Nee, dat was het hbo.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah de universiteit, de tijd van dronken rondneuken met vrouwen zonder naam of gezicht![]()
Toch?
Wow dat klinkt goed.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Tof, reis is geboekt krijg ik net door, fucking steal man. 320 euro naar florida voor 9 dagen inclusief huurauto. Absurd
Damn... Toen was je ook al oud zegquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:48 schreef HostiMeister het volgende:
10 jaar geleden had ik er al 5 jaar hbo op zitten
p.p. excl overnachting of wat?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Tof, reis is geboekt krijg ik net door, fucking steal man. 320 euro naar florida voor 9 dagen inclusief huurauto. Absurd
Yequote:Op dinsdag 24 november 2015 22:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
p.p. excl overnachting of wat?
He WT, ouwe reus van me.quote:
Dat is inderdaad spotgoedkoopquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Fucking ancient. Je weet zelf.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:16 schreef Californium het volgende:
[..]
Damn... Toen was je ook al oud zeg!
Nice!quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:15 schreef HostiMeister het volgende:
Ik kwam mijn ex in de introweek tegen en heb mijn hele studietijd een relatie met haar gehad, dus ik zou het niet wetenquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaah de universiteit, de tijd van dronken rondneuken met vrouwen zonder naam of gezicht![]()
Toch?
Tien jaar geleden was ik braafjes getrouwd met een ex playmatequote:Op dinsdag 24 november 2015 22:19 schreef ElDinosaur het volgende:
10 jaar geleden was ik bijna klaar met HBO.
Jij bent ook al zo oud?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:19 schreef ElDinosaur het volgende:
10 jaar geleden was ik bijna klaar met HBO.
Jij neukt ook rond met vrouwen zonder gezicht?quote:
Oh, vrouwen, nee.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Jij neukt ook rond met vrouwen zonder gezicht?
Ja, vast.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Gerijpt noemen we dat, jong blaadje van me.
Dat zou een reden voor mij zijn om een schurfthekel aan haar te hebben retrospectief bezienquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kwam mijn ex in de introweek tegen en heb mijn hele studietijd een relatie met haar gehad, dus ik zou het niet weten
Klinkt als een goede horrorfilm.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:21 schreef yats het volgende:
[..]
Jij neukt ook rond met vrouwen zonder gezicht?
Dus je prime fucking years vastgezeten in een relatie, verklaart een hoop dit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:20 schreef yats het volgende:
[..]
Ik kwam mijn ex in de introweek tegen en heb mijn hele studietijd een relatie met haar gehad, dus ik zou het niet weten
Doet me denken aan Ich Seh Ich Sehquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klinkt als een goede horrorfilm.
Of misschien huurmoordenaars uit Braavos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |