Ah fijn. Laat dan ook maarquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zoooo gelukkig. :$
En gezien de dingen die ik vertel, hoeft echt niet hoor, Fax.
Nou wat dan? Is vaak toch heel random? Hoop ik.quote:
Haha zo, inderdaad. Sorryquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:25 schreef Harmankardon het volgende:
Het is ook zo verwarrend tegenwoordig, als zelfs Justin Bieber fatsoenlijke muziek begint te maken.
Wat een fucking treurnis.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / Nog nooit een relatie gehad 26
Hehe, ikeapost.
Dat berust puur op toevalquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Faxie zit ook altijd achter de jonkies aan he.
Mag hopen dat je het ook een beetje leuk vind verderquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Nou wat dan? Is vaak toch heel random? Hoop ik.
En over onze roddelsessies komt niemand te weten natuurlijk.
Is het zo'n drama ja?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Zoooo gelukkig. :$
En gezien de dingen die ik vertel, hoeft echt niet hoor, Fax.
Ik ook. Omdat het zo kansloos is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:30 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Moest stiekem een beetje lachen.
Nog maar 22quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:31 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat berust puur op toeval
Hoe oud was jij ook alweer?
Goede kloon van Deezertje.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:28 schreef Lokasenna het volgende:
R&P / Nog nooit een relatie gehad 26
Hehe, ikeapost.
Komt wel op hetzelfde neerquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ach, het is niet veel erger dan als jong meisje op oude kerels vallen
Niet doen alsof het niet zo is.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mag hopen dat je het ook een beetje leuk vind verder
Zo ondoorzichtig ook. Al zijn posts. Mijn god.quote:
Slijmbalquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:35 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Niet doen alsof het niet zo is.Favoriete fokkert.
quote:
Ja joh.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:38 schreef FrauMilena het volgende:
[..]![]()
Maar je snapt toch zeker zelf ook wel dat ik voor srs dingen naar mn bestie ga (incl starbucks) of mijn mama.
Gewoon over vanalles en nog watquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:38 schreef FrauMilena het volgende:
En Fax, waar zou je het over willen hebben in vredesnaam.
Ik kan me voorstellen dat je op jonge meiden valt lichamelijk maar mijn god wat moet je na zeven maanden wippen met zo'n grietje, samen over school ouwehoeren, of over rijles, of over hoe stom haar vriendinnen wel niet zijn of voor de 12e keer een uitzet of een huisje samen kopen....tot je het dopje van de tandenpasta laat vallen en zij sneller is met oprapen omdat jij door je knieën gaat terwijl zij zich achteloos buktquote:
Leukquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik kan me voorstellen dat je op jonge meiden valt lichamelijk maar mijn god wat moet je na zeven maanden wippen met zo'n grietje, samen over school ouwehoeren, of over rijles, of over hoe stom haar vriendinnen wel niet zijn of voor de 12e keer een uitzet of een huisje samen kopen....tot je het dopje van de tandenpasta laat vallen en zij sneller is met oprapen omdat jij door je knieën gaat terwijl zij zich achteloos bukt
Bovendien als zij dertig is mogen jullie samen gezellig naar jouw eerste prostaatonderzoekje en daarna naar de haarimplantkliniek, dol feestje
Misschien als Hosti me ooit geen aandacht meer geeft. Quality > quantityquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:40 schreef Faxie het volgende:
[..]
Gewoon over vanalles en nog watBeetje ouwehoeren enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |