Si.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef Fripsel het volgende:
Dus eigenlijk is dit gewoon de bejaardensoos
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:24 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, dus dat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit klinkt goed. Ik zal morgen eens kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Doet me denken aan Ich Seh Ich Seh
[ afbeelding ]
Is dat zo? Tja, ik weet niet of het anders wellicht anders gelopen was. Het verleden is het verleden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dus je prime fucking years vastgezeten in een relatie, verklaart een hoop dit.
Jup. Alleen de mannen zijn hier belachelijk oud, lopen ook nog genoeg kindermeisjes rond hier, altijd heel gevaarlijkquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:23 schreef Fripsel het volgende:
Dus eigenlijk is dit gewoon de bejaardensoos
Ik ben volwassen ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Jup. Alleen de mannen zijn hier belachelijk oud, lopen ook nog genoeg kindermeisjes rond hier, altijd heel gevaarlijk
Had ik dat niet bij Lokje neergelegd?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He WT, ouwe reus van me.
Wanneer gaan jij en Lokje nou vissalon eten?
Ik ben niet haatdragend en gun haar ergens het geluk. Al heb ik haar regelmatig vervloekt, afgelopen weekend nog zelfs.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat zou een reden voor mij zijn om een schurfthekel aan haar te hebben retrospectief bezien
pehehe.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben volwassen ja.En Fripsel ook
Ik kan vrijdag de 11e denk ikquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ik dat niet bij Lokje neergelegd?
Als een minder behaarde net zo knappe tweelingbroer van mij. Al heeft dino de goede ogen geerft.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe je eruit ziet, dus dat.
Je moederquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een kind van negen denkt zelf ook dat het al groot en volwassen is
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Als een minder behaarde net zo knappe tweelingbroer van mij. Al heeft dino de goede ogen geerft.
Ach lieverd toch.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik ben volwassen ja.En Fripsel ook
Is een tricky dagje hoor. We zouden romantisch het kerstdiner kunnen doen? Normaal pak ik dan een McDonaldsje op de 25e.quote:
Ja ja ja. Is goed hoorquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:32 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
In jaren wel, godverrrrrdomme.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |