Hij heeft nog een beetje last van een bepaalde twd episode, gaat wel over.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trek je maar niks van die zuurpruim aan hoor
Ben niet zuur. Ben hartstikke blij johquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Trek je maar niks van die zuurpruim aan hoor
Wist niet dat je aan het daten was?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ben niet zuur. Ben hartstikke blij joh
Net reis geboekt naar Amerika, morgen weer een bak geld op mijn rekening, vrijdag en zaterdag een super toffe tweede date met een geweldige dame, en dan ga ik ook nog lekker cocktails doen ook nog.
Je vergeet mijn gehuil aanhoren op whatsapp.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Net reis geboekt naar Amerika, morgen weer een bak geld op mijn rekening, vrijdag en zaterdag een super toffe tweede date met een geweldige dame, en dan ga ik ook nog lekker cocktails doen ook nog.
Omdat ik het lekker ambigu hou wat wel en niet waar isquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wist niet dat je aan het daten was?
quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Owquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Omdat ik het lekker ambigu hou wat wel en niet waar is
Wow al gepromoveerd van snap naar WA?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:12 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je vergeet mijn gehuil aanhoren op whatsapp.Morgen wordt kak.
Vrijdag en zaterdag? Doe het goed of doe het niet zeker?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:11 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hij is altijd al mijn WA hoertje geweest.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wow al gepromoveerd van snap naar WA?
Doe het graag hoor, ukkiequote:Op dinsdag 24 november 2015 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij is altijd al mijn WA hoertje geweest.
Ik voel me op een of andere manier behoorlijk jelly nuquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:16 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Hij is altijd al mijn WA hoertje geweest.
Als ik jou daar gelukkig mee maak, prima.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:19 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Moet toch ergens mijn grote struggles kwijt.
Maar het IS dinsdag.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:17 schreef Lokasenna het volgende:
Het voelt alsof het voor altijd maandag zal zijn
Zoooo gelukkig. :$quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:20 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als ik jou daar gelukkig mee maak, prima.
Cub cunt huntingquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
Faxie zit ook altijd achter de jonkies aan he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |