berichten te sturen.
Doe dat ff lekker wat eerder ofzo.

Je bedoelt toch niet Through the Fire and Flames h?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek een liedje, maar weet de naam, titel en tekst niet meer.
Struggles.
Is powermetal uit begin 2000 en was enige bekende liedje van de band. Iets met thunder ofzo. Ik ben dement.

25e ben ik denk ik bij Kaneel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is een tricky dagje hoor. We zouden romantisch het kerstdiner kunnen doen? Normaal pak ik dan een McDonaldsje op de 25e.

quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek een liedje, maar weet de naam, titel en tekst niet meer.
Struggles.
Is powermetal uit begin 2000 en was enige bekende liedje van de band. Iets met thunder ofzo. Ik ben dement.

Nee, die muziek heb ik allemaal wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:36 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Je bedoelt toch niet Through the Fire and Flames h?
Hoe dan ook, hier wat om het mee te vervangen:

Dude, what?quote:

Dit is zo ons tijdperkquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dude, what?
Maar deed me denken aan deze

Baby metalquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Dude, what?
Maar deed me denken aan deze

quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:50 schreef FrauMilena het volgende:
Ik houd absoluut niet van metal, deze ''baby metal'' is wel het maximale wat ik kan handelen.

Die twisted Japanse shit heeft zo'n hoog pedo gehalte, net zoals zoveel in Japanquote:

Neem ik je dan ook helemaal nergens kwalijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:50 schreef FrauMilena het volgende:
Ik houd absoluut niet van metal, deze ''baby metal'' is wel het maximale wat ik kan handelen.

Hij heeft nog een beetje last van een bepaalde twd episode, gaat wel over.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trek je maar niks van die zuurpruim aan hoor

Ben niet zuur. Ben hartstikke blij johquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trek je maar niks van die zuurpruim aan hoor

Wist niet dat je aan het daten was?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben niet zuur. Ben hartstikke blij joh
Net reis geboekt naar Amerika, morgen weer een bak geld op mijn rekening, vrijdag en zaterdag een super toffe tweede date met een geweldige dame, en dan ga ik ook nog lekker cocktails doen ook nog.

Je vergeet mijn gehuil aanhoren op whatsapp.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net reis geboekt naar Amerika, morgen weer een bak geld op mijn rekening, vrijdag en zaterdag een super toffe tweede date met een geweldige dame, en dan ga ik ook nog lekker cocktails doen ook nog.
 Morgen wordt kak.
 Morgen wordt kak.

Omdat ik het lekker ambigu hou wat wel en niet waar isquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wist niet dat je aan het daten was?

quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]

Owquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik het lekker ambigu hou wat wel en niet waar is

Wow al gepromoveerd van snap naar WA?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je vergeet mijn gehuil aanhoren op whatsapp.Morgen wordt kak.

Vrijdag en zaterdag? Doe het goed of doe het niet zeker?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]

Hij is altijd al mijn WA hoertje geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wow al gepromoveerd van snap naar WA?

Doe het graag hoor, ukkiequote:Op dinsdag 24 november 2015 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij is altijd al mijn WA hoertje geweest.

Ik voel me op een of andere manier behoorlijk jelly nuquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij is altijd al mijn WA hoertje geweest.

Als ik jou daar gelukkig mee maak, prima.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Moet toch ergens mijn grote struggles kwijt.

Maar het IS dinsdag.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Het voelt alsof het voor altijd maandag zal zijn

Zoooo gelukkig. :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik jou daar gelukkig mee maak, prima.

Cub cunt huntingquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Faxie zit ook altijd achter de jonkies aan he.

Ah fijn. Laat dan ook maarquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zoooo gelukkig. :$
En gezien de dingen die ik vertel, hoeft echt niet hoor, Fax.

Nou wat dan? Is vaak toch heel random? Hoop ik.quote:

Haha zo, inderdaad. Sorryquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:25 schreef Harmankardon het volgende:
Het is ook zo verwarrend tegenwoordig, als zelfs Justin Bieber fatsoenlijke muziek begint te maken.

Wat een fucking treurnis.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / Nog nooit een relatie gehad 26
Hehe, ikeapost.

Dat berust puur op toevalquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Faxie zit ook altijd achter de jonkies aan he.

Mag hopen dat je het ook een beetje leuk vind verderquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nou wat dan? Is vaak toch heel random? Hoop ik.
En over onze roddelsessies komt niemand te weten natuurlijk.

Is het zo'n drama ja?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zoooo gelukkig. :$
En gezien de dingen die ik vertel, hoeft echt niet hoor, Fax.

Ik ook. Omdat het zo kansloos is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moest stiekem een beetje lachen.

Nog maar 22quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat berust puur op toeval
Hoe oud was jij ook alweer?

Goede kloon van Deezertje.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / Nog nooit een relatie gehad 26
Hehe, ikeapost.

Komt wel op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het is niet veel erger dan als jong meisje op oude kerels vallen

Niet doen alsof het niet zo is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag hopen dat je het ook een beetje leuk vind verder
 Favoriete fokkert.
 Favoriete fokkert.  

Zo ondoorzichtig ook. Al zijn posts. Mijn god.quote:

Slijmbalquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet doen alsof het niet zo is.Favoriete fokkert.

quote:

Ja joh.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Maar je snapt toch zeker zelf ook wel dat ik voor srs dingen naar mn bestie ga (incl starbucks) of mijn mama.
 Duh. Beetje randomness is helemaal prima hoor
 Duh. Beetje randomness is helemaal prima hoor  

Gewoon over vanalles en nog watquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:38 schreef FrauMilena het volgende:
En Fax, waar zou je het over willen hebben in vredesnaam.
 Beetje ouwehoeren enzo
 Beetje ouwehoeren enzo  

Ik kan me voorstellen dat je op jonge meiden valt lichamelijk maar mijn god wat moet je na zeven maanden wippen met zo'n grietje, samen over school ouwehoeren, of over rijles, of over hoe stom haar vriendinnen wel niet zijn of voor de 12e keer een uitzet of een huisje samen kopen....tot je het dopje van de tandenpasta laat vallen en zij sneller is met oprapen omdat jij door je knien gaat terwijl zij zich achteloos buktquote:

Leukquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je op jonge meiden valt lichamelijk maar mijn god wat moet je na zeven maanden wippen met zo'n grietje, samen over school ouwehoeren, of over rijles, of over hoe stom haar vriendinnen wel niet zijn of voor de 12e keer een uitzet of een huisje samen kopen....tot je het dopje van de tandenpasta laat vallen en zij sneller is met oprapen omdat jij door je knien gaat terwijl zij zich achteloos bukt
Bovendien als zij dertig is mogen jullie samen gezellig naar jouw eerste prostaatonderzoekje en daarna naar de haarimplantkliniek, dol feestje

Misschien als Hosti me ooit geen aandacht meer geeft. Quality > quantityquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon over vanalles en nog watBeetje ouwehoeren enzo

quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:42 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Misschien als Hosti me ooit geen aandacht meer geeft. Quality > quantity
En Hosti is mijn quality atm.
Ben lekker bezig.

Vast niet nee, de slet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:43 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja ik begreep dat hij aan het daten is, dus straks heeft hij vast geen tijd meer voor je

Ja oppassen voor die Fax, die trekt alle info zo uit jequote:Op dinsdag 24 november 2015 23:47 schreef FrauMilena het volgende:
[..]Sorry, zit wel lekke rin mn praatstoel zo.

Wat voor info?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja oppassen voor die Fax, die trekt alle info zo uit je

quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:52 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja oppassen voor die Fax, die trekt alle info zo uit je

Nee niet gaanquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat voor info?
Zal zo uit voorzorg maar gaan slapen dan

Ik ook, app je nog wel ff voor het slapen gaanquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat voor info?

Je kent de faxsperience niet? Effectiever dan waterboarden op Guantnamo bay...quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:53 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Wat voor info?

quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:59 schreef yats het volgende:
[..]
Je kent de faxsperience niet? Effectiever dan waterboarden op Guantnamo bay...

Gewoon een por gevenquote:Op woensdag 25 november 2015 00:13 schreef Fripsel het volgende:
Omfg er word hier een heel bos omgekapt.

Nee eerst m'n oortjes met muziek in. Dan lief over z'n wang wrijven. Dan z'n hoofd in een andere houding leggen. Hem dan op z'n zei leggen. Dan gaan porren en dan heel zielig vragen of hij ajb op de bank wil gaan liggen.quote:Op woensdag 25 november 2015 00:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon een por geven
Vanavond bij een optreden zat ook iemand gigantisch te snurken

Wat een gedoe zegquote:Op woensdag 25 november 2015 00:18 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Nee eerst m'n oortjes met muziek in. Dan lief over z'n wang wrijven. Dan z'n hoofd in een andere houding leggen. Hem dan op z'n zei leggen. Dan gaan porren en dan heel zielig vragen of hij ajb op de bank wil gaan liggen.

Soms helpt een van de andere dingen ook en ik slaap graag naast hemquote:Op woensdag 25 november 2015 00:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wat een gedoe zeg
Schop 'm dan gelijk naar de bank

quote:Op woensdag 25 november 2015 00:21 schreef Fripsel het volgende:
[..]
Soms helpt een van de andere dingen ook en ik slaap graag naast hem

Hier ook inderdaadquote:Op woensdag 25 november 2015 00:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is eigenlijk niet veel veranderd
Dus het gaat wel goed
Daar ook nog begreep ik?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |